BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kiku
Klubiliige
Postitusi: 84
Liitunud: 14 Juun 2006 20:21
Kontakt:

Postitus Postitas Kiku »

mis seal ikka - spray'ga punaseks :lol: :lol:
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Kiku kirjutas:mis seal ikka - spray'ga punaseks :lol: :lol:
OT
nuga nuga kiku ropendab :lol:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Nugal on punaste seieritega variant olemas ka, muuseas. 8)

Samas rohelised seierid oleks paremad, läheks Nuga lemmikerakonna -Keskerakonna - värvidega paremini kokku.

Pilt

Aga kui tõsiselt rääkida, siis mul on paar 323i kelladekomplekti veel olemas, ehk saad sealt seierid?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Vahepeal on niipalju arenguid olnud, et armatuur on sees ja kõik juhtmed ja trossid ühendatud:
Pilt

keskkonsool prooviks sisse:
Pilt

Kunagi talvel jäi piduri peapumba renoveerimine pooleli, selle lõpetasin nüüd ära:
Pilt

Lõpuks sai ka salongi kinni - kõik klaasid ja luugid on ees:
Pilt

Mootori poolega polegi hetkel muud tehtud, kui plokk ja õlivann on pestud ja need ootavad liivapritsi ja värvi. Külmakorgid lähevad peale värvimist vahetusse. Hetkel käivad kolbide otsingud.
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kas mootori kubatuuri jätad originaaliks? Mõistlik oleks vast kubatuuri suurenada kui nagunii ehitad mootori nullist.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Silwer kirjutas:Kas mootori kubatuuri jätad originaaliks? Mõistlik oleks vast kubatuuri suurenada kui nagunii ehitad mootori nullist.
Sa mõtled silindri läbimõõdu või kolvikäigu suurendamist? Esimese variandi peale võiks isegi mõelda, kui saaks kuskilt sobivad kolvid :roll: Silwer, sa ostsid oma 328'le uued kolvid, mis hinda sa nende eest maksid ja kust said? Võid ka PS'i panna kui ei taha avalikult rääkida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Uued Kolbenschmidt (oem) 9,7 surveastmega 84,5mm kolvid olid kunagi Aavest koos alega 5716,79 eek/6tk. Letihind oli vist 6500-6900 eek. Sisaldab siis kolvi sõrmesid ja rõngaid.
---------------------------------
Kui nüüd originaali tagaajamisest korra kõrvale põigata siis oleks veel popim teha M50 mootori kolbidega, kasutada M52B28 vänta ja kui võimalik siis ka 140mm kepsu (mida pikem seda parem). Ning kuna rauda on oluliselt muudetud siis juhtima tuleks kogu seda asja panna M30B34 motronic koos vastava juhtmestiku, pihustite ja õhukulumõõtjaga. Selline set-up oleks väga hästi sõidetav, vastupidav ja umbes 210hj täiesti tänavalegaalsena... :P
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Piduripump koos ja kaitsmekarp ühendatud:
Pilt
Pilt
Pilt

Sain ka osa vidinaid klaaskuulipritsist kätte:
Pilt

... ja ka recarod:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisus :cry:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

nuga kirjutas:
raunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisus :cry:
Nojah, mul kah pisut alla keskmise tume vaip olemas. Ehk kõvema keemia ja sooja survepesuga saab asja?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Sooja survepesu taktikaga lööb vaiba "karvaseks" - Nuga Bauri peal testitud.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned, mul vaip ok, aga mõtlesin et ostan mingit paksu porolooni vms. ja teen ise, aga äkki on mingi parem lahendus?

Muidugi ei saa jätta kiitmata su ära tehtud tööd, hull vana oled :wink:
Jõudu ja jaksu sulle igatahes!
BMW E91 320D 07/2010
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

mina soovitaks pidurivõimu installida alles peale mootori peale panemist. väike kõks ja ongi korralik välimus rikutud ...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raimo kirjutas:mina soovitaks pidurivõimu installida alles peale mootori peale panemist. väike kõks ja ongi korralik välimus rikutud ...
Ma just mõtlesin, et vaat kui hea on neid nurgataguseid polte keerata ise mootori asemel olles :P Kui mootori paigalduseks läheb, eks siis saab lähedalolevad asjad porolooni sisse teipida, et vältida nende vigastamist.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Impsionu kirjutas:Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned
Mul on esimene ja keskine matt originaalid, tagumise pean vist ise tegema.
Räägitakse nii, et kohtades, kuhu võib niiskust sattuda (a'la uste sisud, põrand) on kõige parem kasutada umbpoorset porolooni. Eks ma proovin selle lähiajal ära ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kui akualus paigas, sai edasi minna masina "elekrifitseerimise" juurde. Esimene samm selles suunas oli aku soetamine. Valituks osutus Varta high performance 60Ah.

Pilt

Peale aku ühendamist sai hakata kontrollima, mis töötab, mis mitte. Suuremaid jamasid isegi polnud. Enamus mittetöötavates asjadest oli tingitud ühendamata mootorijuhtmepuust.

Pilt
Pilt
Pilt

Üks niisama pilt kah :wink:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kas paak ja kõik sellega seotu paigas? Vaatan et kütuseseier kenasti põhjas :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raunz kirjutas:Kas paak ja kõik sellega seotu paigas? Vaatan et kütuseseier kenasti põhjas :P
Paak ei ole veel paigas, ühendasin lihtsalt kütusetaseme anduri ära ja keerasin ta peapeale :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kristo
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Mär 2005 18:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristo »

Kas klaasipritsist läbi käinud sisselaskekollektori katad lakiga ka ära või jätad nii nagu on? Kavatsen ise ka ühe klapikambrikaane klaaskuulipritsimisse viia, kuid kardan, et ilma lakita hakkab ta õigepea jälle oksüdeeruma, või eksin?
Vasta