BMW 315 1983 unethical
BMW 315 1983 unethical
Tutvustan enda projekti ka.
Ostsin oma eksemplari hetke emotsioonide ajendil 2 aastat tagasi ajalehekuulutuse kaudu, kus müüdi bmw`d aastast 1980. Helistasin, küsisin mis auto on, vastus oli et vana kolmene ja hind 3000.-. Huvi pärast läksin vaatama. Pealtnäha polnud väga viga sellise hinnaga auto kohta, kusjuures oli veel tal kehtiv ülevaatus ja kindlustus 2 kuud, niipalju ma temaga muidugi ei sõitnud kuna hakkasid ilmnema vead, nagu näiteks lekkiv bensiinipaak, ja tühikäigul mitte töötamine. Hiljem avastasin ka et polnud aastast 1980 vaid on vin koodi järgi 1983.
Jätsin auto garaaži seisma, kuni selle aasta alguseni millal ma hakkasin temaga tõsisiemalt tegema. Esialgne plaan oli keretööd ära teha ja uus värvikate ning imago, hiljem kuuesilindriline mootor ka peale vaadata, või siis praegust veidi järele aidata, kuid ei tea kas on mõtet. Pärnus on vanu kolmeseid liikumises seni nähtutest ainult üks pruun 316, rohkem pole trehvanud sõidukorras olevaid masinaid, minu oma peaks saama valmis järgmine kuu, sest nii on plaanis. Veel oleks vaja üle vaadata esimesed pidurisadulad ja ja nende silindrid, vist on kinni.
(2 aastat tagasi kuskil)
Ostsin oma eksemplari hetke emotsioonide ajendil 2 aastat tagasi ajalehekuulutuse kaudu, kus müüdi bmw`d aastast 1980. Helistasin, küsisin mis auto on, vastus oli et vana kolmene ja hind 3000.-. Huvi pärast läksin vaatama. Pealtnäha polnud väga viga sellise hinnaga auto kohta, kusjuures oli veel tal kehtiv ülevaatus ja kindlustus 2 kuud, niipalju ma temaga muidugi ei sõitnud kuna hakkasid ilmnema vead, nagu näiteks lekkiv bensiinipaak, ja tühikäigul mitte töötamine. Hiljem avastasin ka et polnud aastast 1980 vaid on vin koodi järgi 1983.
Jätsin auto garaaži seisma, kuni selle aasta alguseni millal ma hakkasin temaga tõsisiemalt tegema. Esialgne plaan oli keretööd ära teha ja uus värvikate ning imago, hiljem kuuesilindriline mootor ka peale vaadata, või siis praegust veidi järele aidata, kuid ei tea kas on mõtet. Pärnus on vanu kolmeseid liikumises seni nähtutest ainult üks pruun 316, rohkem pole trehvanud sõidukorras olevaid masinaid, minu oma peaks saama valmis järgmine kuu, sest nii on plaanis. Veel oleks vaja üle vaadata esimesed pidurisadulad ja ja nende silindrid, vist on kinni.
(2 aastat tagasi kuskil)
Kui teha, teha Hästi!
ma ei tea kas mul peaks olema häbi tunnistada, aga mitte ühtegi tiiba ega põlle ma ei vahetanud, läksin lihtsama vastupanu teed ja ravisin haiged kohad välja relaka, plekitükkide ja keevitusega Tegelikult suhteliselt hästi säilinud kere. Sisu on hetkel originaal, kuid keemilise puhastuse läbi teinud, olgugi et istmenurk on katki, siiski jätab sellise eriti retsi mulje. Aga loomulikult, mõtteid liiguvad ikka uute katete poole. Pildimaterjali kahjuks ei ole eriti rohkem kui need ei pidanud vajalikuks ka keretöödest pilti teha, kuna mul lihtsalt pole kaamerat ja töötan auto kallal täitsa üksi(pole ka sõpra kes oleks huvi näidanud klõpsida ) Preguseks on klaas ees ka, see viimane uuendus hetkel. Hea kuulda et Pärnust, saab kunagi Pärnu oma klubi teha ja Porta parklas neljapäeviti kohtuda
Kui teha, teha Hästi!
karpa puhastuses käinud, süütejuhtmed ja jagajakaan vahetatud, sain asja nii kaugele, et tühikäigul töötab, ja kui mootor soojaks läheb hakkab puterdama ja sureb välja. Niisiis kutsusin isa asja vaatama, keerasime tühikäigu mingit kruvi peale, ja hakkas tööle, pole vist küll õige lahendus aga kopp on ees juba ja sõita tahaks.
Kui teha, teha Hästi!