Minu auto
BMW 635 csi 1987.a.
155 kw manuaal , nahksisu , elektri aknad - peeglid , kont .
Hetkel auto näeb välja selline
Pildil olevad veljed on müügis koos rehvidega 19 tolli Breyton Magic
Alla tulevad 18 tollised BBS Style 5 veljed
Autole tehtud/tegemisel siis täielik kere remont , uued bilstein kangemad amordid HR madaldus vedru , M - sisustus ( rool ja istmed ) ja tuleviku plaanid on otsida sinna peale E34 M5 mootor ja käigukast kas siis 3.6 232 kw 5 speed manual või siis 3.8 250 kw 6 speed manual
Jään siis küsimusi ja komentaare ootama
BMW 635CSI 1987
Kui soovid kindlasti kiiremat, siis ehk oleks parim variant olemasolev masin müüki panna ja kohe selline tuua: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=2922
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 635CSI 1987
Et asi rohkem originaalilähedane hoida, siis otsi M635csi/M5 (e28) mootor või siis sama setup mis 745-l ehk siis M30 + turbo. Kui otsid netist 645 märksõna alt, siis tuleb mitmeid selliseid projekte.breyton kirjutas:... tuleviku plaanid on otsida sinna peale E34 M5 mootor ja käigukast kas siis
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Need R6 projektid on põnevad küll aga iseenesest on kõige parema hj/hinna suhtega bmw oma V8 mootorid. Vana 4 liitrise mootori saab koos lisaseadmetega mingi 6-7 tuhande eest kätte. Väheke uuem 4,4 liitrit on umbes 10 tuhat ja värskema otsa 4,4 on natuke alla kahekümne tuhande (uurisin millalgi hindasid Siimu käest Carway romulast). Nendel v8 mootoritel küll natukene vähem hj kui M5 R6 mootoril aga reaalselt nad palju alla ei jää. Ja V8 mootor on lühem ning tänu alu plokile ka kergem kui need vanakooli R6 mootorid - ehk siis parem kaalujaotus. Peaks olema ka lihtne paigaldada kuuesele...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker