Jossi 728i -83

Foorumiliikmete autod.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Jossi 728i -83

Postitus Postitas jossu »

Panen ka oma projektika üles siis. Nukras seisus küll teine, kuid loodan et saab asja.
Masin ise asub Saares, on siin olnud oma kümme aastat. Seisma jäi 2005a talvel, mil tegi avarii, talvel libedaga sõitis aeda ning vastu puud.
Selle tulemusena purunes esiosa, kuna õrna kõksuga radikasse. Tuled jäid ainukesena terveks. Ülejäänud on kas puru, kadund või lootusetult deformeerunud.
Õrnalt on andnud see ka tiibadesse millele on siit sealt kortsu sisse löönud. Omanikuga rääkisin auto eraldamise teemal juba mitu aastat, kuid nüüd omanik lõi käega, raha ka käes polnud, et korda teha.
Omaljõul ta 500 m koju sõitis.
Hakates uurima, mis tal siis on ja mida pole. Pidurid, pole, rauast torud kõik läbi ussitanud. Supportitel kolvid kinni, tagatipuks ka pidurid korralikult peal.
Mootor käis ilusti, kuid peale süüte sisse unustamist ja aku tühjaks jooksmist auto järgmine päev enam ei käivitunud. Küünlad puhastasin ja kuivatasin ära, käivitus pooleks minutiks ja kõik. Nii iga kord, kui küünlad ära puhastan või kuivada lasen. Säde on muidu korralik. Miskipärast paiskab ta tohutu suure koguse kütust silindritesse, mida ära põletada ei jõuta. Aga mida teha? Miskit külmkäivitus klapp vms kinni jäänud?

Saamisel oli selline. Madaluse põhjus on see, et kõik vedrud on ära murdunud...






Praeguseks kõik. Ehk keegi oskab lahendada mitte käimise anomaalia?
Viimati muutis jossu, 10 Okt 2012 06:40, muudetud 1 kord kokku.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

Tööd jätkub. teistkorda sellist tööd eriti ise ette ei viitsiks võtta. Külma närvi soovin ma küll.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

No jah, aga mina noore ullikesena tahaks oma aega kuidagi sisustada ning ka kogemusi korjata. Nii suurte masinatega varem tegemist pole teinud.
Palju on olnud õhkjahutusega ja venetehnikat eelnevalt...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

jõudu ja jaksu minugi poolt ning loodame et asi seisma ei jää... küsimuse vastuseks pakuks: stange, põll, udutuled ja iluvõred...
e28...
nustu826
Postitusi: 1
Liitunud: 19 Veebr 2009 19:20

Postitus Postitas nustu826 »

Umbes kuu aega tagasi saaremaal käies jäi ka seesama isend silma. Välimuselt oli ikka suht õnnetus seisus, aga nüid puhtakspestuna paistab teine päris viisaks. juba siis mõtlesin et keski võiks masina taastamiseks ette võtta ja nii juhtuski. edu ehitamisel....
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

täna sain remondist starteri kätte, mähised olla kõik kärsanud kust ka osa käivitusvoolu kadus....
Meister tegi korda. Senimaani olen eemaldanud piduri ja kütuse torud.
Viimane toru jäänud- tagumine parem ratas, pikk toru eest taha välja.
Kuidas küll saada lahti neid kinnitusi, kruvil pea maas, ligi ei pääse, silla kohal väga...
Ning oskab keegi öelda, kus sel kere number peale kapoti aluse pleki tüki veel asub?
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kui vaatad minu auto pilte galeriis( http://www.bmwclassic.ee/galerii/Imre-728iA-86a ), siis näed et ka minul oli katuseluugi ümbert hapu. Lisaks näed veel kohti kus mul üllatusi välja tuli(kusjuures minu auto oli väga soliidne ka enne keretöid, kui v.a. esimesed tiivad, üks tagumine uks, ning katus, siis rohkem otseselt roostes kohti ei paistnudki, värv oli ka tuhm).

Piduritorud ka minul vahetatud(just tagumised, esimesed on siiani ok), mina tegin nii, et neid klambreid mida lahti ei saanud painutasin ääred lahti ja rebisin toru vahelt välja. Pärast surusin kruvikaga, või kui jaksasin siis näpuga, torud tagasi ja painutasin pleki uuesti peale. Siiani on ok. Minuarust ka minul need kruvid ei keeranud, mis seal sillatala piirkonnas asetsevad.

Edu sulle igatahes ja kui on küsimusi siis võid ikka julgelt küsida.

Imre!
BMW E91 320D 07/2010
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

eks näis mis selle kerega üldse saab, pakuti mulle masinat millel kere pidi väidetavalt väga korralik olema doonoriks... Aga seda enne paari nädalat vaatama minna ei jõua...
Niiakaua katsun selle korralikult käima saada:)
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

seda ma arvasingi et viga võis sealt pihta hakata. starter ikka mõnuga peksis üle.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Imelik viga, et katuseluugi juurest ussitama hakkab, minu E23'l on ka auk samas kohas :).
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

kustas kirjutas:Imelik viga, et katuseluugi juurest ussitama hakkab, minu E23'l on ka auk samas kohas :).
Selle ussitamise põhjus on katuseluugi kinnitustes. Ehk siis sealt on keevitatud katuse pleki külge. Sama asi ole ka enda kuuekal, ning ega seal üldiselt muud teha ole, kui väike riba plekki ära vahetada.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

väikestviisi osaldan masinat siin juba, kuna teine masin kõrval mis ilmselt liigub ka teistekõrvale tänavale. Võtsin siis pihustite lati lahti, et proovida kuidas pihustid siis töötavad, mootori käiamise ajal on ühtlane surve pihustites koguaeg, vahetpidamata pihustab kütust peale...

uudishimulikele väike vihje ka...
Pilt
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Kas see on see väikemaarja lähedalt?
745, R-23, R-12
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

noo...
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Nüüdseks vähe rohkem autoga asjatatud. Põhliselt võtis aega suurpuhastus, paks tolmu ja rämpsukiht autolt maha pestud. Lähimal uurimisel selgus et kuradi värdjad kaagid on jagaja ja voolu juhtme aku juurest kõik puruks lõiganud. Pistikud ja kõik on jalutama läinud
Pilt

Pilt

Pilt
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Ma ei saa aru, mis teema sellega on, et need esimesed registreerimis numbrid nii kõrgele topitakse, nagu krdi põrsanägu näeb välja nii :S.

Aga hea leid paistab.
Hai
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Aug 2009 23:12
Asukoht: Paide

Postitus Postitas Hai »

Ilusa auto oled omale saanud.
Rehvid tunduvad küll päris jõhkra mustriga?
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

see paistab ikka megalt korralikum kui see mis aias sul on.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

no sellel kere perfektsem, rattad on halli masina alt võetud, tutikad talvekad on all, naelad...
Tartus kellegil doonorit pole? Kust saaks mootorijuhtmeid võtta?
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Enamjaolt paigas asjad, El süsteemist puudu vaid jagaja juhtmed. Lisaks ei võta võtit keerates starter taha, mida teha?
Otse ühendades käib hammakas tühja, pendiks taha ei löö...mida teha?
Mootorit ringi pole saand veel...
Signad ja kesklukud kõik korras
Vasta