BMW 316 1.8 Tiina & Lamp
BMW 316 1.8 Tiina & Lamp
Löpuks siis sai see masin ära ostetud Pärineb ta aastast 81 eesti teedel veerenud on masin 94a alates. Hetkel on ta seisund suhteliselt nutune, roostetanud on ukse ja tagumised tiiva ääre, läbi on ka üks poolraami ots ja karbid. Salogi poole pealt pragunenud armatuur ja katkine tagaiste. Mootor see vastu üllatavalt heas seisus ja puhas sama lugu kehtib ka esiistmete kohta. Peaks olema küljes masinal isegi orig. porilapakad pluss üks nagu esmapilgul tundus orig.alpina valu velg Täpsem info jöuab siia umbes täpselt homse ja ülehomse päeva jooksul.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album200
möned pildid ka siis, neidki tuleb juurde
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album200
möned pildid ka siis, neidki tuleb juurde
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
esmapilgul tundub kõvasti tööd tahtma. edu.
siinkohal viitaks oma kuulutusele
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=237
vähemalt pragudeta armatuur oleks pakkuda, kui muud ei taha
siinkohal viitaks oma kuulutusele
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=237
vähemalt pragudeta armatuur oleks pakkuda, kui muud ei taha
Veidike kohendamist tahab teine, muidu aga ehtne hainina Sellise mille kohe võtad ja istud ja sõidad ning kus midagi teha ei ole vaja... See võiks isegi igav olla mõneti. Selle kolmesajase saab näiteks oma käe järgi korda teha. Kõike ei pea kohe tegema. Muuseas tänapäeval meil probleeme ei esine! Kui on vaja kõvasti tööd teha ja vaeva näha siis selliseid asju nimetatakse väljakutseteks. Seda see auto muidugi on. Nojah... Kui ühel päeval asi korda tehtud siis sõita on sellise huvitava asjaga kindlasti hea
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Natuke juttu juurde veel siis. Selgusid möned lisavead: Auto käivitub mingi ime nipiga, nimelt tömbe relee ei taha igakord starterit järgi vötta ja eile kadusid autol suunatuled mingil müstilisel moel. :s
Eile sai autoga ka vöike pikem proovisöit tehtud mille tulemusena koju jöudes autol kadus alt summuti (viga eemaldatud)
Kerel asi tehtud ka väike rooste osting ja selgus autol roostetab suuremalt jaolt vasak külg, üllatuseks peale taga paneeli alumise osa ja ühe tiiva ääre pole autol rohem läbi roostet, selles osas sai töö jälle kergem
Väike küsimus kah et kas e21-le tehti 2 erineva laiusega plekk velgi?
autol all 3 ühesugust ja üks mustrilt sama aga tunduvalt kitsam velg.
Eile sai autoga ka vöike pikem proovisöit tehtud mille tulemusena koju jöudes autol kadus alt summuti (viga eemaldatud)
Kerel asi tehtud ka väike rooste osting ja selgus autol roostetab suuremalt jaolt vasak külg, üllatuseks peale taga paneeli alumise osa ja ühe tiiva ääre pole autol rohem läbi roostet, selles osas sai töö jälle kergem
Väike küsimus kah et kas e21-le tehti 2 erineva laiusega plekk velgi?
autol all 3 ühesugust ja üks mustrilt sama aga tunduvalt kitsam velg.
x
kui pikemalt seisab, pane alarmi vilgats (petukas) peale ja jäta valgustatud kohta.
kasuks tuleb ka auto välimus puhtana hoida ja seest samuti.
kõik see näitab ju et auto eest hoolitsetakse-tegeldakse ja ta ei vedele niisama.
ka asukoha muutmisega saab vältida "näppijate" tekkimist.
parim on panna peale korralik alarm + robustne rooli- või pedaalide- või käiguvahetus hoova/kangi lukk.
kasuks tuleb ka auto välimus puhtana hoida ja seest samuti.
kõik see näitab ju et auto eest hoolitsetakse-tegeldakse ja ta ei vedele niisama.
ka asukoha muutmisega saab vältida "näppijate" tekkimist.
parim on panna peale korralik alarm + robustne rooli- või pedaalide- või käiguvahetus hoova/kangi lukk.
auto alles nädal käes ja tallinnas puuduvad hetkel kõik võimalused temaga midagi ettevõtta, aga mõte oli panna reka pasunatega signa ja meeletult tundlik alarm kui keegi 2m raadiuses mööda läheb on pool linna yleval
aga tegelikult on selle nalja taga tõsine mure, sest auto seisis täpselt akna all ja aken oli lahti. lausa ime,et mitte midagi ei kuulnud
aga tegelikult on selle nalja taga tõsine mure, sest auto seisis täpselt akna all ja aken oli lahti. lausa ime,et mitte midagi ei kuulnud
Täna siis sai auto üles töstetud ja selgus kurb tösi asi et esimesedpool raamid pöhimötteliselt puuduvad ja juhipoolsest külje karbist on järgi ainult otsad.
Bensiini paagi mitte korras olek selgus eile tanklas kus peale 20l sisse kallamist 5 välja jooksis. Aga jah bensiini kulu on piisavalt väike et 15liitriga saaremaale söita.
Bensiini paagi mitte korras olek selgus eile tanklas kus peale 20l sisse kallamist 5 välja jooksis. Aga jah bensiini kulu on piisavalt väike et 15liitriga saaremaale söita.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Bauri remondist jäi Tõnise juurde üks poolik nina kus vasakpoolne poolraam ja lansekas on täiesti korralik. Uuri Tõnise käest äkki ta on nõus selle sulle loovutamalamp kirjutas:Täna siis sai auto üles töstetud ja selgus kurb tösi asi et esimesedpool raamid pöhimötteliselt puuduvad ja juhipoolsest külje karbist on järgi ainult otsad.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
nojah, ma ise ka korra mõtlesin et hoian natukene aega alles keret, aga garaazi tuli teine auto sisse, ning sõbra hoovi ka ei ttahtnud stripitud keret jätta... seega sai see laupäev kogu kupatus kuusakoskisse ära antud...
bensupaak oli küll jah suht korralik, aga see sai ka visatud sinna keresse ja läks kilodena arvesse...
Seega kerest ei ole enam midagi alles, oleks pidanud kiiremini reageerima... sest niipalju kui uurida sai (sai korra külili keeratud et bensupaaki alt ära võtta) olid poolraamid korralikud, ja üldse oli kere tegelikult suhteliselt hea, lihtsalt ei ole sellist pidevat pinda tallinnas kus hoida, ja viljandimaale ka transportima ei hakanud
bensupaak oli küll jah suht korralik, aga see sai ka visatud sinna keresse ja läks kilodena arvesse...
Seega kerest ei ole enam midagi alles, oleks pidanud kiiremini reageerima... sest niipalju kui uurida sai (sai korra külili keeratud et bensupaaki alt ära võtta) olid poolraamid korralikud, ja üldse oli kere tegelikult suhteliselt hea, lihtsalt ei ole sellist pidevat pinda tallinnas kus hoida, ja viljandimaale ka transportima ei hakanud
Igava pühapäeva ommiku puhul sai natuke kalkuleeritud ja üles otsitud üks doonor auto mille omaniku peab veel välja selgitama.
Selgus et maha tuleb jätta ölle joomine talv tulekul ja see ju öige aeg auto juppide kokku ostmiseks. Kiiremas korras tuleb leida korralik bena paak.
Selline küsimus ka et kas 4k ja 5k käigukastidel on kardaanid erineva pikkusega?
eile sai tehtud veel selline huvitav avastus et autol all plokk differ, millega täpsemalt tegu saab teada järgmise nädala löpus
Samas järkuvad probleemid starteri ja tömbereleega, soojalt auto lissalt keeldub käivitumast, ainuke asi mis mingitki elu märki annab kaitsmeplokis olev reele mis klöpsub nn starterit andes, huvitav on ka see asi et stendis töötas nii tömberelee kui ka starter autopeal need asjad ei taha kogu aeg töötada mingil pöhjusel.
Selgus et maha tuleb jätta ölle joomine talv tulekul ja see ju öige aeg auto juppide kokku ostmiseks. Kiiremas korras tuleb leida korralik bena paak.
Selline küsimus ka et kas 4k ja 5k käigukastidel on kardaanid erineva pikkusega?
eile sai tehtud veel selline huvitav avastus et autol all plokk differ, millega täpsemalt tegu saab teada järgmise nädala löpus
Samas järkuvad probleemid starteri ja tömbereleega, soojalt auto lissalt keeldub käivitumast, ainuke asi mis mingitki elu märki annab kaitsmeplokis olev reele mis klöpsub nn starterit andes, huvitav on ka see asi et stendis töötas nii tömberelee kui ka starter autopeal need asjad ei taha kogu aeg töötada mingil pöhjusel.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c