BMW 323i Edition S, Nuga
Paralleelselt mootoriga võtsime ka käigukasti ette. Kuna kõik kastivariandid olid sellised, mille korrasolekus polnud 100% kindel, siis otsustasime olamasoleva kasti lahti võtta. Esimene samm oli asi survepesuriga puhtaks pesta.
Kast enne pesu:
... ja peale pesu:
Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
Tellisin ka peotäie tihendeid ära - vedava võlli simmeri, veetava võlli simmeri, käiguvahetushoova simmeri ja muud peenemat pudi. Ning loomulikult tuleks kasti sisu ka korralikult ära pesta
Kast enne pesu:
... ja peale pesu:
Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
Tellisin ka peotäie tihendeid ära - vedava võlli simmeri, veetava võlli simmeri, käiguvahetushoova simmeri ja muud peenemat pudi. Ning loomulikult tuleks kasti sisu ka korralikult ära pesta
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Minu e28'l on kulunud näiteks kolmanda käigu sünkronisaator, see tasuks Sul ka profülaktika mõttes vast ära vahetada. Käiguga pidurdades saab just see sünkro kõige rohkem valu (sõltub muidugi endistest autoomanikest, mõni ei kasuta käiguga pidurdust). Aga tegelikult on mul praegu segadus, millise käigu sünkrot kasutatakse 4->3 allavahetusel? Ülespidi on asi selge, aga..nuga kirjutas: Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
-= mask =-
Eile sai ette võetud põhjaaluste bensiini ja piduritorude paigaldus - asi, mida ma juba kuid olin edasi lükanud. Olgugi et bensiinitorud olid originaalid, ei läinud nende paigaldus teps mitte libedalt - väänamist ja sobitamist oli omajagu. Samuti oli tükk pusimist piduritoruga, mis tuli auto all valmis väänata. Arvestades selle toru pikkust polnud teps mitte lihtne seda seal autoall keerutada
Üks pilt kapotipoolsest otsast:
Lisaks puhastasin vahepeal oma vana põhjavaiba. Seejuures oli abiks survepesur, pesupulber (tänud ihvile vihje eest ) ja kingahari. Arvestades seda, milline see vaip oli enne pesu, sai tulemus päris hea. Pikas perspektiivis on siiski plaanis uus vaip leida, aga hetkel lihtsalt pole enam aega seda oodata.
Enne vaiba paikapanemist lõikasin veel vildist välja uue müramati tagumise osa. Originaal oli paras räbal ja toda ei tahtnud panna.
Vaip paigas:
Üks pilt kapotipoolsest otsast:
Lisaks puhastasin vahepeal oma vana põhjavaiba. Seejuures oli abiks survepesur, pesupulber (tänud ihvile vihje eest ) ja kingahari. Arvestades seda, milline see vaip oli enne pesu, sai tulemus päris hea. Pikas perspektiivis on siiski plaanis uus vaip leida, aga hetkel lihtsalt pole enam aega seda oodata.
Enne vaiba paikapanemist lõikasin veel vildist välja uue müramati tagumise osa. Originaal oli paras räbal ja toda ei tahtnud panna.
Vaip paigas:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Armatuur ja keskkonsool nüüd lõplikult paigas:
Tagumised peatoed said õige katteriide. E21'e peatoed on suur haruldus, samas e28 omasid liigub palju. Ainus erinevus on neil katteriie. Seega siis saigi e28 omad sobivaks tehtud
Mõned niisama klõpsud kah, sattusin eile hoogu
Tagumised peatoed said õige katteriide. E21'e peatoed on suur haruldus, samas e28 omasid liigub palju. Ainus erinevus on neil katteriie. Seega siis saigi e28 omad sobivaks tehtud
Mõned niisama klõpsud kah, sattusin eile hoogu
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
- Asukoht: tallinn
kiire-lauri kirjutas:nagu uus ,sellele pead küll tegema eliitkaskod ja ma ei tea mis kaskod veel.Muidu tiirutaks ainult enda hoovis.
Kindlustusega tuleb üks pita. Katsu sa neile selgeks teha, et see auto on rohkem väärt kui mõni teine 4000 - 6000 maksev kuldses börsis pakutav käru mis sellest ajajärgust pärit. Või oled sa, nuga, juba mingeid pakkumisi võtnud?
Vahepeal toimunust siis, niipalju kui seda on...
Komplekteerisin esituled ära. Tuleelemendid jäid esialgu kasutatud, kuid need ma plaanin tulevikus ikkagi uute vastu vahetada. Finants ei luba hetkel kõike korraga teha lihtsalt.
siis tuli veel UM'st pakike jubinatega, millest osa sai kohe külge pandud.
Veljekapslid:
Jalamatid:
Salongi osas on veel puudu istmed, täpsemalt tagaistme seljatoe osa.
Uksepolstreid lasin spetsialistil natuke korrastada ja tulemus sai päris hea:
Ühe olulise asjana lõpetasin toitesüsteemi paigaldamise ja praeguseks on paagis isegi bensiin sees
Ebay kaudu õnnestus hankida kasutamata, kuid pakendi järgi aastakümneid kuskil vedelenud elektriantenn. Selle leiu üle on mul päris hea meel. Minu masinale oli el. antenn küll paigaldatud, aga minu kätte jõudmise hetkeks oli sellel puudu teleskoop ja mehhanismi hammasrattad olid nii kulunud, et viskasid üle. Uus toimib nagu kulda
Komplekteerisin esituled ära. Tuleelemendid jäid esialgu kasutatud, kuid need ma plaanin tulevikus ikkagi uute vastu vahetada. Finants ei luba hetkel kõike korraga teha lihtsalt.
siis tuli veel UM'st pakike jubinatega, millest osa sai kohe külge pandud.
Veljekapslid:
Jalamatid:
Salongi osas on veel puudu istmed, täpsemalt tagaistme seljatoe osa.
Uksepolstreid lasin spetsialistil natuke korrastada ja tulemus sai päris hea:
Ühe olulise asjana lõpetasin toitesüsteemi paigaldamise ja praeguseks on paagis isegi bensiin sees
Ebay kaudu õnnestus hankida kasutamata, kuid pakendi järgi aastakümneid kuskil vedelenud elektriantenn. Selle leiu üle on mul päris hea meel. Minu masinale oli el. antenn küll paigaldatud, aga minu kätte jõudmise hetkeks oli sellel puudu teleskoop ja mehhanismi hammasrattad olid nii kulunud, et viskasid üle. Uus toimib nagu kulda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mootoriga seoses sai muretsetud veel rida detaile.
Tehases taastatud genekas ja starter (laki autost):
Nukkvõll ebay'st. Tootja kohta andmed puuduvad, aga kraadid peaks stock olema:
Kasutatud plokikaas, e21'le iseloomulike väikeste portidega, aga toodetud '88 aastal:
Tänase päeva saavutus oli see, et võtsin selle kaane juppideks ja puhastasin "pisut"
Õhtuks oli kaas juba selline
Tehases taastatud genekas ja starter (laki autost):
Nukkvõll ebay'st. Tootja kohta andmed puuduvad, aga kraadid peaks stock olema:
Kasutatud plokikaas, e21'le iseloomulike väikeste portidega, aga toodetud '88 aastal:
Tänase päeva saavutus oli see, et võtsin selle kaane juppideks ja puhastasin "pisut"
Õhtuks oli kaas juba selline
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Suurt midagi polegi vahepeal toimunud, vahepeal sai hangitud uued klapid ja nookurid. Samuti tellisin uued klapivedrud ära, vanad olid kohati roostes ja kindlasti ka väsinud juba.
Täna ühtul panin pritsekopsiku kokku. Osa sellest käis galvaanikas, osa klaaskuulipritsis:
Täna ühtul panin pritsekopsiku kokku. Osa sellest käis galvaanikas, osa klaaskuulipritsis:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
tegemist k-jetronic pritsega, mida Audi ohtralt 80 ndatel kasutas. Iseesenest kui kõik töötab on hea süsteem, kui nöökima hakkab siis otsi viga nagu hull. Kõige nõrgem lüli on nedel pihustid mis kippuvad sodi täis minema. Puhastada neid ei saa .
Ma ei tea, ma olen selle pritsega väga palju muret näinud ja eriti see mulle ei meeldi. Aga kui sul kõik töötab siis on parem kui karpa igal juhul
Ma ei tea, ma olen selle pritsega väga palju muret näinud ja eriti see mulle ei meeldi. Aga kui sul kõik töötab siis on parem kui karpa igal juhul