Jossi 728i -83
ega es saa küll, teine masin saares, sinna ei liigu teps mitte lähikuudel. Kuid loodan nüüd hoopis selle sama starteri jonksu saada, võtsin küljest ära, pendiksi võll oli ilgelt must,. millel ta liikuda ei suutnud, Peale põhjaliku puhastamist hakkas asi tööle, peale ei jõudnud veel panna kuid loodan lähipäevil ära katsetada
masina sain käima, kuidagi. Jagaja jama oli ikkagi plus siis miljon aastat vana küte mida kollektor täis oli. Kuid käib praegu kahtlaselt, just nagu ei saaks kätte. Käima läheb, käib paarkend sekki ja hakkab ära kustuma, samuti gaasi vajutades tõmbab hinge kinni...
Pidurivõimendi hakkas tööle, ja ohh üllatust. Taga juhipool kust kõik neli toru(2 pidur + 2 bena) voolikud läbi. Ära pressitud, mingi till on ilmselt kunagi sealt tungiga tõstnud. Piduriõli lekib hoolega, + bensutorust niriseb käimise ajal üsna mehesti.
Kujutan ette kui s*** on neid torusi kätte saada, ilmselt tuleb kogu torustik välja vahetada...
Pidurivõimendi hakkas tööle, ja ohh üllatust. Taga juhipool kust kõik neli toru(2 pidur + 2 bena) voolikud läbi. Ära pressitud, mingi till on ilmselt kunagi sealt tungiga tõstnud. Piduriõli lekib hoolega, + bensutorust niriseb käimise ajal üsna mehesti.
Kujutan ette kui s*** on neid torusi kätte saada, ilmselt tuleb kogu torustik välja vahetada...
1: Kõigepealt tuleks kõik need kruvikohad üle pritsida mingi abistava õliga ja lasta võimalikult kaua mõjuda, kasvõi 24h, seejärel on vaja õige otsikuga kruvikeerajat, rõhutan õige, hea oleks kui oleks mitmevalikuline komplekt ja väga hästi käespüsiv kruvikeeraja, samas võiks varuda ka uued roostevabad kruvid asemele.
Minuarust sillatala all jäi üks kruvi talavarju, niiet, selle kättesaamine võib olla keerukas.
2: mis klambreid sa mõtled ?
Minuarust sillatala all jäi üks kruvi talavarju, niiet, selle kättesaamine võib olla keerukas.
2: mis klambreid sa mõtled ?
e28
Mina olen selliseid prooblemseid kruvisi lahti keeranud lõiketangidega.jossu kirjutas:1) Kuidas voolikute neid põhjakülge kinitamsie klambrite kruvisi lahti saada?
enamasti need nii roostes et lõhuvad sälgu ära ja ükski kruvikas enam ei võta.
2) Kuidas tagasilla vms kohalt saada kätte toru, mis on nende klambritega kinni?
Muidugi peavad need tangid olema suht tugevad, et sedasi teha saaks.
Võtad lõiketangide teravate otstega kruvi peast kinni, ning pigistad kahe käega tugevalt kokku ning keerad. Sellisele asjale tavaliselt annavad enamus kõik kruvid järele.
Sellist lahendust kasutan mina ja ei ole pettuma pidanud ps. viimati keerasin mõni päev tagasi ühe vana BMW torustiku kruvisi ja kõik tulid ilusti lahti.
Seega edu kruvide keeramisel.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
no ei tea, ei keera neid lahti ei vene raskeraud ega kallid uued tangid, kruvi pead nii tugevad lihtsalt, et ei jõua kinni haarata. Ja see mis hakkab liikuma, murdub ka sisse puruks. Kruvisi sai ka eelnevalt korralikult immutatud igast õlidega... Pesa on kerekülge kinni keevitatud, maru väike ja habras. Kuidas sissemurdund polt kätte saada? Kui üks murdub vahelt ära ja teised on terves, siis ei oleks vast väga hullu. Aga kardan et, teisedki paremini välja ei tule...
Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
UM-st? Ehk tõlgendad...raunz kirjutas:Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
Bensutorude pärast ei põegi väga, rohkem piduritorude pärast mis ei jookse teps mitte sirgelt taha...
Piduritorusid võid osta ka pidurimeistrist pikkuse järgi, teevad torule otsad kah niiet saaks kohe ära ühendada, endale jääb paika painutamise vaev. Enda autol painutasin piduritorud vanade järgi ja polnud üldse mitte hull töö, bensutorude painutamine on veidi raskem.jossu kirjutas:UM-st? Ehk tõlgendad...raunz kirjutas:Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
Bensutorude pärast ei põegi väga, rohkem piduritorude pärast mis ei jookse teps mitte sirgelt taha...
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008