BMW E28, Jaks
BMW E28, Jaks
Terekest teen siis endal siia ühe teema juurde.
Kuna siin on osad mehed ikka enda autosi nii hästi taastanud ja tundus, et minu kuuekas selleni ei küündi siis otsustasin võtta käsile teise masina.
Hetkeks on siis kodus üks kere täiesti pulkadeks ja eemaldatud ka põhjamastiks, et leida ülesse kõik rooste kohad ning need töödelda.
Lisaks peaks jõudma esmaspäev kohale veel üks isend, et saaks ühe toimiva E28 kokku ehitada.
Projekti valmis aega täpselt määratlendu poel ja eks see suhta aega nõudvaks läheb ka.
Aga vähemalt on lootust, et üks E28 saab endale uue elu
Kuna siin on osad mehed ikka enda autosi nii hästi taastanud ja tundus, et minu kuuekas selleni ei küündi siis otsustasin võtta käsile teise masina.
Hetkeks on siis kodus üks kere täiesti pulkadeks ja eemaldatud ka põhjamastiks, et leida ülesse kõik rooste kohad ning need töödelda.
Lisaks peaks jõudma esmaspäev kohale veel üks isend, et saaks ühe toimiva E28 kokku ehitada.
Projekti valmis aega täpselt määratlendu poel ja eks see suhta aega nõudvaks läheb ka.
Aga vähemalt on lootust, et üks E28 saab endale uue elu
Viimati muutis Jaks, 13 Dets 2009 19:00, muudetud 4 korda kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Mootoriks saab olema M30 3,5.
Ja sama mootoriga tuleb ka doonor. Kuigi see kere on tehasest tulnud M535.
Seega hetke plaanide kohaselt peaks kokku tulema samuti M535.
Ja sama mootoriga tuleb ka doonor. Kuigi see kere on tehasest tulnud M535.
Seega hetke plaanide kohaselt peaks kokku tulema samuti M535.
Viimati muutis Jaks, 20 Sept 2009 08:20, muudetud 1 kord kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Igav? Otsid omale pimedateks talveõhtuteks näputööd? Leidsin sulle hea doonori. Dogleg, LSD ja muud jutud.
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-M535i-AGATE-G ... 286.c0.m14
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-M535i-AGATE-G ... 286.c0.m14
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Täna sai ka veidike selle kere kallal madistatud, ning siis veidi vaadatud mis ja kus on.
Jõudsin otsusele, et kogu nina osa tõmban laiali. Eks neid kohti tuleb veel aga kõik ajajooksul.
Jõudsin otsusele, et kogu nina osa tõmban laiali. Eks neid kohti tuleb veel aga kõik ajajooksul.
Viimati muutis Jaks, 02 Okt 2009 21:47, muudetud 1 kord kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
No kõik on suhteline.sysi kirjutas:Kas poleks mõistlikum otsida mõni hea kerega toorik?
Ja kui sa siinset teksti lugesid siis tegelt e28 kerga isend on kohe saabumas.
Aga kahjuks pole neid M535-si kuskilt nagu võtta ka.
Kuigi jah mingi hetk mõtlesin, et vaatan kui teine isend kohal mis saab. Samas on ka see, et pealt enamvähem tunduvana võib alt suht sama välja tulla. Aga hekel on see kere täiesti paljas ja seega selle kallal hea toimetada. Ning hiljem lihtne teisest asju ajajooksul ringi tõsta.
Aga eks näis mis ja kuidas saab.
Samas on ka selline huvitav asi, et ma tegelikult ei tea isegi mis aasta isend mul hetkel treileri peal siia sõidab. Sellist infot lihtsalt polnud kirjas. Aga ega see mind eriti huvitanud ka. Peamine oli, et sealt saan hunniku vajaliku kraami, ning kes teab ehk saab sellega lihtsalt niikaua kruisidagi kuni teine kere päris valmis saab.
Aga jah tööd sellega projektiga on seda ei saa salata. Ja töötunde läheb ka määramatus koguses.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Nii hetkeks siis kohal veel üks isend mis tuli lõuna Saksast.
Hetkeks olen veidi sellega tutvunud ja kere on üllatavalt heas korras. Kogu kerel on näha ainult mõni pisike roostetäpp. Aga värv on katusel üpris kahjustunud.
Lisaks siis on olemas mootori alumine katte mida just paljudel pole.
Hetkeks on laiali võtud karu kõht, et vaadata mis siis seal leidub. Plokk on heas korras ja isegi hoonimis jäljed on veel nähtaval.
Läbisõiduks on kellal 270 000km.
Kere hea ja seega hetkel kohe mõtlen mida ja kuidas edasi teen.
Hetkeks olen veidi sellega tutvunud ja kere on üllatavalt heas korras. Kogu kerel on näha ainult mõni pisike roostetäpp. Aga värv on katusel üpris kahjustunud.
Lisaks siis on olemas mootori alumine katte mida just paljudel pole.
Hetkeks on laiali võtud karu kõht, et vaadata mis siis seal leidub. Plokk on heas korras ja isegi hoonimis jäljed on veel nähtaval.
Läbisõiduks on kellal 270 000km.
Kere hea ja seega hetkel kohe mõtlen mida ja kuidas edasi teen.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Viimased 2 kuud on mega kiire ja aega suht vähe, aga veidike ikka olen leidnud aega ka hai kallal toimetada.
Toimetamised on mitmel rindel, ehk siis toimetan kerega ja samas ka on küüned suht sügaval mootoris.
Hetkeks siis kere on pooleldi keevitatud ja seega veidi veel läheb aega kui ta päris valmis saab.
Kere pole isegi mitte pildistanud, kui mootori seis on selline.
Toimetamised on mitmel rindel, ehk siis toimetan kerega ja samas ka on küüned suht sügaval mootoris.
Hetkeks siis kere on pooleldi keevitatud ja seega veidi veel läheb aega kui ta päris valmis saab.
Kere pole isegi mitte pildistanud, kui mootori seis on selline.
Viimati muutis Jaks, 13 Dets 2009 19:02, muudetud 1 kord kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Plokk on puhastatud roostest ja vanast värvist, ning värvitud kuumuskindla värviga.Kristina5 kirjutas:Mootor on küll kena. Kui saladus pole, millega plokki värvisid või millega lasid värvida? Ja kas plokki ennast vist remontima enam ei pea (kui olid hoonimisjäljed veel näha)?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.