BMW 316 1.8 Tiina & Lamp

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Väike up siis sellele teemale kah, ees märgiks siis auto järgmise aasta kokkutulekuks endale istumise alla saada :) jaanuaris üritan auto löpuks garaazi ja keevitusse saada kui see tehtud siis keretööde kallale.
Jaanuaris hakkab pihta ka uute osade ost ja otsimine st paraku peab ka UM´i poole pöörduma osade tükkide asjus ja mönda tjuuningu poodi peab ka külastama.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

lamp kirjutas:mönda tjuuningu poodi peab ka külastama.
Mis sealt plaanis muretseda on?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Esialgu mölgub möttes perfomance summuti 8)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

lamp kirjutas:Väike up siis sellele teemale kah, ees märgiks siis auto järgmise aasta kokkutulekuks endale istumise alla saada :) jaanuaris üritan auto löpuks garaazi ja keevitusse saada kui see tehtud siis keretööde kallale.
Jaanuaris hakkab pihta ka uute osade ost ja otsimine st paraku peab ka UM´i poole pöörduma osade tükkide asjus ja mönda tjuuningu poodi peab ka külastama.
soovin siis paksu rahakotti ja kannatlikku meelt.
Õnneks on kokkutulekuni vast veel oma 8-9 kuud aega, ning võimatut pole midagi :)
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Bronco kirjutas:Õnneks on kokkutulekuni vast veel oma 8-9 kuud aega, ning võimatut pole midagi :)
Eelmisel hooajal ma alustasin bauriga märts-aprill ja kokkutulekule ta jõudis, nii et võimatut pole midagi, lõpp ainult läks maru kiireks :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

nuga kirjutas:
Bronco kirjutas:Õnneks on kokkutulekuni vast veel oma 8-9 kuud aega, ning võimatut pole midagi :)
Eelmisel hooajal ma alustasin bauriga märts-aprill ja kokkutulekule ta jõudis, nii et võimatut pole midagi, lõpp ainult läks maru kiireks :P

eks peaaegu koik ole rahas kinni.
...
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Tegelt pole asi viiväga rahas vaid ajas, tänapäeval ju aeg see mida napib.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

upitame seda teemat ka siis. Pole siin eriti midagi maininud auto ehituse kohta samas ei ole saanud midagi väga tehagi, kolimiste ja asjadega töö lissalt venib :( . Aga jöudsalt saab siin masinale juba uusi juppe ostetud jne.
Tekkis selline küsimus et kuidas vanast pigimatist autos lahti saada? Ja vana värvi maha saamisel oleks ka natuke nöu vaja et kas lissalt maha nühkida vöi oleks parem mingit keemilist vahendit kasutada?
Homme peaks saama löpuks kätte ka korralikud recarod ja torukolled, vöib julgelt öelda et asi liigub aga kahjuks ülekivide ja kändude :S
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Pigimatti vist kõige kergem ära toksida sealt tükihaaval. Vahendiks peitel või pahtlilabidas või mis iganes. Väga puhtaks tahad siis hiljem bensiiniga ära puhastada plekk.


Edu autoga igatahes :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

lamp kirjutas:Tekkis selline küsimus et kuidas vanast pigimatist autos lahti saada?
Tõnis, kui spetsialist, kindlasti ütleb kuidas aga mulle jäid Hydroscand'is täna ette külmašokiga rooste "lahti ehmatamise" aerosoolid. Peal kiri -43C. Sellega pigimatt üle käia ja matt peaks hästi kooruma. Iseasi kas selline lähenemine kõige odavam/mõtekam on.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Midagi peab selles suhtes välja mötlema, kahte kihti pigimatti pole nagu ka eriti mötekas panna. Eirates köik takistusi tahaks kuulöpuks salongi autol valmis saada st kruntiga ja matid, vilt ning polsterdus enam vähem sisse. Siis saab nn välimisele tööle keskenduda ja värviks ette valmistada. Ah ja seda ka et kui kellegi juhtub 5k käikari kardaani olema vöib julgelt teada anda.. :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Kõige lihtsam viis (et pärast viisakas tulemus ka jääks) pigimatist lahti saada on kuumapuhur ja pahtlilabidas. Lased mati üldiselt soojaks (mitte et sulama hakkab), hakkad servast pahtlilabidaga nokkima ja kuumutad edaspidi puhuriga plekki ning labidat, mitte matti. Pärast eemaldad liimi jäägi silikonipesu ainega (seda saad näiteks Kadaka teelt Värvifoorumist).
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Niih tänaseks sai siis koju veetud löpuks ka sport esiistmed, vajavad küll natuke korrastamist aga muidu kenad samas sai ka torukolle ära ostetud :)
Natuke röömu vahelduseks. 8)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Vasta