Jossi 728i -83

Foorumiliikmete autod.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

sul nuud korralik starter ja muud jupid saad teiselt.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

ega es saa küll, teine masin saares, sinna ei liigu teps mitte lähikuudel. Kuid loodan nüüd hoopis selle sama starteri jonksu saada, võtsin küljest ära, pendiksi võll oli ilgelt must,. millel ta liikuda ei suutnud, Peale põhjaliku puhastamist hakkas asi tööle, peale ei jõudnud veel panna kuid loodan lähipäevil ära katsetada
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

starter korras, ketrab ilusti mootorit ringi, vihm tuli peale, vaja veel süütepooli juhtmed üles otsida, kütus oli olemas, kuid sädet polnd, miskit nihu...
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Sain siin ühe tartu 528 mehege jutule, kelle abil sai juhmeid paika veetud.
Säde olemas, kuid masin ei käivitu. Teeb küünlad märjaks. Mida teha?
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

kas süüde sai ka õigeks?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

100% täpsusega mitte, kuid ta isegi ei luba vms...
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Süüte panin paika, vana kütuse lasin välja, värske kütus sisse. Ei sittagi. Säde olemas, Kuid küünlad teeb märjaks. Kollektor on bensu täis, Kui tagasivoolu klapi vaakumvooliku kollektori alt ära võtsin siis nirises sealt benssu. Mida teha? mootor isegi ei turtsata jms...
Mikk_528
Postitusi: 48
Liitunud: 23 Okt 2007 10:38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_528 »

Kas jagaja on õige? proovisin 3,5-st 2,8se jagajaga käivitada, ei õnnestunud. Jagajatel koodis ühenumbriline erinevus, välimuselt 1:1 samad, aga käima ei lähe, kuigi sädet on nii et tapab. Mootor isegi ei luba mitte.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

jagaja õige, võetud teise töötava mootori pealt(sama 2,8 )
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

too auto siia ja paneme käima. kui ma oma sain käima siis saab ka sinu oma. mul sama jama oli säde oli kõik oli aju oli ka korras aga aju ja sisselaskekolektor koos pihustitega ei ühtinud. proovisin teist aju ja käisnagu kella värk. ajas samamoodi küünlaid märjaks ja pullis.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

masina sain käima, kuidagi. Jagaja jama oli ikkagi plus siis miljon aastat vana küte mida kollektor täis oli. Kuid käib praegu kahtlaselt, just nagu ei saaks kätte. Käima läheb, käib paarkend sekki ja hakkab ära kustuma, samuti gaasi vajutades tõmbab hinge kinni...
Pidurivõimendi hakkas tööle, ja ohh üllatust. Taga juhipool kust kõik neli toru(2 pidur + 2 bena) voolikud läbi. Ära pressitud, mingi till on ilmselt kunagi sealt tungiga tõstnud. Piduriõli lekib hoolega, + bensutorust niriseb käimise ajal üsna mehesti.
Kujutan ette kui s*** on neid torusi kätte saada, ilmselt tuleb kogu torustik välja vahetada...
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kui bensu toru lekib, ei saagi mootor normaalselt töötada.
Torustiku vahetus on tõesti paras ooper, kuid kui see tehtud on tehtud õige töö, mis nagunii võiks sellise aastakäigu autodel uuendamist vajada.
e28
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

1) Kuidas voolikute neid põhjakülge kinitamsie klambrite kruvisi lahti saada?
enamasti need nii roostes et lõhuvad sälgu ära ja ükski kruvikas enam ei võta.
2) Kuidas tagasilla vms kohalt saada kätte toru, mis on nende klambritega kinni?
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

1: Kõigepealt tuleks kõik need kruvikohad üle pritsida mingi abistava õliga ja lasta võimalikult kaua mõjuda, kasvõi 24h, seejärel on vaja õige otsikuga kruvikeerajat, rõhutan õige, hea oleks kui oleks mitmevalikuline komplekt ja väga hästi käespüsiv kruvikeeraja, samas võiks varuda ka uued roostevabad kruvid asemele.
Minuarust sillatala all jäi üks kruvi talavarju, niiet, selle kättesaamine võib olla keerukas.

2: mis klambreid sa mõtled ?
e28
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

jossu kirjutas:1) Kuidas voolikute neid põhjakülge kinitamsie klambrite kruvisi lahti saada?
enamasti need nii roostes et lõhuvad sälgu ära ja ükski kruvikas enam ei võta.
2) Kuidas tagasilla vms kohalt saada kätte toru, mis on nende klambritega kinni?
Mina olen selliseid prooblemseid kruvisi lahti keeranud lõiketangidega.
Muidugi peavad need tangid olema suht tugevad, et sedasi teha saaks.
Võtad lõiketangide teravate otstega kruvi peast kinni, ning pigistad kahe käega tugevalt kokku ning keerad. Sellisele asjale tavaliselt annavad enamus kõik kruvid järele.
Sellist lahendust kasutan mina ja ei ole pettuma pidanud ps. viimati keerasin mõni päev tagasi ühe vana BMW torustiku kruvisi ja kõik tulid ilusti lahti.
Seega edu kruvide keeramisel.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

no ei tea, ei keera neid lahti ei vene raskeraud ega kallid uued tangid, kruvi pead nii tugevad lihtsalt, et ei jõua kinni haarata. Ja see mis hakkab liikuma, murdub ka sisse puruks. Kruvisi sai ka eelnevalt korralikult immutatud igast õlidega... Pesa on kerekülge kinni keevitatud, maru väike ja habras. Kuidas sissemurdund polt kätte saada? Kui üks murdub vahelt ära ja teised on terves, siis ei oleks vast väga hullu. Aga kardan et, teisedki paremini välja ei tule...
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

raunz kirjutas:Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
UM-st? Ehk tõlgendad...
Bensutorude pärast ei põegi väga, rohkem piduritorude pärast mis ei jookse teps mitte sirgelt taha...
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

UM-st? Ehk tõlgendad...
United Motors ehk bmw esindus.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

jossu kirjutas:
raunz kirjutas:Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
UM-st? Ehk tõlgendad...
Bensutorude pärast ei põegi väga, rohkem piduritorude pärast mis ei jookse teps mitte sirgelt taha...
Piduritorusid võid osta ka pidurimeistrist pikkuse järgi, teevad torule otsad kah niiet saaks kohe ära ühendada, endale jääb paika painutamise vaev. Enda autol painutasin piduritorud vanade järgi ja polnud üldse mitte hull töö, bensutorude painutamine on veidi raskem.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta