BMW 316 1.8 Tiina & Lamp
Väike up siis sellele teemale kah, ees märgiks siis auto järgmise aasta kokkutulekuks endale istumise alla saada jaanuaris üritan auto löpuks garaazi ja keevitusse saada kui see tehtud siis keretööde kallale.
Jaanuaris hakkab pihta ka uute osade ost ja otsimine st paraku peab ka UM´i poole pöörduma osade tükkide asjus ja mönda tjuuningu poodi peab ka külastama.
Jaanuaris hakkab pihta ka uute osade ost ja otsimine st paraku peab ka UM´i poole pöörduma osade tükkide asjus ja mönda tjuuningu poodi peab ka külastama.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
soovin siis paksu rahakotti ja kannatlikku meelt.lamp kirjutas:Väike up siis sellele teemale kah, ees märgiks siis auto järgmise aasta kokkutulekuks endale istumise alla saada jaanuaris üritan auto löpuks garaazi ja keevitusse saada kui see tehtud siis keretööde kallale.
Jaanuaris hakkab pihta ka uute osade ost ja otsimine st paraku peab ka UM´i poole pöörduma osade tükkide asjus ja mönda tjuuningu poodi peab ka külastama.
Õnneks on kokkutulekuni vast veel oma 8-9 kuud aega, ning võimatut pole midagi
upitame seda teemat ka siis. Pole siin eriti midagi maininud auto ehituse kohta samas ei ole saanud midagi väga tehagi, kolimiste ja asjadega töö lissalt venib . Aga jöudsalt saab siin masinale juba uusi juppe ostetud jne.
Tekkis selline küsimus et kuidas vanast pigimatist autos lahti saada? Ja vana värvi maha saamisel oleks ka natuke nöu vaja et kas lissalt maha nühkida vöi oleks parem mingit keemilist vahendit kasutada?
Homme peaks saama löpuks kätte ka korralikud recarod ja torukolled, vöib julgelt öelda et asi liigub aga kahjuks ülekivide ja kändude
Tekkis selline küsimus et kuidas vanast pigimatist autos lahti saada? Ja vana värvi maha saamisel oleks ka natuke nöu vaja et kas lissalt maha nühkida vöi oleks parem mingit keemilist vahendit kasutada?
Homme peaks saama löpuks kätte ka korralikud recarod ja torukolled, vöib julgelt öelda et asi liigub aga kahjuks ülekivide ja kändude
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Tõnis, kui spetsialist, kindlasti ütleb kuidas aga mulle jäid Hydroscand'is täna ette külmašokiga rooste "lahti ehmatamise" aerosoolid. Peal kiri -43C. Sellega pigimatt üle käia ja matt peaks hästi kooruma. Iseasi kas selline lähenemine kõige odavam/mõtekam on.lamp kirjutas:Tekkis selline küsimus et kuidas vanast pigimatist autos lahti saada?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Midagi peab selles suhtes välja mötlema, kahte kihti pigimatti pole nagu ka eriti mötekas panna. Eirates köik takistusi tahaks kuulöpuks salongi autol valmis saada st kruntiga ja matid, vilt ning polsterdus enam vähem sisse. Siis saab nn välimisele tööle keskenduda ja värviks ette valmistada. Ah ja seda ka et kui kellegi juhtub 5k käikari kardaani olema vöib julgelt teada anda..
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kõige lihtsam viis (et pärast viisakas tulemus ka jääks) pigimatist lahti saada on kuumapuhur ja pahtlilabidas. Lased mati üldiselt soojaks (mitte et sulama hakkab), hakkad servast pahtlilabidaga nokkima ja kuumutad edaspidi puhuriga plekki ning labidat, mitte matti. Pärast eemaldad liimi jäägi silikonipesu ainega (seda saad näiteks Kadaka teelt Värvifoorumist).
Carclassic OÜ