Minu viga! Mul oli mingi aeg juhus, et ka sealt ei saanud enam maha keerata vaid ainult juurde!trevi kirjutas:õhulugejast ei keerata pöördeid, sealt keeratakse ainult CO paigast ära. Pöördeid saab keerata tühikäiguõhu klapist, see asub külmkäivituslisaõhuklapi all.
Jossi 728i -83
Tollest kruvist sain pöörded maha. Käib enamvähem normaalselt, mingi pütt ei tööta korralikult, vahepeal lörtsub kaasa. Kuid ta käib. Probleemiks aga see, et ta ei lase gaasi üldse vajutada, 2k pöördeid tuleb väga suure meelitamisega . Muidu poob hinge kinni. Õhtu lõpuks avastasin selle, et viga võib olla kütusesurves. tagasivooliku pigistasin näpitsatega kinni ja masin läks pöördesse ilusti. Viga tagasivoolu klapis?
Mootor käib- kollektorist oli topsitäis benssu, sai see külmkäivituspihusti kaudu välja lastud, ühtlasi kontrollisin ka kõik pihustid ära(korras) kuid ilmselt oli see ketramine ja proovimine mu uutele küünaldele saatuslikuks saanud. Vanade küünaldega lõid vahepeal kaks pütti taha vaid ja muud ei midagi, nüüd peal aga uued küünlad ja mootor käib. Ilmselt süüde jms tahavad veidi sättimist. Teinekord sureb välja alguses, kuid uuesti käima pannes jääb ilusti käima, märkimiseks veel et päris mitu tühja tiiru tuleb käiata enne kui käima läheb.
Pidurid kõik lahtivõetud ja puhastatud. Nüüd ei jää pidurid enam peale. Ei olnud ühtegi korraliku silindrit mis töötanud oleks. Nüüd kiiresti vaja veel sumpasüsteem alla panna ja nipet näpet asjad külge, järgmine nädal plaanis ülevaatusele...
Pidurid kõik lahtivõetud ja puhastatud. Nüüd ei jää pidurid enam peale. Ei olnud ühtegi korraliku silindrit mis töötanud oleks. Nüüd kiiresti vaja veel sumpasüsteem alla panna ja nipet näpet asjad külge, järgmine nädal plaanis ülevaatusele...
Väike pilt ka, masinaga tiirud tehtud, võib öelda, et praegu sõiduks piisab. Sooja mootoriga tühikäigu kadumise probleem ilmselt selles külmaklapis, mis karteri tuulutuse all, see nimelt kinni kiilund poollahti asendis, ei mõju ei külm ei soe. Mitu partiid küünlaid kõrvetasin läbi, kommutaatoreid, ja põhjuseks oli see, et kunagi ostsin uued universaal küünlajuhtmed peale, mille takistused olid seinast seina, see kõrvetaski küünlaid ja kommutaatoreid, originaal juhtmed ja masin käib ka palju paremini.
Talverallile väga väike tõenäosus jõuda, kuna ei leia mõistliku ülevaatajat, kes ilma käsipidurita läbi laseks, absurdsus automaatkastiga isendile. Aga sõita oli tore. Kui reedeks see masin ei sõida siis jääb paraku seisma pikemaks ajaks...
Joosep
Talverallile väga väike tõenäosus jõuda, kuna ei leia mõistliku ülevaatajat, kes ilma käsipidurita läbi laseks, absurdsus automaatkastiga isendile. Aga sõita oli tore. Kui reedeks see masin ei sõida siis jääb paraku seisma pikemaks ajaks...
Joosep
Huvitav, huvitav. Miks on automaatkasti puhul käsipidur absurdsus
Tegelikuses on see sama vajalik kui manuaal kastiga auto puhu. Tean jah, et automaat lukustab ennast parkingus ja auto ei veere kuskile. Kuid sellega seoses vajub kast pingesse ja pärast parkingust tuleb raskelt välja. Igaljuhul osad targad räägivad, et see pidavtusalt kasti ka mõnusalt lõhkuma.
Ise kasutan automaadi puhul samuti kässerit nagu manualli puhul, aga eks igaüks peab ise otsustama kuidas oma tehnikasse suhtub.
See lihtsalt minu arvamus ja kõik ei pruugi ka tõde olla.
Tegelikuses on see sama vajalik kui manuaal kastiga auto puhu. Tean jah, et automaat lukustab ennast parkingus ja auto ei veere kuskile. Kuid sellega seoses vajub kast pingesse ja pärast parkingust tuleb raskelt välja. Igaljuhul osad targad räägivad, et see pidavtusalt kasti ka mõnusalt lõhkuma.
Ise kasutan automaadi puhul samuti kässerit nagu manualli puhul, aga eks igaüks peab ise otsustama kuidas oma tehnikasse suhtub.
See lihtsalt minu arvamus ja kõik ei pruugi ka tõde olla.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
No libedama(Külmema) ilmaga on hoopis kavalam manuaalil jätta käik sisse ja automaadil kasutada p asendit. Muidu on suur võimalus , et kylma ilmaga võibki seisupidur peale jääda, klotsid kinni jäätada, jne..trevi kirjutas:Kui järele mõelda, siis Parking asendis kast lukustab lahtise tagadifri puhul ainult ühe tagaratta. Libedama ilmaga mäe peal võib see ebapiisav olla.
Kallakul parkides soovitatakse iagaks juhuks esirattad keeraat veidi teeserva poole , et kui peakski veerema minema , siis äärekivi ei lase.
Tulihingeline bmw fänn:)
Käsipiduri teine roll on olla ka hädaabipidur. Ehk kuigi pidurisüsteem tervikuna on väga töökindel, on ikkagi hea kui vana auto puhul on võimalik sõiduk hädaolukorras ka käsipiduri abil peatada.
Vabandan igaks juhuks ette, et ei hakanud praegu kogu teemat läbi lugema ja ei tea antud auto käsipidurivea kohta kommenteerida, aga üldiselt:
Käsipidurisüsteem on e23 puhul ju sama lihtne kui kõigil teistel BMW'del ja selle kordaseadmine ei nõua ka suurt kulutust (just ise üle-eelmine aasta kukkusin käsipiduri pärast TÜV läbi) - kui just klotside fikseerimisega piduriketaste kaitseplekkide külge probleeme ei teki (läbi roostetanud). Viimasel juhul on tööd natuke rohkem.
Vabandan igaks juhuks ette, et ei hakanud praegu kogu teemat läbi lugema ja ei tea antud auto käsipidurivea kohta kommenteerida, aga üldiselt:
Käsipidurisüsteem on e23 puhul ju sama lihtne kui kõigil teistel BMW'del ja selle kordaseadmine ei nõua ka suurt kulutust (just ise üle-eelmine aasta kukkusin käsipiduri pärast TÜV läbi) - kui just klotside fikseerimisega piduriketaste kaitseplekkide külge probleeme ei teki (läbi roostetanud). Viimasel juhul on tööd natuke rohkem.
Ahsoo - õnneks http://www.wallothnesch.com on need olemas:
http://www.wallothnesch.com/e/brake/brakee23.htm
http://www.wallothnesch.com/e/brake/brakee23.htm
www.h2.ee toob ka usutavasti kohale. Keeruliseks teeb ainult see, et vaja oleks talveralliks, ehk siis nädalapärast peaks ülevaatus läbitud olema juba. Ehk siis tellimuse kohalejõudmise aeg on liialt suur.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Parem kraavis , kui m6ne lapse v6i vanamuti peal.meelis k kirjutas:Meil maal äärekivisid ei ole. Siis pean vastassuunda rattad keerama, et hommikul auto kraavipõhjas ei istuks ? .killer666 kirjutas:Kallakul parkides soovitatakse iagaks juhuks esirattad keeraat veidi teeserva poole , et kui peakski veerema minema , siis äärekivi ei lase.
Tulihingeline bmw fänn:)
uuh, vahepeal sai nuga kaudu käsipiduri trossid kätte, hambaid krigistades uued kettad sai ära tellitud, mõne nädalajooksul ehk käes. Mootorit korralikult käima pole endiselt saand kui Tartus sai hooaja avamine möödunud pühapäeval tehtud, külastasime mitmeid emajõe vaatamisväärsusi.
Vasakul Sven oma 520ga, mis on minu silma järgi üks kõige korralikumate seast
Vasakul Sven oma 520ga, mis on minu silma järgi üks kõige korralikumate seast