BMW 323i Edition S, Nuga
Vahepeal toimunust siis
Esiteks on praeguseks varutud suur hulk vajaminevaid juppe
Uued roolikardaanid. Roolisüsteemi ei taha mingisugust lõtku:
Veel roolisüsteemi juppe. Ühel detailil on pika laos ootamise peale isegi rooste peale tulnud See viga sai muidugi parandatud.
Ja loomulikult lasin ka roolilati ära taastada. Nüüd peaks asi tihedalt ja lõtkuvabalt kestma Roolilatiga seoses oli selline seik, et remonija arvas miskipärast, et bmw originaal õlitorude stutserid pole küllalt head ja toppis sinna mingid audi junnid Panin garaazis õiged asjad tagasi ... ja ka roostes keskosa sai endale ilusa mattmusta katte:
Uued bensiinipaagid. Siiamaani on kõik mu haininad olnud lekkivate kütusepaakidega. Ei taha enam, mulle meeldib paak kurguni täis võtta
Kütuseetteandesüsteemi oluline osa - pumbakobakas, nagu ma teda kutsun - sai täiesti uus. Alles neu und original
Vana pumbakobaka jäänused... võin soovijatele maha müüa
Järgmise olulise sammuna sai ette võetud salongiahju renoveerimine. Esinevalt baurist polnud siin uut radikat vaja osta. Vana oli veel väga korralik, piisas ainult väikesest puhastusest. Küll aga said uue katte kõik porolooniga kaetud klapid ning muretsetud uus ventilaatori mootor:
Salongiosa komplekteerimist alustasin pedalbox'i taastamisega:
... ja sellega seonduvalt ka roolisamba taastamisega. Need on vist sellised asjad, millele muidu tähelepanu ei pöörata ja tõtt-öelda ega seal ka midagi eriti kuluvat ei ole, aga... igatahes mina tegin nii:
Kõhualusega jätkates sai ka varutud uus summutisüsteem. Selle paigaldamisega peab siiski veel natuke ootama, aga vähemalt on ta olemas ja ei pea muretsema, kas seda hiljem saada on.
Lisaks eluliselt tähtsatele asjadele sai muretsetud ka midagi sellist, mis on niiöelda kirss koogi tipus Originaalsete kleepsude komplekt:
Esiteks on praeguseks varutud suur hulk vajaminevaid juppe
Uued roolikardaanid. Roolisüsteemi ei taha mingisugust lõtku:
Veel roolisüsteemi juppe. Ühel detailil on pika laos ootamise peale isegi rooste peale tulnud See viga sai muidugi parandatud.
Ja loomulikult lasin ka roolilati ära taastada. Nüüd peaks asi tihedalt ja lõtkuvabalt kestma Roolilatiga seoses oli selline seik, et remonija arvas miskipärast, et bmw originaal õlitorude stutserid pole küllalt head ja toppis sinna mingid audi junnid Panin garaazis õiged asjad tagasi ... ja ka roostes keskosa sai endale ilusa mattmusta katte:
Uued bensiinipaagid. Siiamaani on kõik mu haininad olnud lekkivate kütusepaakidega. Ei taha enam, mulle meeldib paak kurguni täis võtta
Kütuseetteandesüsteemi oluline osa - pumbakobakas, nagu ma teda kutsun - sai täiesti uus. Alles neu und original
Vana pumbakobaka jäänused... võin soovijatele maha müüa
Järgmise olulise sammuna sai ette võetud salongiahju renoveerimine. Esinevalt baurist polnud siin uut radikat vaja osta. Vana oli veel väga korralik, piisas ainult väikesest puhastusest. Küll aga said uue katte kõik porolooniga kaetud klapid ning muretsetud uus ventilaatori mootor:
Salongiosa komplekteerimist alustasin pedalbox'i taastamisega:
... ja sellega seonduvalt ka roolisamba taastamisega. Need on vist sellised asjad, millele muidu tähelepanu ei pöörata ja tõtt-öelda ega seal ka midagi eriti kuluvat ei ole, aga... igatahes mina tegin nii:
Kõhualusega jätkates sai ka varutud uus summutisüsteem. Selle paigaldamisega peab siiski veel natuke ootama, aga vähemalt on ta olemas ja ei pea muretsema, kas seda hiljem saada on.
Lisaks eluliselt tähtsatele asjadele sai muretsetud ka midagi sellist, mis on niiöelda kirss koogi tipus Originaalsete kleepsude komplekt:
Viimati muutis nuga, 11 Nov 2006 14:33, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Roolilati remont tehti sellises kohas nagu http://www.autodiagnostika.ee/.Iff kirjutas:Kui saladus pole, siis kuskohas roolilatti taastati ja mis selline töö ka maksab?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Edasi...
Panin paika tuleseina seespoolse müramati, seejärel salongiahju ja alustasin ka põhijuhtmepuu paigaldamisega. E21'e elektrisüsteem on muideks mõnusalt lihtne Ahju paigaldamisega oli seevastu tükk pusimist, et ta korrektselt ja tihedalt paika saada
Tuleseina mootoripoolne matt ei olnud taaskasutatav, seega läks sinna täiesti uus matt:
Peale mati paigaldamist läks paika värske olemise saanud pidurivõimendi:
Panin paika tuleseina seespoolse müramati, seejärel salongiahju ja alustasin ka põhijuhtmepuu paigaldamisega. E21'e elektrisüsteem on muideks mõnusalt lihtne Ahju paigaldamisega oli seevastu tükk pusimist, et ta korrektselt ja tihedalt paika saada
Tuleseina mootoripoolne matt ei olnud taaskasutatav, seega läks sinna täiesti uus matt:
Peale mati paigaldamist läks paika värske olemise saanud pidurivõimendi:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Uue aasta alguses on plaanis Siimu abiga masin lõplikult ära värvida
Värv tuleb siis selline, et küljerandist allapoole jääv osa tuleb graphit metallic, ülespoole jääv osa ascotgrau metallic. Pesin nüüd masina peale ca 2 aastast garaažis tolmamist ka puhtaks ja tuli välja, et eeltöö ja eelvärv said ikka päris korralikult tehtud, ajaga midagi hullu välja ei tulnud
Kuna varsti tuleb masinat liigutada, siis panin käsipidurisüsteemi kokku. Ega sinna vanadest juppidest midagi ei jäänudki. Üritasin küll osasid juppe galvaanikaga päästa, aga kvaliteetse tulemuse nimel sai siiski uued jupid muretsetud:
Värv tuleb siis selline, et küljerandist allapoole jääv osa tuleb graphit metallic, ülespoole jääv osa ascotgrau metallic. Pesin nüüd masina peale ca 2 aastast garaažis tolmamist ka puhtaks ja tuli välja, et eeltöö ja eelvärv said ikka päris korralikult tehtud, ajaga midagi hullu välja ei tulnud
Kuna varsti tuleb masinat liigutada, siis panin käsipidurisüsteemi kokku. Ega sinna vanadest juppidest midagi ei jäänudki. Üritasin küll osasid juppe galvaanikaga päästa, aga kvaliteetse tulemuse nimel sai siiski uued jupid muretsetud:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mässasin täna piduritorudega. Komplekt bmw originaal torusid oli juba varem valmis varutud, nüüd oli vaja selgitada milline toru kuhu käib ja kuidas see toru painutada. Painutamise tegin näpuvahel ja abinõuna kasutasin pisut kuumapuhurit. Üldiselt jäi tulemus väga korrektne Natuke rohkem oli pusimist pikemate torudega, mis sai õnneks vana toru järgi painutada. Selleks hakkasit uut toru otsast painutama ja et asi vanaga identne tuleks, siis teipisin torud kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
- Asukoht: tallinn
Noh, kindlasti ei tule ta parem kui tehasest. Eelkõige kere poolest. Uus kere on oma korrosioonikindluselt ja jäikuselt kindlasti kordades parem kui minu taastatud kere. Kui ostaks täiesti uue kere, siis saaks väita, et masin on nagu otse tehasest Uue masinaga saaks soolatud teid vältides ikka aastakümneid probleemideta liigelda, taastatud kere samas annab oluliselt kiiremini järgi ja hakkab uuesti roostetama. Kurb, aga tõsiomega kirjutas:Ma arvan, et see ongi nuga eesmärk, et ehitada omale poeuus e21 . Auto nagu otse tehasest, või paremgi veel . Kui valmis saab, siis teeb ikka kadedaks küll.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline