BMW 323i Edition S, Nuga
Vahepeal toimunust siis
Hooratta tööpind sai üle treitud ja hooratas ise sai puhastatud:
sidur külge:
Plokikaanel sai tehtud järgmised tööd: klapipukside ja sääretihendite vahetus, klapipesad lõigatud, uued sisse- ja väljalaskeklapid (sisselaskeklapp raadiuspesaga) ning alumine pind lihvitud.
Mootori pealepanek seisab hetkel selle taga, et käigukast pole veel päris koos. Õigemini on probleeme tagumise kaane korrektse paigaldusega.
Praeguseks on varutud enamik kapotialla vajaminevatest voolikutest:
jahutussüsteemi voolikud:
pritse "makaronid":
Kui jahutus- ja kütusesüsteemi voolikutega polnud probleeme, siis vaakumi osas oli realoem'il minu masinal olnud voolikutest veidi erinev arusaam Kui mootor peal, siis eks näeb, äkki on realoem'i uus nägemus siiski minu masinale sobiv
Vahepeal sain UM'st kätte ka mõned asjad, mis olid juba tükk aega tellimuses olnud...
Kroomitud sumpaotsad
Tagumine aknalaud:
Hooratta tööpind sai üle treitud ja hooratas ise sai puhastatud:
sidur külge:
Plokikaanel sai tehtud järgmised tööd: klapipukside ja sääretihendite vahetus, klapipesad lõigatud, uued sisse- ja väljalaskeklapid (sisselaskeklapp raadiuspesaga) ning alumine pind lihvitud.
Mootori pealepanek seisab hetkel selle taga, et käigukast pole veel päris koos. Õigemini on probleeme tagumise kaane korrektse paigaldusega.
Praeguseks on varutud enamik kapotialla vajaminevatest voolikutest:
jahutussüsteemi voolikud:
pritse "makaronid":
Kui jahutus- ja kütusesüsteemi voolikutega polnud probleeme, siis vaakumi osas oli realoem'il minu masinal olnud voolikutest veidi erinev arusaam Kui mootor peal, siis eks näeb, äkki on realoem'i uus nägemus siiski minu masinale sobiv
Vahepeal sain UM'st kätte ka mõned asjad, mis olid juba tükk aega tellimuses olnud...
Kroomitud sumpaotsad
Tagumine aknalaud:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Würth on selline tore firma, kes tegeleb ainult lepinguliste klientidega, nii et sealt ma neid ilma tutvusteta kätte ei saakstõnis kirjutas:Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma .
Klambri mõõt on muidu 20mm ja kahepoolse kokkusurumisega.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Märjamaal üks ettevõte pakub Würthi kaupa, kui sinnakanti satun, võin klambreid nõuda (juhul kui kusagilt mojalt ei saa).nuga kirjutas:Würth on selline tore firma, kes tegeleb ainult lepinguliste klientidega, nii et sealt ma neid ilma tutvusteta kätte ei saakstõnis kirjutas:Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma .
Klambri mõõt on muidu 20mm ja kahepoolse kokkusurumisega.
Carclassic OÜ
Käisin siis ise tartu würthis rääkimas ja oldi nõus isegi eraisikule müüma, kuigi uksel olid sildid, et mittelepingulised kliendid ja sularaha pole oodatud
Kataloog näitas paraku ainult kahepoolseid klambreid ja nii siis tuligi nood ära võtta. Parem ikka kui kruviklambrid.
Kataloog näitas paraku ainult kahepoolseid klambreid ja nii siis tuligi nood ära võtta. Parem ikka kui kruviklambrid.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Käigukast on lõpuks koos nüüd. Enam ei taha tükk aega ühegi käigukasti kõhtu piiluda
Peale kasti kokkupanekut loputasin ta veel diiselkütusega läbi. Esiteks tahtsin suurema sodi sealt välja saada, teiseks tahtsin veenduda, et see õli läbi laskma ei hakka. Esimene voor tõi päris palju sodi välja:
Teine loputuskord:
Peale kasti kokkupanekut loputasin ta veel diiselkütusega läbi. Esiteks tahtsin suurema sodi sealt välja saada, teiseks tahtsin veenduda, et see õli läbi laskma ei hakka. Esimene voor tõi päris palju sodi välja:
Teine loputuskord:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ei taha tuju küll rikkuda aga käigukastil võid mingi aja pärast tagumistest simmeritest õlilekkeid ikkagi oodata. Olen 2 autol need vahetada lasknud kuid umbes aasta pärast on ikkagi kasti tagumine ots märg. Muidugi juhul kui kastis väljundvõlli laagrid ära vahetada lasid on tõenäosus suurem, et jääb pidama... kuid lisaks on suure läbisõiduga kastidel võllid simmerite kohalt pisut kulunud ja sealt hakkab mingi aja pärast ikkagi läbi immitsema.
Kas hooratta lasid kergemaks ka treida?
Kas hooratta lasid kergemaks ka treida?
E24 635CSi | E10 2002
Põhilised õlilekitajad pidid sellel kastil olema hoopis käiguvahetusvõlli simmer ja spidomeetri ajami rõngastihend.
Uue simmeri paigaldamisel aitab see, kui paigaldada uus simmer vanast asukohast veidi sissepoole või väljapoole. Lisaks ei teeks paha ka tihendatav võll peenikese liivapaberiga üle käia ning paigaldusel loomulikult simmer määrida.
Hooratas on täiesti stock.
Uue simmeri paigaldamisel aitab see, kui paigaldada uus simmer vanast asukohast veidi sissepoole või väljapoole. Lisaks ei teeks paha ka tihendatav võll peenikese liivapaberiga üle käia ning paigaldusel loomulikult simmer määrida.
Hooratas on täiesti stock.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mul E30-l tilkusid mõlemad - väljund ja vahetusvõll usinalt, laagrid olid muidugi üsna kulnud ja loks suur spidomeetritrossi auku sellel pole.
See simmeri nihutamise trikk võib aidata aga mitte tingimata. Samas on õlikulu simmeri vahelt siiski niivõrd väike, et kui 3 aastat pärast auto soetamist kontrollisin, oli kastis õli veel küllaga... esteetiline väljanägemine on muidgui omaette küsimus.
See simmeri nihutamise trikk võib aidata aga mitte tingimata. Samas on õlikulu simmeri vahelt siiski niivõrd väike, et kui 3 aastat pärast auto soetamist kontrollisin, oli kastis õli veel küllaga... esteetiline väljanägemine on muidgui omaette küsimus.
E24 635CSi | E10 2002