BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Minuteada ei ole vajadust lakkida, kuna kuulprits muudab pindmise alukihi nn tihedamaks ja poorid pekstakse kinni.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jätan nii nagu on, lakkima ei hakka, küll aga mõtlesin trelli otsa käiva nailonharjaga veel üle käia, et pinnad veel ilusamaks ja siledamaks saada.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

nailonhari jätab ju triibud sisse?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raimo kirjutas:nailonhari jätab ju triibud sisse?
Hmm, pr rääkis kah seda just, aga mul küll ei jäta. Traathari jah jätab triibud, sellest ma saan aru, aga nailon... :?

Pilt kah paari aasta tagusest tööst:
Pilt
Viimati muutis nuga, 20 Mär 2007 14:09, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

hmm, ma lasin alumiiniumi viimati, vast sellepärast. malmi vist polegi proovinud ...
e28hai
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Mär 2007 16:18

Postitus Postitas e28hai »

klapikambrikaan ongi alumiinium =)
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mootoripoolega on niipalju arenguid, et väntvõll on lihvitud ning uued kepsu- ja raamsaaled muretsetud (mõlemad +0,25mm remontmõõdus).
Silindrite mõõtmisel tuli välja, et neljanda silindri seinas on täke sees ja see on ka teistest oluliselt rohkem kulunud, 0,25mm remontmõõtu ei andnud enam välja isegi, peab 0,50mm peale minema. Otsustasime kindluse mõttes enne kolbide tellimist silindrid remontmõõtu ära puurida, välistamaks situatsiooni, et pärast ei tule isegi 0,50mm remontmõõdust välja :?

Aaa ja mootoriplokk sai vahepeal ilusa musta katte. Tänud Tõnisele :D
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Vahepeal polegi nagu eriti midagi teinud :?
Suurima asjana panin kokku kojameestesüsteemi ja lõpetasin salongiventikaga seonduva:
Pilt
Pilt

Mootori poole pealt ootan kolbe. Kõikidest uuritud kanalitest sain positiivse vastuse vaid UM'st ja W&N'st. Kuna W&N'i pakkumine oli 4500 eeku odavam, siis valisin selle :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Millist kolbi siis kasutad? Mis see komplekti hind tuli?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Silwer kirjutas:Millist kolbi siis kasutad? Mis see komplekti hind tuli?
Ei hakanud sinna midagi muud aretama, läheb 323'e originaalkolb +0,50mm remontmõõdus. W&N'i hind tuli 10200 eeku ja UM'i pakkumine oli 14500 suure soodukaga :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

325i kolb oleks odavam olnud (u. 7000 eek) ja oleks kubatuuri ka kohe saanud 2,6 liitri peale... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Silwer kirjutas:325i kolb oleks odavam olnud (u. 7000 eek) ja oleks kubatuuri ka kohe saanud 2,6 liitri peale... :)
Selliseid katsetusi hakkan bauri mootori kallal järgmine talv läbi viima :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Viimaks siis asi nii kaugel, et võiks hakata uue mootori alumist poolt kokku panema:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mis mõõtu silindrid puurid? 80,500?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Silwer kirjutas:Mis mõõtu silindrid puurid? 80,500?
Peaks vist nii minema jah.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mina tegin enda autol tootja poolt soovitatava 2 sajandiku asemel 5 sajandikku - ei viitsinud järgmised 100000km mootorit sisse sõita...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

nuga kirjutas: Ei hakanud sinna midagi muud aretama, läheb 323'e originaalkolb +0,50mm remontmõõdus. W&N'i hind tuli 10200 eeku ja UM'i pakkumine oli 14500 suure soodukaga :roll:
Hind on küllaltki :shock: Sa Ebayl silma peal ei hoia? Neid 2,3 l kolbe on ikka aegajalt müüdud seal.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Paar aastat olen ikka pidevalt silma peal hoidnud, aga uusi m20 kolbe pole kordagi müügil näinud :?

Kolvide hinnad on kräbedad jah, aga ega teisi häid variante polnud.
Vanade kolbidega poleks olnud mõtet mootorit kokku panna. 5 kolbi olid oma normi ära kulunud, 1 oli silindriseinas oleva täkke tõttu täiesti tuksis.
Ploki vahetus poleks kah eriti hea variant olnud kuna esiteks oleks parema ploki leidmine suhteliselt küsitav ja teiseks on mu praegune plokk antud auto originaalosa, st. mootori ja kerenumbrid kattuvad. See juba on antud projekti mahukust arvestades väärtus :)
Viimati muutis nuga, 13 Apr 2007 10:00, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Suht viletsa disainiga on see originaal kolb. See muhk seal kolbi peal teeb rohkem pahandust kui head. Aga kui nii on tehases ettenähtud ju ta siis toimib piisavalt hästi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Silwer kirjutas:Suht viletsa disainiga on see originaal kolb. See muhk seal kolbi peal teeb rohkem pahandust kui head. Aga kui nii on tehases ettenähtud ju ta siis toimib piisavalt hästi...
Tegelikult ongi e21 kolb täiesti sile ja minu uus kolb on e30'e oma. Ainuke vahe ongi neil selles kõrgenduses, mis tõstab surveastme 9,5'lt 9,8'le.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta