2. leht 33-st

Postitatud: 03 Jaan 2005 03:26
Postitas nuga
Tegin siis esimese katsetuse pigimatiga ära, aga tundub, et läks aia taha :( Kuumutasin seda matti vist liiga vähe ja ukseplekk oli samuti täiesti külm. Igatahes päev hiljem oli mati ülemine serv lahti vajunud.
Kuna teine aktuaalne teema on veermik, siis sai ostetud terve hunnik uusi sillajuppe. Kui hetkel veel tellimuses olevad osad välja arvata, siis on veel puudu piduriketaste tolmukatted, kõik käsipidurit puudutav ja tagumise stabika puksid. Ja siis veel vedrud ja amordid. Esialgu katsun leida, äkki keegi suudab eestis selliseid asju pakkuda. Valik uusi juppe :D :

Pilt

Pilt

Lammutasin ka mõlemad sillad alt ära. Kuna esisilda ma olin juba varem demonteerinud, siis seal üllatusi ei tulnud. Küll aga tagasillast, mille stabikavarda kinnituse polt oli uskumatult roostes:
Pilt

Siin on näha tööriista, millega õõtsapolte tuli lahti keerata :P
Pilt

Postitatud: 11 Jaan 2005 19:12
Postitas nuga
Tellisin vahepeal veel bilsu sportamordid ära, vedrud ja kogu käsipidurisüsteemi :D
Samuti kirjutasin ETK'st kõik sildades kasutatavad poldid välja ja ostsin nad baltic bolt'ist ära. Sai siis tsingitud ja 8,8'se tugevusega võetud. 8,8 tugevust pidi ka bmw tehas e21'l kasutama, seega ehk peavad vastu :P
Sillatalad ja õõtsad otsustasin pulbervärvida lasta. Käisin ka ossmetis maad kuulamas ja muljed olid väga positiivsed. Kõigepealt pidid pulbertsingiga katma ja alles siis värv. Niisiis vedasingi jämedama kraami liivapritsitöökotta. Kui kõik laabub, siis panen juba nädalavahetusel silda kokku 8)
Edasi hakkan mõtteid tasapidi diffri ja kardaani värskendamisele seadma :) Samuti on tsinkdikromaadiga pisidetailide uuesti katmise mõte hakanud meeldima, peab veel uurima, kas keegi lõuna-eestis kah sellise asjaga tegeleb... võru galvaanika tuleb esimese asjana pähe :roll:

Postitatud: 17 Jaan 2005 23:09
Postitas nuga
Alustades offtopicuga sai vahepeal sysiga korraliku suurusega kahekohaline garaaž renditud. Seega on meil oma haide jaoks nüüd kokku 6 garaažikohta :twisted:
Pilt

Asja juurde tulles sai suuremad sillaosad liivapritsitud ja pulbervärvitud. Uskumatult kenad näevad välja :)

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 18 Jaan 2005 13:12
Postitas renks
nu kui nüüd haidele ruumi juurde tekkis siis tule tlnasse ja vii 2 seitsmest minema kui sa muidugi omanikega kaubale saad :lol:
aga jah muidu edu ehitamiseks! :roll:

Postitatud: 18 Jaan 2005 13:27
Postitas nuga
renks kirjutas:nu kui nüüd haidele ruumi juurde tekkis siis tule tlnasse ja vii 2 seitsmest minema kui sa muidugi omanikega kaubale saad :lol:
aga jah muidu edu ehitamiseks! :roll:
Ruum tekkis rohkem olemasolevate majutamiseks :lol:

Postitatud: 20 Jaan 2005 09:03
Postitas nuga
nuga kirjutas:Samuti on tsinkdikromaadiga pisidetailide uuesti katmise mõte hakanud meeldima, peab veel uurima, kas keegi lõuna-eestis kah sellise asjaga tegeleb... võru galvaanika tuleb esimese asjana pähe :roll:
Nii, sain võru galvaanikast vastuse, et teevad küll seda ja eraisikud ja väikesed kogused pole probleem :D Nüüd siis tuleks väike proovipartii kokku panna.

Postitatud: 22 Jaan 2005 09:27
Postitas kustas
nuga kirjutas:Tellisin vahepeal veel bilsu sportamordid ära
:o Äkki ütled teistele kah, mis nad maksid ja kust pärinevad.... :roll:

Postitatud: 22 Jaan 2005 11:59
Postitas nuga
interscope kirjutas::o Äkki ütled teistele kah, mis nad maksid ja kust pärinevad.... :roll:
Amortidest räägiks siis, kui nad reaalselt kohal on. Praegu on nad küll tellitud, aga 100% kindlust pole, et nad ka kohale tulevad.
Vedrusid tasub küsida xjan'ilt dc-ice'st ja minu omad konkreetselt maksid 1800 eek/ring.

Postitatud: 22 Jaan 2005 18:19
Postitas sysi
mis ta siis sellele amordile ikka teeb? Amort kogu aeg põhjas või mis?
1. amordi "nullasend" on vale
2. amordi käik on lühem
-----
tulemus: väsitab maru kiiresti ära amordi.

Postitatud: 22 Jaan 2005 22:15
Postitas Arvo
nuga kirjutas: Amortidest räägiks siis, kui nad reaalselt kohal on. Praegu on nad küll tellitud, aga 100% kindlust pole, et nad ka kohale tulevad.
Saksa ebayst? Ise vähemalt olen pikemat aega seal pilku peal hoidnud ja on plaanis millalgi tulevikus tagumised bilsud ära tellida... + veel n vajalikku juppi.

Postitatud: 24 Jaan 2005 23:56
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Saksa ebayst? Ise vähemalt olen pikemat aega seal pilku peal hoidnud ja on plaanis millalgi tulevikus tagumised bilsud ära tellida... + veel n vajalikku juppi.
Ei, tegelikult sai ühest kohalikust allikast uued amordid tellitud.

Postitatud: 30 Jaan 2005 19:05
Postitas kustas
Arvo kirjutas:
nuga kirjutas: Amortidest räägiks siis, kui nad reaalselt kohal on. Praegu on nad küll tellitud, aga 100% kindlust pole, et nad ka kohale tulevad.
Saksa ebayst? Ise vähemalt olen pikemat aega seal pilku peal hoidnud ja on plaanis millalgi tulevikus tagumised bilsud ära tellida... + veel n vajalikku juppi.
Arvo, äkki räägid kuida see värk e-bay'st tellimisega käib... :roll:
On asi usaldusväärne?

Vahest põnevaid asju seal kohanud...

interscope.

Postitatud: 31 Jaan 2005 10:31
Postitas Arvo
interscope kirjutas: Arvo, äkki räägid kuida see värk e-bay'st tellimisega käib... :roll:
On asi usaldusväärne?

Vahest põnevaid asju seal kohanud...

interscope.
BMW klubi foorumis vaata oli üks pikem topic e-bayst tellimise kohta, sealt saad targemaks. Ise olen tellinud paar korda usast vahendaja abiga väiksemaid/odavamaid (kuni 30 taala) asju millega risk väike... kuni viimase ajani on kõik ka kohale tulnud... praegu ootan ühte jubinat juba ligi kuu aega, eks näis kas tuleb tüng ära... :shock:

Postitatud: 31 Jaan 2005 10:37
Postitas kustas
Arvo kirjutas:eks näis kas tuleb tüng ära... :shock:
Papp juba makstud?

Postitatud: 16 Veebr 2005 13:51
Postitas kustas
Võib-olla võhiklik küsimus, kuid siiski, millega tegu?

Pilt


Ja selline küsimus ka, et kas Sa Nuga töötad kusagil autodega tegelevas ettevõttes? Kõik tööriistad olemas... Või on pappi liiga palju? :D

interscope.

Postitatud: 16 Veebr 2005 13:56
Postitas nuga
interscope kirjutas:Võib-olla võhiklik küsimus, kuid siiski, millega tegu?
Ja selline küsimus ka, et kas Sa Nuga töötad kusagil autodega tegelevas ettevõttes? Kõik tööriistad olemas... Või on pappi liiga palju? :D
See on võimuga roolilatt.

Ja ei tööta autoremonditöökojas :P Pappi kipub jah üle jääma, tuleb ta kuskile paigutada :mrgreen:

Postitatud: 16 Veebr 2005 14:09
Postitas kustas
:shock: :D

Ja siis veel tahaks teada, et mis teema see Buvanol on? Päris efektiivselt mõjub roostele igatahes... 8)

Postitatud: 16 Veebr 2005 14:25
Postitas nuga
interscope kirjutas:Ja siis veel tahaks teada, et mis teema see Buvanol on? Päris efektiivselt mõjub roostele igatahes... 8)
Buvanol on põhimõtteliselt lahjendatud ortofosfor hape, mis reageerides roostega (raudoksiid) tekitab ... (sysi kui poolkeemik jätkab siit :lol: )

Maakeeli see sööb rooste lihtsalt ära ja passiveerib halja metalli pinna. Kereremondil ongi mõistlik kõikvõimalikud haljad kohad sellega üle käia.
Pisemate jublakatega olen teinud nii, et pannud nad nädalaks buvanoli sisse ligunema. Peale seda harjad puhtaks, värv selga ja voilaa :D

Minuni jõudis just info, et mu W&N'st tellitud pakike esiamortide ja pidurijubinatega on kohal 8)

Postitatud: 16 Veebr 2005 14:35
Postitas kustas
nuga kirjutas:Minuni jõudis just info, et mu W&N'st tellitud pakike esiamortide ja pidurijubinatega on kohal 8) Amordid said siis Sahcs'ilt
8)

Krt, teil seal Sysi'ga kõva team koos... :D

Jälgin põnevusega hetkel Su pilti kollektsiooni... Tekib igast huvitavaid ideid sellega seoses... mõnus.
Tacks e. tänx.

Aga seda tahtsin kah teada, et kas Sul on tõesti endal kõik asjad meelde jäänud - elektri süsteemist sildadeni ja sisuni - et komplekteerimine läheb sujuvalt, või kasutad samuti enda pildimaterjali? Ja nagu aru olen saanud, siis kõik poldid, kruvid, mutrid ja muud pisi asjad lähevad väikestesse narkokotikestesse ja sahtlisse ära, et teistega sassi ei läheks...

interscope.

Postitatud: 16 Veebr 2005 14:42
Postitas kustas
:shock: Ja kust on võimalik pildil olevaid klambreid saada?

Pilt