BMW 323i Edition S, Nuga
Vahepeal on niipalju arenguid olnud, et armatuur on sees ja kõik juhtmed ja trossid ühendatud:
keskkonsool prooviks sisse:
Kunagi talvel jäi piduri peapumba renoveerimine pooleli, selle lõpetasin nüüd ära:
Lõpuks sai ka salongi kinni - kõik klaasid ja luugid on ees:
Mootori poolega polegi hetkel muud tehtud, kui plokk ja õlivann on pestud ja need ootavad liivapritsi ja värvi. Külmakorgid lähevad peale värvimist vahetusse. Hetkel käivad kolbide otsingud.
keskkonsool prooviks sisse:
Kunagi talvel jäi piduri peapumba renoveerimine pooleli, selle lõpetasin nüüd ära:
Lõpuks sai ka salongi kinni - kõik klaasid ja luugid on ees:
Mootori poolega polegi hetkel muud tehtud, kui plokk ja õlivann on pestud ja need ootavad liivapritsi ja värvi. Külmakorgid lähevad peale värvimist vahetusse. Hetkel käivad kolbide otsingud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sa mõtled silindri läbimõõdu või kolvikäigu suurendamist? Esimese variandi peale võiks isegi mõelda, kui saaks kuskilt sobivad kolvid Silwer, sa ostsid oma 328'le uued kolvid, mis hinda sa nende eest maksid ja kust said? Võid ka PS'i panna kui ei taha avalikult rääkida.Silwer kirjutas:Kas mootori kubatuuri jätad originaaliks? Mõistlik oleks vast kubatuuri suurenada kui nagunii ehitad mootori nullist.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Uued Kolbenschmidt (oem) 9,7 surveastmega 84,5mm kolvid olid kunagi Aavest koos alega 5716,79 eek/6tk. Letihind oli vist 6500-6900 eek. Sisaldab siis kolvi sõrmesid ja rõngaid.
---------------------------------
Kui nüüd originaali tagaajamisest korra kõrvale põigata siis oleks veel popim teha M50 mootori kolbidega, kasutada M52B28 vänta ja kui võimalik siis ka 140mm kepsu (mida pikem seda parem). Ning kuna rauda on oluliselt muudetud siis juhtima tuleks kogu seda asja panna M30B34 motronic koos vastava juhtmestiku, pihustite ja õhukulumõõtjaga. Selline set-up oleks väga hästi sõidetav, vastupidav ja umbes 210hj täiesti tänavalegaalsena...
---------------------------------
Kui nüüd originaali tagaajamisest korra kõrvale põigata siis oleks veel popim teha M50 mootori kolbidega, kasutada M52B28 vänta ja kui võimalik siis ka 140mm kepsu (mida pikem seda parem). Ning kuna rauda on oluliselt muudetud siis juhtima tuleks kogu seda asja panna M30B34 motronic koos vastava juhtmestiku, pihustite ja õhukulumõõtjaga. Selline set-up oleks väga hästi sõidetav, vastupidav ja umbes 210hj täiesti tänavalegaalsena...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisusraunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nojah, mul kah pisut alla keskmise tume vaip olemas. Ehk kõvema keemia ja sooja survepesuga saab asja?nuga kirjutas:Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisusraunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned, mul vaip ok, aga mõtlesin et ostan mingit paksu porolooni vms. ja teen ise, aga äkki on mingi parem lahendus?
Muidugi ei saa jätta kiitmata su ära tehtud tööd, hull vana oled
Jõudu ja jaksu sulle igatahes!
Muidugi ei saa jätta kiitmata su ära tehtud tööd, hull vana oled
Jõudu ja jaksu sulle igatahes!
BMW E91 320D 07/2010
Ma just mõtlesin, et vaat kui hea on neid nurgataguseid polte keerata ise mootori asemel olles Kui mootori paigalduseks läheb, eks siis saab lähedalolevad asjad porolooni sisse teipida, et vältida nende vigastamist.raimo kirjutas:mina soovitaks pidurivõimu installida alles peale mootori peale panemist. väike kõks ja ongi korralik välimus rikutud ...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mul on esimene ja keskine matt originaalid, tagumise pean vist ise tegema.Impsionu kirjutas:Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned
Räägitakse nii, et kohtades, kuhu võib niiskust sattuda (a'la uste sisud, põrand) on kõige parem kasutada umbpoorset porolooni. Eks ma proovin selle lähiajal ära
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kui akualus paigas, sai edasi minna masina "elekrifitseerimise" juurde. Esimene samm selles suunas oli aku soetamine. Valituks osutus Varta high performance 60Ah.
Peale aku ühendamist sai hakata kontrollima, mis töötab, mis mitte. Suuremaid jamasid isegi polnud. Enamus mittetöötavates asjadest oli tingitud ühendamata mootorijuhtmepuust.
Üks niisama pilt kah
Peale aku ühendamist sai hakata kontrollima, mis töötab, mis mitte. Suuremaid jamasid isegi polnud. Enamus mittetöötavates asjadest oli tingitud ühendamata mootorijuhtmepuust.
Üks niisama pilt kah
323i, 320 Baur & 750iAL Highline