BMW 728i 86a. Erki205

Foorumiliikmete autod.
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Vedelik püsib ilusti sees .Pole jõudnud asjaga õieti tegeleda sellest ka vb segane jutt.Homme puhtalt e23 päev ja peale seda oskan täpsemalt rääkida mis kes kus.Tänud Trevile arvestan ka sinu väljapakutuid võimalusi
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Täitsa üllatav, pole minuajal sellist pulli kordagi olnud :shock:
Termostaat on seal suht uus, võiks õelda isegi vile uus alles hiljuti vahetatud, selles ei usu probleemi olevat. Hmm, tõesti imelik, mul ta töötas see aasta paarkorda ja siis ka kohapeal käis ikka väga pikalt, kordagi ei tõusnud temp. seier üle keskmise ja sooja puhus alati ilusti.
Loodan, et saad ikka veale jälile ja asi laheneb rahumeelselt...
BMW E91 320D 07/2010
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Ei oska kosta jah aga ühe tuttavaga rääkisin kellele ka meeldib bmw-ga tegeleda ja arvas et tõenäoliselt veepump siiski.Vaata Imre kui ma auto järgi käisin siis ütlesid et generaator teeb häält aga äkki oligi veepump mis häälitses.Muidugi vaatan asjad ka üle mis Trevi soovitas aga arvan et pole sellega seotud (oleks siis ainult see et sooja asemel hakkab korraga külma puhuma) et ikkagi temperatuur üles kimab ja suht kiirelt ja peale pöörete andmist samakiirelt ka alla kolistab siis ikkagi arvan mina et veepump aga eks õhtupoole annan teada milles viga oli.Egas midagi garaazi vanakest silitama 8)
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Niisiis veepump vahetatud, vanal oli laager p... võib siit omad järeldused teha.
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195987
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195989
ja vana pump
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195983
Sai ka katuseluugi korda,see kes seda viimati kokku pani oli keeranud päikese sirmi kronsa kruvi läbi katuseluugi + juhtme
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195779
Arvatavasti tuli siis aps sisse kui auto käis värvimises.Luuk lasi kah vett läbi tagant ja põhjuseks siis tagaserva veerenn oli lahti(arvatavasti luuki kokkupannes kunagi) mis käib katuseluugi katte küljes olevate varrastega kinni ja suhteliselt tuugalt ,seega välistan, et ise lahti tulnud.
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195785
Ega siis ilma apsuteta päev ei kulgenud,sai ka kriimud luugile peale :oops: ja ilmselt siis luuk värvimisele koos taga ukse ja tiivaäärega.Tagauksel ja tiival värv mullitab, mis mind isiklikult häirib.Kuna sõber mul automaaler saab arvatavasti peatselt iluvead ka likvideeritud.
Sain auto kokku ja mõtlesin, et proovin ka kuidas asjad toimivad ning oh üllatust.Soendus töötab, ei tööta, töötab ja siis ei hakkagi enam tööle :shock: äkitselt ka kell kadunud :shock: soendus nuppude blokis tuled kadunud :shock:
Peale väikest uurimist puurimist tuli välja, et pardatsioki kõrval armatuuri all oli pistik lahti.Võttis ikka veits aega enne, kui sain asjale sotti, kuna polnud ju sealt midagi näppinud.Aga ega see pistik eriti hästi kokku tahtnud istuda, kuid oli põhjus, mis selle segaduse tekitas.
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195879
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46195875
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Too pistik peaks tegelikult suhteliselt hästi kokku istuma.
Aga seleta palun rumalale, kuidas see, et veepumba laagrid läbi olid, mõjutas mootori temperatuuri. Sest kulunud laagrid teevad häält, kuid praktilisele toimimisele ei tohiks mõjuda.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Ma küll ei tea, aga uus pump uhab igaljuhul rohkem ja lööb paremini vett ringi(hääl ju hoopis teine). Samas kas see nüüd töö temp. mõjutab, seda ei oska öelda. Noh selle luugi kala võib siis küll keretööde tegija kaela veeretada :? Eks kõigil juhtub... Oot kas sa said kella ka tööle? See kadus mul ka seistes ära ja enne seda valetas ka tagatipuks.
Sa peaks ikka lugejate autode alla teema tegema, kohe väga huvitav on lugeda :wink:
BMW E91 320D 07/2010
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Jah kella sain ka tööle ja viga oli lihtsalt selles et üks kaitse oli läbi.Vahetasin kaitsme ära ja asi korras 8) Pumba kohapealt lihtsalt minu arvamus ,et kui laagrid läbi ,kas siis ei või näiteks ka pump mingil hetkel pooma hakata või isegi kinni joosta`? Nagu sa ise Trevi oletasid viga aga ei osanud seletada miks temp. üles tõusis .No vaatab eile lasin autol kohapal pikalt pikalt töötada ja no ei tõusnud temp üle poole .Muud ma ei oska hetkel oletada.Enne oli nii et kui autol pöörded madalad (nagu nt auto lihtsalt kohapeal seistes tiksub) mingil suvalisel hetkel hakkas puhuma salongi külma ja temp.tõusis kiiresti üles.Antsin korra tugevalt gaasipedaali ja laksust hakkas kuuma jälle tulema ja temp.langes kiiresti.Ja see asi esines paaril korral ja mitte järjest.
Äkki mõni mode tõstab teema siis lugejate autode alla :D
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

trevi kirjutas:Kuigi probleemi kirjeldusest on keeruline aru saada, kirjutan oma kogemusest.

Kui soojaklappide asendis tundub midagi muutuvat erinevatel mootori tööreziimidel, siis esimese asjana soovitaks vaadata üle detaili nr 8 toimimise. Endal oli selle klapi membraan katki ning see mõjutas suurest soojenduse tööd. Samuti võib katki olla mõni ahju sees asuv vaakumklapi membraan. Kumm väsib ning aeg teeb oma töö.
Pilt Nimelt juhib see sooja vee pääsu salongisoojenduseradikasse. Sealt läks vist vaakum edasi ka ülejäänud soojendusklappide juhtimiseks. Ehk kui seal on leke, ei peagi süsteem korrektselt töötama, kuigi ta teeb seda enam-vähem.
See aga ei seleta temperatuuri tõusu. Mootori töötemperatuuril ei tohiks olla mingit sõltuvust salongisoojendusest. Pigem oleneb sellest kas termosidur ja termostaat on korras. Jahutusvedelik püsib ikka kenasti sees?
täna jälle ajas temp üles ja hakkas külma puhuma .vaatasin seda klappi ja sinna tulevad kaks voolikut.üks punane ja teine must.vot see must voolik oli lahti.miks temp üles ajas ei oska vastata äkki õhk sees? ilmselt viga siiski jah veepumbas ei olnud :lol: aga ikkakist uus asi on uus.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Mis asi see pildil nr 1 on ? , vabandan OT pärast.
e28
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Mis asi see pildil nr 1 on ? , vabandan OT pärast.
"vaakumreservuaar"
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

no nii täna siis hakkasin värviparandustega pihta ja pühapäeval peaks auto koos olema.
vaja oli siis teha tagumise parema ukse alt nurk kus rooste sees ja hakkas mullitama.tuli ka tükk välja vahetada
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46839099
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46839107
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46839147
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46839143
sai täna niipalju et ka tiivaäär puhtaks lastud aga kuskilt maalt tuleb ka tükk välja vahetada kuna mõnes kohas augud sees.
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46839097
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46839101
homme jälle pilte juurde
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Njah. Tahaks kellegi poole siinkohal näpuga näidata, aga jätan selle siiski tegemata. Autol ju kere alles tehtud ja talvel sõidetud 0 km. Mis seal ikka edu ja palju püsivust sulle. Mingi aeg loodan uuesti autot näha :wink:
BMW E91 320D 07/2010
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Impsionu kirjutas:Njah. Tahaks kellegi poole siinkohal näpuga näidata, aga jätan selle siiski tegemata. Autol ju kere alles tehtud ja talvel sõidetud 0 km. Mis seal ikka edu ja palju püsivust sulle. Mingi aeg loodan uuesti autot näha :wink:
Tänud
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

täna sai auto viimase lihvi ja värvi peale.sai mõned klõpsud tehtud aga lõpptulemuse riputan homme
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46963021
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46963031
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/46963037
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

auto sai täna kokku tegin ka ühe pildi
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/47047717
tulemusega täitsa rahul paremad pildid homme autost kus kasutan ka juba fotoaparaatid (senised pildid tehtud telefooniga)
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

saabus kauaoodatud summuti osa
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/47084223
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/47084339
homme monteerin külge 8)
auto näeb välja hetkel selline
http://fotoalbum.ee/photos/UMe23/47084815
väliselt ei tundu midagi (va toonklaas,valuvelg) aga rooste sai tõrjutud 8)
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

kui värvimiseks läks siis oleks võinud juba peeglid ja esipõlle ka kerevärvi lasta :D
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

seda küll aga ajaliselt ei jõudnud.põlle juba tegelikult ammu plaanitud ja peeglid tahaks nikklist (kroomist) siiski häiris kõigerohkem rooste mille eemaldasin ja ise rahul.mitut head asja korraga ei saa :)
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Auto näeb päris kena välja, tore et masin on endiselt heades kätes.
Viimati muutis ingmarp, 08 Apr 2009 20:20, muudetud 1 kord kokku.
BMW 745iA Executive -84
Suletud