Taneli E28 M535i 85a
Taneli E28 M535i 85a
Nii siis täna peale kokkutulekut sai siis lõppuks üks oma unistusi teoks tehtud ja E28 M535i ostetud
Auto hetkel küll väga halvas seisus: kerel väga palju roostet karbid läbi, ukse ääred ka juba roostest kõverad, mootor käima ei läinud käivitamisel oli jube bensuhais üleval, spoilerite seisukord väga halb ei suutnud ülelugedagi mitmest erinevast tükkist esispoiler oli kokku needitud , sisu seisukord pole ka midagi head istmed ja polstrid on päris halvas seisus.
Natuke tjuunigut on see auto ka saand nagu näiteks erinevad kleepsud ja toonitud suunatuled(tagasuunatuld pole praktiliselt näha)
See siis praegu nii palju kui esmapilgul avastasin, oma väga väsind peaga autot garaazis ülevaadates, kokkutulek annab ikka tunda veel
Pilt ka siis, vähe kehv kvaliteet aga fotoka viga see
Auto hetkel küll väga halvas seisus: kerel väga palju roostet karbid läbi, ukse ääred ka juba roostest kõverad, mootor käima ei läinud käivitamisel oli jube bensuhais üleval, spoilerite seisukord väga halb ei suutnud ülelugedagi mitmest erinevast tükkist esispoiler oli kokku needitud , sisu seisukord pole ka midagi head istmed ja polstrid on päris halvas seisus.
Natuke tjuunigut on see auto ka saand nagu näiteks erinevad kleepsud ja toonitud suunatuled(tagasuunatuld pole praktiliselt näha)
See siis praegu nii palju kui esmapilgul avastasin, oma väga väsind peaga autot garaazis ülevaadates, kokkutulek annab ikka tunda veel
Pilt ka siis, vähe kehv kvaliteet aga fotoka viga see
Viimati muutis tanele28, 18 Dets 2006 23:43, muudetud 3 korda kokku.
E28 525e & E28 535i
Arvo kirjutas:See oli aastaid tagasi mul ühe sõbra auto, muidugi siis oli asi veel päris heas seisus... pidasin isegi ostuplaane.
Kunagi sai ka konkreetselt selle auto tehasemanual sisse skännitud, kui huvi võin pdf-i galeriisse üles riputada.
Oleksin huvitatud küll sellest tehasemanuaalist, kui viitsid lase üless
Täna sai siis autot garaazis lammutatud, alustasin sisu välja viskamisest, istmed ikka suht läbi, ja aga kere pole hull pealmist roostet on aga asi tundub isegi parem kui mu 2.8 põhi oli aga auto on täiesti läbi vettind müraisolatsioon ujus põhimõtteliselt põhja peal sama oli ka pagasnikus kohutav niiskus pagasniku põhjakate oli läbi vettind kõik polstrid tilkusid veest
E28 525e & E28 535i
e28 2.8 lääb ilmselt millagi müükisass85 kirjutas:vazrider kirjutas:nuga kirjutas:Riputa siis galeriisse jooksvalt fotomaterjali kah
Hetekel fotokaga veits jama aga üritan sõbra käest homseks fotokat laenata
kle mida sa piale hakkad selle autopargiga?
yle jõu ei hakka käima?
Ja e23medest hakkab liikuma ainult 2.8 teine jääb varuosadeks liikuvale
E28 525e & E28 535i
Veel paar pilti:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album212
Tegelt oli ka väike video asjast, kuid ei oska seda Galeriisse kahjuks upload'ida. Ehk keegi oskab aidata?
Viimati muutis kustas, 06 Mai 2006 13:17, muudetud 1 kord kokku.
Sai siis jälle autot natuke lammutatud eile ja hakkab selguma et nina on paremasse nurka paugu saand, karbid on täiesti läbi, tagapaneel suhteliselt pehme, akku koht läbi, esipaneel kõver(ütleks juba et nagu alati), tagatiivaääred läbi ja palju muud pisemat.
Järgmine nädal saab ka mõned pildid vast tehtud kerest
Järgmine nädal saab ka mõned pildid vast tehtud kerest
E28 525e & E28 535i
Sai siis lõppuks mootor maha võetud ja ära puhastatud, nüüd seisab ilusti mul garaaazi nurgas ja peab mainima et 3.5 ikka on päris raske
Mootori maha võtmise käigus õnnestus ta ühekorra tagasi kukkutada üks ketti konks andis järele aga õnneks mootoriga midagi ei juhtund.
Mootori kallal tegutsemine
paremal m30 3.5 ja vasakul m30 2.8
pesemata m30 3.5
pestult
Ülejäänd pildid siis siin:http://bmwclassic.ee/323/album205
Mootori maha võtmise käigus õnnestus ta ühekorra tagasi kukkutada üks ketti konks andis järele aga õnneks mootoriga midagi ei juhtund.
Mootori kallal tegutsemine
paremal m30 3.5 ja vasakul m30 2.8
pesemata m30 3.5
pestult
Ülejäänd pildid siis siin:http://bmwclassic.ee/323/album205
E28 525e & E28 535i
Kas kavatsed selle konkreetse kere korda teha? Imho tasuks sul kogu tehnika mõne korraliku 520 või 525 kerele ümber laduda. See pilt http://bmwclassic.ee/323/album205/aaf näitab, et kere annab juba mootori väändele järgi, selline pragu kõrvalistuja poole klaasi nurka tekib just siis... ja just võimsamatel E28-tel nagu 535 ja M5.