1. leht 2-st

Taneli E28 M535i 85a

Postitatud: 07 Aug 2005 22:51
Postitas tanele28
Nii siis täna peale kokkutulekut sai siis lõppuks üks oma unistusi teoks tehtud ja E28 M535i ostetud :)
Auto hetkel küll väga halvas seisus: kerel väga palju roostet karbid läbi, ukse ääred ka juba roostest kõverad, mootor käima ei läinud käivitamisel oli jube bensuhais üleval, spoilerite seisukord väga halb ei suutnud ülelugedagi mitmest erinevast tükkist esispoiler oli kokku needitud :(, sisu seisukord pole ka midagi head istmed ja polstrid on päris halvas seisus.
Natuke tjuunigut on see auto ka saand nagu näiteks erinevad kleepsud ja toonitud suunatuled(tagasuunatuld pole praktiliselt näha)

See siis praegu nii palju kui esmapilgul avastasin, oma väga väsind peaga autot garaazis ülevaadates, kokkutulek annab ikka tunda veel :P

Pilt ka siis, vähe kehv kvaliteet aga fotoka viga see :oops:

Pilt

Postitatud: 08 Aug 2005 15:16
Postitas Renx
jõudu ja paksu rahakotti auto taastamisel...sigakõva auto M535 :wink:

Postitatud: 09 Aug 2005 13:02
Postitas Toivoku
olenematta olukorrast on see auto ikkagi m535 :D kuangi seisis pärnu mntl see auto ja ma ikka tihtipeale uudistamas käisin seda :P .

Postitatud: 09 Aug 2005 19:34
Postitas Arvo
See oli aastaid tagasi mul ühe sõbra auto, muidugi siis oli asi veel päris heas seisus... pidasin isegi ostuplaane.
Kunagi sai ka konkreetselt selle auto tehasemanual sisse skännitud, kui huvi võin pdf-i galeriisse üles riputada.

Postitatud: 09 Aug 2005 21:35
Postitas tanele28
Arvo kirjutas:See oli aastaid tagasi mul ühe sõbra auto, muidugi siis oli asi veel päris heas seisus... pidasin isegi ostuplaane.
Kunagi sai ka konkreetselt selle auto tehasemanual sisse skännitud, kui huvi võin pdf-i galeriisse üles riputada.

Oleksin huvitatud küll sellest tehasemanuaalist, kui viitsid lase üless :)

Täna sai siis autot garaazis lammutatud, alustasin sisu välja viskamisest, istmed ikka suht läbi, ja aga kere pole hull pealmist roostet on aga asi tundub isegi parem kui mu 2.8 põhi oli aga auto on täiesti läbi vettind müraisolatsioon ujus põhimõtteliselt põhja peal sama oli ka pagasnikus kohutav niiskus pagasniku põhjakate oli läbi vettind kõik polstrid tilkusid veest :(

Postitatud: 10 Aug 2005 22:26
Postitas tanele28
Täna sai siis kõik polstrid välja visatud, põhjamatt ka täielikult väljas, mu imestuseks polnd sel autol põhjas ühtegi auku :shock:

Postitatud: 10 Aug 2005 22:38
Postitas nuga
Riputa siis galeriisse jooksvalt fotomaterjali kah :)

Postitatud: 10 Aug 2005 22:46
Postitas tanele28
nuga kirjutas:Riputa siis galeriisse jooksvalt fotomaterjali kah :)

Hetekel fotokaga veits jama aga üritan sõbra käest homseks fotokat laenata

Postitatud: 11 Aug 2005 06:27
Postitas Sander
vazrider kirjutas:
nuga kirjutas:Riputa siis galeriisse jooksvalt fotomaterjali kah :)

Hetekel fotokaga veits jama aga üritan sõbra käest homseks fotokat laenata

kle mida sa piale hakkad selle autopargiga?
yle jõu ei hakka käima?

Postitatud: 11 Aug 2005 16:21
Postitas tanele28
sass85 kirjutas:
vazrider kirjutas:
nuga kirjutas:Riputa siis galeriisse jooksvalt fotomaterjali kah :)

Hetekel fotokaga veits jama aga üritan sõbra käest homseks fotokat laenata

kle mida sa piale hakkad selle autopargiga?
yle jõu ei hakka käima?
e28 2.8 lääb ilmselt millagi müüki
Ja e23medest hakkab liikuma ainult 2.8 teine jääb varuosadeks liikuvale

Postitatud: 01 Sept 2005 22:48
Postitas kustas
Pilt

Veel paar pilti:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album212

Tegelt oli ka väike video asjast, kuid ei oska seda Galeriisse kahjuks upload'ida. Ehk keegi oskab aidata?

Postitatud: 01 Sept 2005 22:59
Postitas nuga
kustas kirjutas:Tegelt oli ka väike video asjast, kuid ei oska seda Galeriisse kahjuks upload'ida. Ehk keegi oskab aidata?
See käib täpselt samamoodi nagu pildi uploadimine.

Postitatud: 01 Sept 2005 23:26
Postitas kustas
nuga kirjutas:See käib täpselt samamoodi nagu pildi uploadimine.
Kahtlane, mul lööb sellisel juhul mingise tühja neti leheküle ette ja see ongi kõik.

Postitatud: 01 Sept 2005 23:28
Postitas sysi
12.x mb on mingi müstiline piir, mida ta ei aktsepteeri... Nuga võib edasisi juhiseid anda

Postitatud: 02 Sept 2005 19:33
Postitas Sander
.

Postitatud: 05 Sept 2005 01:18
Postitas tanele28
Sai siis jälle autot natuke lammutatud eile ja hakkab selguma et nina on paremasse nurka paugu saand, karbid on täiesti läbi, tagapaneel suhteliselt pehme, akku koht läbi, esipaneel kõver(ütleks juba et nagu alati), tagatiivaääred läbi ja palju muud pisemat.
Järgmine nädal saab ka mõned pildid vast tehtud kerest :P

Postitatud: 11 Sept 2005 22:21
Postitas tanele28
Sai siis lõppuks mootor maha võetud ja ära puhastatud, nüüd seisab ilusti mul garaaazi nurgas ja peab mainima et 3.5 ikka on päris raske :)
Mootori maha võtmise käigus õnnestus ta ühekorra tagasi kukkutada üks ketti konks andis järele aga õnneks mootoriga midagi ei juhtund.

Mootori kallal tegutsemine :P
Pilt
paremal m30 3.5 ja vasakul m30 2.8 :P
Pilt

pesemata m30 3.5
Pilt

pestult
Pilt
Pilt

Ülejäänd pildid siis siin:http://bmwclassic.ee/323/album205

Postitatud: 12 Sept 2005 07:59
Postitas Arvo
Kas kavatsed selle konkreetse kere korda teha? Imho tasuks sul kogu tehnika mõne korraliku 520 või 525 kerele ümber laduda. See pilt http://bmwclassic.ee/323/album205/aaf näitab, et kere annab juba mootori väändele järgi, selline pragu kõrvalistuja poole klaasi nurka tekib just siis... ja just võimsamatel E28-tel nagu 535 ja M5.

Postitatud: 12 Sept 2005 08:14
Postitas sysi
Mulle tundub ka, et keredoonori kasutamine oleks ainuõige lahendus.

Postitatud: 12 Sept 2005 13:16
Postitas tanele28
Tahaks ikka orginaalkere säilitada, eks lähiajal selgub kas see on ka võimalik :?