BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Paralleelselt mootoriga võtsime ka käigukasti ette. Kuna kõik kastivariandid olid sellised, mille korrasolekus polnud 100% kindel, siis otsustasime olamasoleva kasti lahti võtta. Esimene samm oli asi survepesuriga puhtaks pesta.
Kast enne pesu:
Pilt
... ja peale pesu:
Pilt

Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
Tellisin ka peotäie tihendeid ära - vedava võlli simmeri, veetava võlli simmeri, käiguvahetushoova simmeri ja muud peenemat pudi. Ning loomulikult tuleks kasti sisu ka korralikult ära pesta :)

Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

nuga kirjutas: Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
Minu e28'l on kulunud näiteks kolmanda käigu sünkronisaator, see tasuks Sul ka profülaktika mõttes vast ära vahetada. Käiguga pidurdades saab just see sünkro kõige rohkem valu (sõltub muidugi endistest autoomanikest, mõni ei kasuta käiguga pidurdust). Aga tegelikult on mul praegu segadus, millise käigu sünkrot kasutatakse 4->3 allavahetusel? Ülespidi on asi selge, aga..


-= mask =-
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

vaatasin et rihma peal kiri ct520 , ega sa ei tea mille oma ct528 on?
Tulihingeline bmw fänn:)
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

killer666 kirjutas:vaatasin et rihma peal kiri ct520 , ega sa ei tea mille oma ct528 on?
ct528 on sama rihm, aga 127 hamba asemel on tollel 128 hammast.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Eile sai ette võetud põhjaaluste bensiini ja piduritorude paigaldus - asi, mida ma juba kuid olin edasi lükanud. Olgugi et bensiinitorud olid originaalid, ei läinud nende paigaldus teps mitte libedalt - väänamist ja sobitamist oli omajagu. Samuti oli tükk pusimist piduritoruga, mis tuli auto all valmis väänata. Arvestades selle toru pikkust polnud teps mitte lihtne seda seal autoall keerutada :lol:
Üks pilt kapotipoolsest otsast:
Pilt

Lisaks puhastasin vahepeal oma vana põhjavaiba. Seejuures oli abiks survepesur, pesupulber (tänud ihvile vihje eest :P ) ja kingahari. Arvestades seda, milline see vaip oli enne pesu, sai tulemus päris hea. Pikas perspektiivis on siiski plaanis uus vaip leida, aga hetkel lihtsalt pole enam aega seda oodata.
Enne vaiba paikapanemist lõikasin veel vildist välja uue müramati tagumise osa. Originaal oli paras räbal ja toda ei tahtnud panna.
Pilt
Pilt

Vaip paigas:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

nuga kirjutas:Aaa ja mootoriplokk sai vahepeal ilusa musta katte. Tänud Tõnisele :D
Sellest kah paar pilti:

Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Võtsime vahepeal teise käigukasti kah lahti ja selgus, et tolle sisu on tunduvalt parem kui esimese oma. Seega siis läheb teise kasti sisu käiku. Küll oli aga täiesti läbi teise kasti esimene otsalaager, see siis läheb vahetusse.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Armatuur ja keskkonsool nüüd lõplikult paigas:
Pilt

Tagumised peatoed said õige katteriide. E21'e peatoed on suur haruldus, samas e28 omasid liigub palju. Ainus erinevus on neil katteriie. Seega siis saigi e28 omad sobivaks tehtud :P
Pilt

Mõned niisama klõpsud kah, sattusin eile hoogu :P
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kiire-lauri
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

nagu uus ,sellele pead küll tegema eliitkaskod ja ma ei tea mis kaskod veel.Muidu tiirutaks ainult enda hoovis.
ReY
Postitusi: 73
Liitunud: 06 Veebr 2005 13:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ReY »

kiire-lauri kirjutas:nagu uus ,sellele pead küll tegema eliitkaskod ja ma ei tea mis kaskod veel.Muidu tiirutaks ainult enda hoovis.


Kindlustusega tuleb üks pita. Katsu sa neile selgeks teha, et see auto on rohkem väärt kui mõni teine 4000 - 6000 maksev kuldses börsis pakutav käru mis sellest ajajärgust pärit. Või oled sa, nuga, juba mingeid pakkumisi võtnud?
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Ma sügavalt kahtlen, et selle autoga sõidetakse aastas rohkem kui 5 korda pikemat otsa kui 10 km ja ka need on ainukesed korrad ja pooled sellest ka treileril :D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Vahepeal toimunust siis, niipalju kui seda on...
Komplekteerisin esituled ära. Tuleelemendid jäid esialgu kasutatud, kuid need ma plaanin tulevikus ikkagi uute vastu vahetada. Finants ei luba hetkel kõike korraga teha lihtsalt.
Pilt

siis tuli veel UM'st pakike jubinatega, millest osa sai kohe külge pandud.
Veljekapslid:
Pilt
Jalamatid:
Pilt

Salongi osas on veel puudu istmed, täpsemalt tagaistme seljatoe osa.
Uksepolstreid lasin spetsialistil natuke korrastada ja tulemus sai päris hea:
Pilt

Ühe olulise asjana lõpetasin toitesüsteemi paigaldamise ja praeguseks on paagis isegi bensiin sees :D
Pilt

Ebay kaudu õnnestus hankida kasutamata, kuid pakendi järgi aastakümneid kuskil vedelenud elektriantenn. Selle leiu üle on mul päris hea meel. Minu masinale oli el. antenn küll paigaldatud, aga minu kätte jõudmise hetkeks oli sellel puudu teleskoop ja mehhanismi hammasrattad olid nii kulunud, et viskasid üle. Uus toimib nagu kulda 8)
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mootoriga seoses sai muretsetud veel rida detaile.
Tehases taastatud genekas ja starter (laki autost):
Pilt
Pilt

Nukkvõll ebay'st. Tootja kohta andmed puuduvad, aga kraadid peaks stock olema:
Pilt

Kasutatud plokikaas, e21'le iseloomulike väikeste portidega, aga toodetud '88 aastal:
Pilt
Pilt

Tänase päeva saavutus oli see, et võtsin selle kaane juppideks ja puhastasin "pisut" :P
Pilt
Pilt

Õhtuks oli kaas juba selline :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Suurt midagi polegi vahepeal toimunud, vahepeal sai hangitud uued klapid ja nookurid. Samuti tellisin uued klapivedrud ära, vanad olid kohati roostes ja kindlasti ka väsinud juba.
Pilt
Pilt
Pilt

Täna ühtul panin pritsekopsiku kokku. Osa sellest käis galvaanikas, osa klaaskuulipritsis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Vaiba oled küll kenasti puhtaks saanud :cool:. Üritan enda heleda vaiba ka samade vahenditega ära puhastada.

Kust kohast see roheline vilt pärineb? Mõnest ehitustarvete poest?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

kustas kirjutas:Kust kohast see roheline vilt pärineb? Mõnest ehitustarvete poest?
Ei, tegelikult pärineb see autoaudioga tegelevast kauplusest.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
YZK
Postitusi: 216
Liitunud: 23 Okt 2006 12:46
Asukoht: Türi

Postitus Postitas YZK »

oikurat,kus on viitsimist
ise ma sellise masinaga ei julgeks kulgeda mitte üks meeter..
rohkem nagu muuseomi eksponaat juba 8)
RIP: e28 : 2x520i,525i,528, e30: 2x 323i, 2x e30 325E e36 :325, E36 320
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Mis see mingi mehhaniline pritse v?
pole ise yhtegi sellist veel bmw aiste vahel näinud:D
Tulihingeline bmw fänn:)
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2560
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

killer666 kirjutas:Mis see mingi mehhaniline pritse v?
pole ise yhtegi sellist veel bmw aiste vahel näinud:D
minul samasugune nelja silindri jaoks, e21'l minuteada ainult mehaanilist kasutatigi!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
k6veric
Postitusi: 51
Liitunud: 05 Nov 2006 16:48

Postitus Postitas k6veric »

tegemist k-jetronic pritsega, mida Audi ohtralt 80 ndatel kasutas. Iseesenest kui kõik töötab on hea süsteem, kui nöökima hakkab siis otsi viga nagu hull. Kõige nõrgem lüli on nedel pihustid mis kippuvad sodi täis minema. Puhastada neid ei saa :cry: .

Ma ei tea, ma olen selle pritsega väga palju muret näinud ja eriti see mulle ei meeldi. Aga kui sul kõik töötab siis on parem kui karpa igal juhul :D
Vasta