BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo kirjutas:Kui mehaanilised osad ja istme raam on väsinud siis on tõesti mitu komplekti varuks vaja, samas vanad külgtugede poroloonid soovitas mul üks spetsialist igal juhul välja vahetada :idea: need ilmselt lähevad ajaga vedelamaks ja ei paku enam külgtuge.
Kus istmeid muidu taastada lased?
Istmepõhja ja seljatoe keskosa poroloon läheb kindlasti väljavahetamisele. Külgtugede osas ei oska arvata, kui lihtne-keeruline neid välja vahetada on :roll: Igatahes peaks ka külgtugede osas saama korraliku komplekti komplekteeritud. Raamid on neil tõesti enamustel kõverad, plastjupid on puruks/puudu jne. Seega jah, juba mehhaanilise osa kompleteerimiseks läheb mitut komplekti tarvis.
Konkreetset tegijat polsterduse osas veel pole. Esialgu üritan mehhaanika komplekteerida ja värskendada ja eks siis vaatab. Hetkel pole istmetega kiire niikuinii :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

..kui sul juhuslikult pärast komplekteerimist üks parempoolne iste üle jääb...anna teada! (vahet pole mis konditsioonis!) ..mul jääb teisest komplektist üks puudu :)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

rean kirjutas:..kui sul juhuslikult pärast komplekteerimist üks parempoolne iste üle jääb...anna teada! (vahet pole mis konditsioonis!) ..mul jääb teisest komplektist üks puudu :)
Ja mul puudu üks seljatoe reguleerimise nupp :) oleks sellele ostja kui peaks üle jääma
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Autot ostes sain eelmiselt omanikult kaasa mapi autoga kaasas olnud paberitest. Nende hulgas olid omaniku käsiraamat, hooldusraamat, brošüür hooldusjaamade kohta, bmw lisavarustuse buklett ja muud peenemat paberikraami. Kõik asjad olid suurepärases seisus. Paraku pole ainult hooldusraamatu täitmisel eriti usinad oldud :( Hooldusraamatu järgi on auto esmane kontroll tehtud septembris 1982. Aprillis 1985 on odomeetri näiduks märgitud 29000 kilomeetrit, juulis 1988 aga juba 52000 kilomeetrit. Mapis olid ka tollipaberid auto saksast väljamüümise kohta. Kuupäevaks oli märgitud 20.12.1993, seega siis võib eeldada, et 1994 alguses jõudis ta eestisse.

Pilt Pilt PiltPilt Pilt

Auto eelmine omanik oli masina ostnud septembris 1994. Minu valduses on kaks ülevaatusprotokolli aastatest 2000 ja 2001. Esimesel juhul oli protokolli märgitud läbisõiduks 245000 km ja teisel juhul 262000 km. Mõned kuud peale 2001 aasta aprillis tehtud ülevaatust aga on masin seisma jäänud, kuna minu valdusse jõudmisel oli odomeetri näiduks 267317 km. See oli siis august 2003 seisuga :)

LKF'i andmebaasi andmetel ei ole masin ühtegi avariid teinud :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Vahepeal toimunust siis.
Olen enamasti igasuguseid pisemaid sõlmi puhastanud-koostanud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Suurema tööna on ees laepolstri ja sellega seonduva paigaldus. See on ausalt öeldes paras peavalu, kuna lae ja katuseluugi lammutamisest ma pilte ei teinud ja nüüd on veidi raskusi lego kokkupanemisega. Samuti hõlmab lae komplekteerimine polstrite liimimist lakke, mis on üks äraütlemata ebameeldiv töö, aga ega tast pääsu pole.

Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

nuga kirjutas:Lisaks läks tellimusse ka esitulede juhtmepuu, kuna vana oli ikka väga kõdu :(
Siin ta siis on. Minu imestuseks on tulepistikute juures sellised kummikopsikud, mida ma olen uuemate masinate juures näinud. E21'l pole selliseid asju silmanud :? Eemaldama ma siiski neid ei hakka, eesmärk on neil ju üllas :D
Pilt

Lisaks uued "hornid". Vanadelt olid klemmid küljest ära kõdunenud ja nood olid igati õnnetud:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

mis aastast see Baur on kui küsida tohib ? tegelikult panen lihtsalt infoks sulle
Tähtsaimad muutused: nüüd vähemalt 35 aastat vana sõiduk, protsendid, rohkem pilte, korraline ülevaatus iga 4 aasta tagant, serdi kehtivus 12 aastat jne. Hetkel käib töö seadusaktidest tulenevate nõuete täitmiseks, et üldse saaks neid numbreid väljastada. Lugege läbi, on restaureerimisel kasulik.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12743660

jõudu ja jaksu!
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raimo kirjutas:mis aastast see Baur on kui küsida tohib ? tegelikult panen lihtsalt infoks sulle
Baur on toodetud '78, passis '79, nii et bauri puhul hakkaks aastal 2014 asi ilmet võtma :D Aga initsiatiiv iseenesest on väga teretulnud :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

peab ära konserveerima niikauaks :D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tegelesin tulepesusüsteemi värskendamisega. Kõik voolikud lähevad uued, düüsid ja pumbad jäävad vanad. Õnneks oli võimalik olemasoevatest juppidest kaks töökorras pumpa kokku panna.
Lähtematerjal:
Pilt
Pärast:
Pilt
Pilt
Ülejäägid:
Pilt

Galvaanikas käinud korpusega relee:
Pilt

Katuseluugisüsteemi sobitamine:
Pilt

Juhipoolsed uks ja tiib paigas:
Pilt

Esiosa juhtmepuud ja hornid paigas, spoila veel paigaldamata:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Valimised on tulekul :lol: Kaks parimat soenduspaneeli leiavad omale koha minu ja sysi masinas:
Pilt

Armatuur on puhastatud ja paigalduseks valmis:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga kena :)
Katuseluugi tagasi panemine vist eriti kerge töö pole.
Soovin su armatuuridetailidele edu valimistel siis, mul endal vaja kah see ära teha aga valik natuke kergem, ainult neli enamusi juppe :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raunz kirjutas:Katuseluugi tagasi panemine vist eriti kerge töö pole.
Soovin su armatuuridetailidele edu valimistel siis, mul endal vaja kah see ära teha aga valik natuke kergem, ainult neli enamusi juppe :P
Katuseluugi osas sobitasin esialgu vaid detaile ja värskendasin mälu, kuidas asi kokku peaks käima. Mõtlesin juba taktika välja, kuidas luuki tagasi ajada, ei tohiks eriti keeruline olla :P

Soenduspaneelidega polegi asi niiväga nuppudes, vaid selle üleval asuva kinnituse nurgad kipuvad ära murduma. Teine probleem on ohutulede nupu ümbrus, mis kipub olema kruvikeerajaga kahjustatud :?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Täpselt nii nendega on jah, ohutulega on üldse nadi lugu. E21-l kipub ta peale jääma, ei taha oma asendisse tagasi minna, ma kolmest ohutulest sain ühe kokku sobitatud mis enamvähem normaalselt töötab :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raunz kirjutas:Täpselt nii nendega on jah, ohutulega on üldse nadi lugu. E21-l kipub ta peale jääma, ei taha oma asendisse tagasi minna, ma kolmest ohutulest sain ühe kokku sobitatud mis enamvähem normaalselt töötab :P
Neid lüliteid annab täiesti eduliselt remontida. 5 minutit pusimist ja lüliti jälle korras ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Siin on üks põhjus, miks ma ei taha vanu juppe niisama külge kruvida:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Uus näeb jah "tiba" värskem välja... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Uus kapotialuse valgustus:
Pilt
... ja paigaldatuna:
Pilt

Panin ka uste kroomliistud paika. Tagumised tükid olin sunnitud uued ostma, kuna üks neist oli aja jooksul kaduma läinud ja teine oli väga kriibitud olemisega:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kui palju juppe võib ühest pisikesest soenduspaneelist tulla :P
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
k6veric
Postitusi: 51
Liitunud: 05 Nov 2006 16:48

Postitus Postitas k6veric »

mulle meeldib kuidas see mees autot teeb! lahe
Vasta