BMW 323i Edition S, Nuga
Pr117 hankis selle kuskilt, ehk ta täpsustab...Arvo kirjutas:Kus säärast kollektorivärvi müüakse?
Äkki oli US Parts vms. usaautojupipood
Edit: Jah, Us Parts, Mäealuse 3a
Viimati muutis nuga, 27 Aug 2007 10:33, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
See on jah originaalis juba seal. Kusjuures vanematel e21'del on seal terasplekk ja viimaste aastate masinatel alumiiniumReino26 kirjutas:Andestage minu võhiklikkus, aga mul küsimus selle klapikambrikaane kohta. Et see alumiiniumplekk seal - kas see orginaalis ja mis ta eesmärk\tööülesanne võiks olla?
Ülesanne peaks tal olema see, et mitte lasta õli tuulutustoru kaudu uuesti sisselaskesse
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Paari sõnaga vahepeal toimunust.
Salongiosa on täienenud uue tagumise aknalauga ja sinna paigaldatud alpine sxe-4625s kõlaritega:
Käigukang ja hoovastik said paika. Käigukangi nupu tellisin küll originaali, aga ju on vahepeal varuosakoodid muutunud ja igatahes tuli natuke uuema tüübi nupp. Kui õnnestub ajastukohane nupp hankida, siis plaanin selle igatahes välja vahetada:
kõhualt:
Summutisüsteemi detailid olid juba 1,5 aastat tagasi valmis ostetud. Praeguseks on leegitorud ja keskmine pütt küljes, tagumisi ei hakka paigaldama enne, kui saab diffri ja poolteljed ilusti paika.
Tagumised ootel:
Keskmine osa auto all:
Paigalduskomplekt:
Pidurisupportid peale igasugu sekeldusi lõpuks komplekteeritud:
... ja paigaldatud. Keskmise osa värvisin ära, et see nii kiiresti rooste ei läheks:
Salongiosa on täienenud uue tagumise aknalauga ja sinna paigaldatud alpine sxe-4625s kõlaritega:
Käigukang ja hoovastik said paika. Käigukangi nupu tellisin küll originaali, aga ju on vahepeal varuosakoodid muutunud ja igatahes tuli natuke uuema tüübi nupp. Kui õnnestub ajastukohane nupp hankida, siis plaanin selle igatahes välja vahetada:
kõhualt:
Summutisüsteemi detailid olid juba 1,5 aastat tagasi valmis ostetud. Praeguseks on leegitorud ja keskmine pütt küljes, tagumisi ei hakka paigaldama enne, kui saab diffri ja poolteljed ilusti paika.
Tagumised ootel:
Keskmine osa auto all:
Paigalduskomplekt:
Pidurisupportid peale igasugu sekeldusi lõpuks komplekteeritud:
... ja paigaldatud. Keskmise osa värvisin ära, et see nii kiiresti rooste ei läheks:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Need on originaalid jah. Natuke tahavad nad sättimist veel muidugi, aga enne pritsepea paigaldust ei saa seda teha.k6veric kirjutas:Kas sellised ongi originaal pihusti torud? Näivad kuidagi võõrkehadena kapoti all.
Tehasesooja 323'e kapotialune nägi muidu niimoodi välja:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Isegi UM'st originaaltükke tellides ei ole need enam pahatihti identsed nendega, mis aastal 1982 mu autole külge kruviti. Vana hea "made in w.germany" on asendunud "made in poland", "made in brazil" ja teise samaväärsete mõistetega
Detailid on muidugi kõik kasutatavad, aga siiski panevad pedandi nina kirtsutama.
Näiteks uus versus vana termostaadikorpus. Uuel on anduriauke 3'e asemel 4, nii et ühes augus tuleb pimedat punni kasutada. Samuti on anduriaukude asetus pisut teine:
Ostsin Wahleri termostaadi. Näpu vahel veeretades ja kuumaga testides tundus korralik asi olema. Elame - näeme.
... omal kohal:
Detailid on muidugi kõik kasutatavad, aga siiski panevad pedandi nina kirtsutama.
Näiteks uus versus vana termostaadikorpus. Uuel on anduriauke 3'e asemel 4, nii et ühes augus tuleb pimedat punni kasutada. Samuti on anduriaukude asetus pisut teine:
Ostsin Wahleri termostaadi. Näpu vahel veeretades ja kuumaga testides tundus korralik asi olema. Elame - näeme.
... omal kohal:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mehhaanilise sissepritse oluline komponent on WUR, ehk siis maakeeli juhtrõhu regulaator. Selle jublaka ülesanne on segu rikastamine külma mootori ja suure koormuse korral.
Netitarkuste põhjal on selle sõlme probleemideks elektriliselt köetava bimetall kahvli mittetöötamine ja võõrkehad WUR'i korpuses. Esimest on lihtne diagnoosida - kui taksitus jääb 22-25 oomi vahepeale, siis on kõik korras. Teise probleemi vastu aitab WUR'i lahtivõtmine ja visuaalne kontroll.
Nii ma siis enda varudest ühe avasin:
Kõik tundus seest ilus olema. Diafragma paistis korralik olevat. Ainuke asi oli see, et õli tundus seal sees liiga palju olevat. See ei tohiks teoreetiliselt sinna kuidagi pääseda
WUR uuesti komplekteeritud. Võrdluseks teine puhastamata WUR, mis näitab, milline oli puhastatud WUR alguses
Netitarkuste põhjal on selle sõlme probleemideks elektriliselt köetava bimetall kahvli mittetöötamine ja võõrkehad WUR'i korpuses. Esimest on lihtne diagnoosida - kui taksitus jääb 22-25 oomi vahepeale, siis on kõik korras. Teise probleemi vastu aitab WUR'i lahtivõtmine ja visuaalne kontroll.
Nii ma siis enda varudest ühe avasin:
Kõik tundus seest ilus olema. Diafragma paistis korralik olevat. Ainuke asi oli see, et õli tundus seal sees liiga palju olevat. See ei tohiks teoreetiliselt sinna kuidagi pääseda
WUR uuesti komplekteeritud. Võrdluseks teine puhastamata WUR, mis näitab, milline oli puhastatud WUR alguses
323i, 320 Baur & 750iAL Highline