BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Andre

Postitus Postitas Andre »

Algusest peale kõik pildid läbi vaadatud siis 8)
Tõesti respect, vat see on juba töö!
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Vahepeal toimunust siis

Hooratta tööpind sai üle treitud ja hooratas ise sai puhastatud:
Pilt
Pilt

sidur külge:
Pilt
Pilt

Plokikaanel sai tehtud järgmised tööd: klapipukside ja sääretihendite vahetus, klapipesad lõigatud, uued sisse- ja väljalaskeklapid (sisselaskeklapp raadiuspesaga) ning alumine pind lihvitud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mootori pealepanek seisab hetkel selle taga, et käigukast pole veel päris koos. Õigemini on probleeme tagumise kaane korrektse paigaldusega.
Pilt

Praeguseks on varutud enamik kapotialla vajaminevatest voolikutest:
Pilt
jahutussüsteemi voolikud:
Pilt
pritse "makaronid":
Pilt

Kui jahutus- ja kütusesüsteemi voolikutega polnud probleeme, siis vaakumi osas oli realoem'il minu masinal olnud voolikutest veidi erinev arusaam :? Kui mootor peal, siis eks näeb, äkki on realoem'i uus nägemus siiski minu masinale sobiv ;)
Pilt

Vahepeal sain UM'st kätte ka mõned asjad, mis olid juba tükk aega tellimuses olnud...
Kroomitud sumpaotsad :D
Pilt
Tagumine aknalaud:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Oskab keegi öelda, kust oleks võimalik selliseid klambreid saada?
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

nuga kirjutas:Oskab keegi öelda, kust oleks võimalik selliseid klambreid saada?
Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma :) .
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

tõnis kirjutas:Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma :) .
Würth on selline tore firma, kes tegeleb ainult lepinguliste klientidega, nii et sealt ma neid ilma tutvusteta kätte ei saaks :?
Klambri mõõt on muidu 20mm ja kahepoolse kokkusurumisega.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

nuga kirjutas:
tõnis kirjutas:Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma :) .
Würth on selline tore firma, kes tegeleb ainult lepinguliste klientidega, nii et sealt ma neid ilma tutvusteta kätte ei saaks :?
Klambri mõõt on muidu 20mm ja kahepoolse kokkusurumisega.
Märjamaal üks ettevõte pakub Würthi kaupa, kui sinnakanti satun, võin klambreid nõuda (juhul kui kusagilt mojalt ei saa).
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Noh, ütleme nii, et kui ilusti rääkida siis saab ka sularaha eest osta würthis. Olen ise teinud seda. Ainuke häda on, et siis ei saa allahindlust
635csi
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

Pärnu Würthist mine või osta 1 poldi/mutri kaupa, sularaha peale pole veel keegi nina krimpsutanud.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kui (Tal)linna tuled võin need sulle ära võtta.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Käisin siis ise tartu würthis rääkimas ja oldi nõus isegi eraisikule müüma, kuigi uksel olid sildid, et mittelepingulised kliendid ja sularaha pole oodatud :?
Kataloog näitas paraku ainult kahepoolseid klambreid ja nii siis tuligi nood ära võtta. Parem ikka kui kruviklambrid.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

nuga kirjutas:Parem ikka kui kruviklambrid.
Miks nii?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Parem ikka kui kruviklambrid.
Miks nii?
Seal on neid klambreid nii palju, et kruviklambritest oleks paras rägastik tekkinud. Pealegi on praegune lahendus originaalilähedasem.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Käigukast on lõpuks koos nüüd. Enam ei taha tükk aega ühegi käigukasti kõhtu piiluda :shock: :lol:
Pilt
Pilt
Pilt

Peale kasti kokkupanekut loputasin ta veel diiselkütusega läbi. Esiteks tahtsin suurema sodi sealt välja saada, teiseks tahtsin veenduda, et see õli läbi laskma ei hakka. Esimene voor tõi päris palju sodi välja:
Pilt
Teine loputuskord:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1377
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ei taha tuju küll rikkuda aga käigukastil võid mingi aja pärast tagumistest simmeritest õlilekkeid ikkagi oodata. Olen 2 autol need vahetada lasknud kuid umbes aasta pärast on ikkagi kasti tagumine ots märg. Muidugi juhul kui kastis väljundvõlli laagrid ära vahetada lasid on tõenäosus suurem, et jääb pidama... kuid lisaks on suure läbisõiduga kastidel võllid simmerite kohalt pisut kulunud ja sealt hakkab mingi aja pärast ikkagi läbi immitsema.

Kas hooratta lasid kergemaks ka treida?
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Põhilised õlilekitajad pidid sellel kastil olema hoopis käiguvahetusvõlli simmer ja spidomeetri ajami rõngastihend.
Uue simmeri paigaldamisel aitab see, kui paigaldada uus simmer vanast asukohast veidi sissepoole või väljapoole. Lisaks ei teeks paha ka tihendatav võll peenikese liivapaberiga üle käia ning paigaldusel loomulikult simmer määrida.

Hooratas on täiesti stock.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1377
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Mul E30-l tilkusid mõlemad - väljund ja vahetusvõll usinalt, laagrid olid muidugi üsna kulnud ja loks suur :roll: spidomeetritrossi auku sellel pole.
See simmeri nihutamise trikk võib aidata aga mitte tingimata. Samas on õlikulu simmeri vahelt siiski niivõrd väike, et kui 3 aastat pärast auto soetamist kontrollisin, oli kastis õli veel küllaga... esteetiline väljanägemine on muidgui omaette küsimus.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mootori esimene ots koos:
Pilt

Pealetõstmiseni on loetud päevad veel. Eile ostsin viimase asjana käigukastiõli (redline) ära.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Nii et siis kahe nädala pärast on auto sõiduvalmis? :D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

kustas kirjutas:Nii et siis kahe nädala pärast on auto sõiduvalmis? :D
Kaugel sellest :(
Praregu olen ma graafikust paar kuud maas. Kokkutulekule jõudmise graafik nägi ette auto käivitamist maikuus, paraku läheb veel praegugi sinna aega.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mootor peal :D :
Pilt
Pilt
Pilt

Mootori otsustasin paigaldada ilma plokikaaneta, et mootor lihtsamalt paika saada ja minimiseerida igasugu vigastuste ja kriipimiste ohtu. Igatahes laabus paigaldus ideaalselt :cool:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta