BMW 323i Edition S, Nuga
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Pühapäeval mõtlesin et ajan auto garaažist välja ja pesen puhtaks. Minu suureks üllatuseks ei järgnenud starteri andmisele paukugi. See auto pole kunagi sellist nalja teinud. Esmane diagnostika ei andnud mingit tulemust - surnud mis surnud. Veel eelneval päeval sõitsin garaaži ja seiskasin mootori täiesti tavapärasel moel. Jätsin ta garaaži mossitama ja läksin tuppa. Söögilaua ääres kurtsin pereliikmetele muret. Peale mõnda sekundit vaikust ütles 4-aastane poeg silmi iPadilt tõstmata: "issi, sul on bensiin otsas. Nägin enne, et sul oli niiii vähe". Ise näitas sõrmedega umbes 1 cm pikkust vahemaad.
Tõepoolest oli bensiinitase võrdlemisi madal, aga tuli veel ei põlenud. Järgmisel päeval teooriat kontrollides selgus, et lapsel oligi õigus.
Paneb ikka mõtlema, kuidas vanem generatsioon möllab ja nuputab ning samas 4-aastane diagnoosib kohe ära
Tõepoolest oli bensiinitase võrdlemisi madal, aga tuli veel ei põlenud. Järgmisel päeval teooriat kontrollides selgus, et lapsel oligi õigus.
Paneb ikka mõtlema, kuidas vanem generatsioon möllab ja nuputab ning samas 4-aastane diagnoosib kohe ära
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Sellega tuleb meelde kuidas ühe hooaja alguses selgus, et kütusereservi tuli on talvega ära surnud. Õnneks oli tanklani 100 meetrit ja sai kankuga kiirelt juurde tuua
Vanurid võivad vahest ikka üllatada.
Vanurid võivad vahest ikka üllatada.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Oli selline kalla-ja-talla hooaeg. Enamasti küll kallas taevast
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Kas teid ka häirib, kui velgedel on valed ventiiliniplid? Mingid suvalised suvalises töökojas suvalise töömehe pandud. Mitte et ma midagi töömehe kohta arvaks, see pole tema asi. Ikka omaniku asi.
Originaalid peavad sellised olema: Uus komplekt mänguasju
Originaalid peavad sellised olema: Uus komplekt mänguasju
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Tahhokal pöörded kuidagi kõrged 100ga sõites. Diffri ülekanne vale?
E34 & E32
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ma avastasin ka need enda E9 jaoks Alpina velgi taastades ja nüüd on mitu komplekti tellitud juba
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Aga ikkagi, mis peaülekanne on? Ma eile sõitsin enda kuuekaga ja pöörded olid 100 juures isegi kõrgemal, vist veidi üle 2700. Sellel autol on muidugi spidomeeter üpris täpne, erinevalt uuematest bemmidest kus näitab enamasti 6-8km tegelikust vähem 100 juures.
Edit, prille on vaja nüüd märkasin, et sul selgelt üle 3k pöörded
E10 2002
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Differ on 323'e originaal ehk 3,45 ja ülekandearvu kontrollisin enne allapanekut oma käega üle. Samuti on ka 323'e spidokas harjumatult täpne - enam-vähem sama tulemuse saab nii nõelalt kui ka GPS'lt.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Nonii, tuuninguminutid
Selle suvega olen nüüd kahele teemale joone alla tõmmanud, mis pikalt mõttes on olnud.
Esimese asjana veljed-rehvid. Kui siiani olid all 5,5 tolli laiad kärjed, siis vahepeal taastasin komplekti 6-tolliseid BBS-mahlesid. Kataloogis on need olemas kui Motorspordi veljed, seega otsest originaaliga vastuollu minekut nagu polegi.
Algmaterjal oli suhteliselt kesine:
Lisaks loomulikult juurde uued kapslid ja ventiilid:
Rehvid läksid kõige ägedamad, mis turul pakutakse Dunlop Sport Classic 205/60 R13
Done
Selle suvega olen nüüd kahele teemale joone alla tõmmanud, mis pikalt mõttes on olnud.
Esimese asjana veljed-rehvid. Kui siiani olid all 5,5 tolli laiad kärjed, siis vahepeal taastasin komplekti 6-tolliseid BBS-mahlesid. Kataloogis on need olemas kui Motorspordi veljed, seega otsest originaaliga vastuollu minekut nagu polegi.
Algmaterjal oli suhteliselt kesine:
Lisaks loomulikult juurde uued kapslid ja ventiilid:
Rehvid läksid kõige ägedamad, mis turul pakutakse Dunlop Sport Classic 205/60 R13
Done
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ülistiilne näeb välja Vahelduseks suurtele velgedele millel väike rehv on väga äge näha vanakooli 13'' balloonidega
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Teine teema peale velgi oli loomulikult tümakas
Aga mitte karta ja lastel ei pea ka silmi katma - tagaaknalauale auke saagima ei hakanud ja kogu originaalsus on lihtsalt taastatav
Kunagi jäi näppu NOS Blaukari ekvalaiser-võimendi. Esialgu mõtlesin ta bauri panna, aga ajaga sai selgeks, et 323'e sobib ta palju paremini.
Alustasin aga tagaaknalaua kõlaritest, kus sai küll erinevaid kõlareid proovitud, aga kõik mängisid väga mannetult. Põhimured on seal see, et korraliku magnetiga kõlar ei mahu ära ja kinnitus on neil tehase poolt üsna lödi. Ega erilist lootust tohutu heale tulemusele ka ei pannud, aga otsustasin teha nii nagu oskan. Tuleb mis tuleb.
Kõlarid sattusid näppu sellised - Kicker KSC460
Eelmiste Clarionidega võrreldes on neil magnet tummisem:
Suurema magneti mahutamiseks kasutasin e28'lt pärit kõrgendusi:
Niimoodi aga 1:1le katet peale ei kruvi. Tuli mingi muu lahendus välja mõelda. Otsustasin kõlari altpoolt kõrgenduse külge integreerida.
Pärast valasin veel komponendid epoga monoliidiks kokku Lõpptulemusest pilti polegi, aga ma arvan, et as good as it gets
Ekvalaiser ise võttis koha sisse tuhatoosi pesas. Viimast nii ehk naa vaja pole. Või kui läheb vaja, siis saab tagasi panna.
Tekitasin ka võimaluse bluetooth resiiveri paigaldamiseks. Selleks oli ekvalaiseril eraldi pre-amp sisend olemas. Head inimesed nikerdasid ka vajaliku kaabli valmis:
Ja noh, selline ta visuaalselt jäi:
Heli on eelnevast ikka kõvasi parem ja tunne veel retrom
Aga mitte karta ja lastel ei pea ka silmi katma - tagaaknalauale auke saagima ei hakanud ja kogu originaalsus on lihtsalt taastatav
Kunagi jäi näppu NOS Blaukari ekvalaiser-võimendi. Esialgu mõtlesin ta bauri panna, aga ajaga sai selgeks, et 323'e sobib ta palju paremini.
Alustasin aga tagaaknalaua kõlaritest, kus sai küll erinevaid kõlareid proovitud, aga kõik mängisid väga mannetult. Põhimured on seal see, et korraliku magnetiga kõlar ei mahu ära ja kinnitus on neil tehase poolt üsna lödi. Ega erilist lootust tohutu heale tulemusele ka ei pannud, aga otsustasin teha nii nagu oskan. Tuleb mis tuleb.
Kõlarid sattusid näppu sellised - Kicker KSC460
Eelmiste Clarionidega võrreldes on neil magnet tummisem:
Suurema magneti mahutamiseks kasutasin e28'lt pärit kõrgendusi:
Niimoodi aga 1:1le katet peale ei kruvi. Tuli mingi muu lahendus välja mõelda. Otsustasin kõlari altpoolt kõrgenduse külge integreerida.
Pärast valasin veel komponendid epoga monoliidiks kokku Lõpptulemusest pilti polegi, aga ma arvan, et as good as it gets
Ekvalaiser ise võttis koha sisse tuhatoosi pesas. Viimast nii ehk naa vaja pole. Või kui läheb vaja, siis saab tagasi panna.
Tekitasin ka võimaluse bluetooth resiiveri paigaldamiseks. Selleks oli ekvalaiseril eraldi pre-amp sisend olemas. Head inimesed nikerdasid ka vajaliku kaabli valmis:
Ja noh, selline ta visuaalselt jäi:
Heli on eelnevast ikka kõvasi parem ja tunne veel retrom
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Väga viisakas nagu alati. Kas kuulad kassetti kah?
Imelik mõelda, et kunagi oli 6” tavalisest laiem velg.
Imelik mõelda, et kunagi oli 6” tavalisest laiem velg.
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Kuulan ikka jah, aga ega sel sajandil pole midagi uut juurde ostnud
E21'l oli väikestel mudelitel 5" laiusega velg ja suurematel 5,5" tehasest. Nii et isegi 5,5 oli juba kõva
E21'l oli väikestel mudelitel 5" laiusega velg ja suurematel 5,5" tehasest. Nii et isegi 5,5 oli juba kõva
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Kust need Kickerid soetasid kui saladus pole? Kiire googeldamine EU siseselt väga tulemusi ei andnud. Paigaldaks oma kuuesesse tagumiste panipaikade sisse midagi tummisemat kui originaal papid.
E10 2002
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Tookord sain saksa ebay'st, aga ega neid siinpool lompi eriti ei liigu.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ma ei leia enam väga häid argumente järjest sagedamini esitatavale küsimusele, et miks sellel autol musta numbrit pole. Alati on veel see ja too asi tegemata või vaja parandada. Eks sellist hetke vast ei tulegi, kui võiks öelda: "soh, saigi valmis". Ja hea ongi. Igatahes tegin endale veel väikese to-do-listi ja võtan end lähiajal käsile. Aga... kuna patsient on nii pika aja minu käe all viibinud, siis kõiki vigu ma enam ise ei näegi või on ununenud.
Kui kellelegi jääb eelneva teema käsitluses või uute piltide valguses midagi ebakorrektset silma, siis palun lahkelt kritiseerida. Parimatele auhinnad
Kui kellelegi jääb eelneva teema käsitluses või uute piltide valguses midagi ebakorrektset silma, siis palun lahkelt kritiseerida. Parimatele auhinnad
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Võtmehoidja ei ole küll orignaal!
Ja kuhu tuhatoos kadus?
Nüüd paluks minu auhind
Ja kuhu tuhatoos kadus?
Nüüd paluks minu auhind
E10 2002
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Võtmehoidja on pisikese looga - see on toodud Müncheni maratonilt, seal on kujutatud peasponsori (võite arvata kelle ) logo ja lisaks veel nimeline.
Tuhatoos jah asendus ajastukohase tuuninguga ja musta numbri reglemendi järgi on see lubatud
Tuhatoos jah asendus ajastukohase tuuninguga ja musta numbri reglemendi järgi on see lubatud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Mul tekkis küsimus, kas triipudega käigukanginupp on ajastukohane lisa?
No ja stereo ning equ võiks samalt tootjalt olla
No ja stereo ning equ võiks samalt tootjalt olla
CSi, ti, i, RT, TC1, D