BMW E12 528i Tambet
BMW E12 528i Tambet
Nii,sai siis teoks tehtud mitme aasta vanune unistus, sai soetatud E12 kerega viiekas. Auto sai soetatud saksamaalt härra Christoph Hamkensi abil, siinkohal suured tänud talle abi eest! Auto siis 1978 aasta väljalase, 528i. Lisadest on elektripeeglid, katuseluuk, esimesed ja tagumised udutuled, kärukonks, valuveljed. Auto on esmapilgul 100% komplektne st ei puudu ühtegi vidinat. värv on suhteliselt matt aga homme üritame seda viga parandada. Täna sai teostatud bensiinitorustiku remont ja pealejäänud pidurite lahti kangutamine.eesmärgiks on auto suveks sõidukorda seada ja üritada kulgeda mõned tuhanded kilomeetrid ja tutvuda lähemalt masinaga.Mõned pildid kah tehtud.
veel mõned pildid
http://yfrog.com/izimg4519ejx
http://yfrog.com/izimg4519ejx
Ära unusta märkimast kuda saksmannid on tolmuimejaga värvi omaaegsetel hallidel aegadel sõidukile peale meelitanud
Kuna keretööd polevat 2010,2011 veel "KINDLASTI" plaanis, tuleb proovid värvkatet vist niisama läikima hõõruda käepäraste vahenditega :,et saavutada odavalt võimaikult tore tulemus !
A sõiduk omas vanuses väga AUS iseenesest
Terw
Lauri
Kuna keretööd polevat 2010,2011 veel "KINDLASTI" plaanis, tuleb proovid värvkatet vist niisama läikima hõõruda käepäraste vahenditega :,et saavutada odavalt võimaikult tore tulemus !
A sõiduk omas vanuses väga AUS iseenesest
Terw
Lauri
Võilillenuusutaja
Täna olid käed-jalad tööd täis, lihvimine poleerimine käis lausa kogu meeskonnaga. Auto sai siis üle lihvitud 3000se liivapaberiga ja siis uuesti üles poleeritud. Tänud siinkohal abilistele. Paar pilti kah.
http://img209.imageshack.us/g/img4563l.jpg/
http://img209.imageshack.us/g/img4563l.jpg/
Tehnilise poole pealt pole hetkel muud öelda , et sõidab ja isegi pidurdab. Üks tagapidur on küll peal aga sellega tegeleb järgmisel nädalal. Elektri süsteemid kõik töötavad. Esialgne eesmärk on auto võimalikult odavalt liikuma saada ja sõita mõned suved. Tulevikus suurem taastamine/värskendamine plaanis.
No kena on auto paari meetri kauguselt. Lähedalt on värvipind ikka suht kehv, mingeid kolle ikka hullult täis. Sakslased on vist saepuruhoidlas seda autot värvinud.
Tänane päev sai mööda poode kolatud ja pidurite elustamiseks vajalikku manti kokku tellitud. Kusjuures piduriklotse tuli tellida mitmest eri kohast kuna tagumisi klotse osad tootjad millegipärast enam ei paku. Pidurisadulate remont komplektid muidugi UMist tellisin. Ja päeva lõpetuseks andis järgi sidurisüsteemi kummivoolik mille tulemusena pedaal tühjalt liigub ja suur õlilarakas põrandal on.
Tänane päev sai mööda poode kolatud ja pidurite elustamiseks vajalikku manti kokku tellitud. Kusjuures piduriklotse tuli tellida mitmest eri kohast kuna tagumisi klotse osad tootjad millegipärast enam ei paku. Pidurisadulate remont komplektid muidugi UMist tellisin. Ja päeva lõpetuseks andis järgi sidurisüsteemi kummivoolik mille tulemusena pedaal tühjalt liigub ja suur õlilarakas põrandal on.
Loodan, et oled ka Raunexit külastanud - ma otsisin eelmine kevad oma e23 jaoks käsipiduriklotse (samad mis e12) - ja Raunexis olid kohapeal olemas.Tambet kirjutas:No kena on auto paari meetri kauguselt. Lähedalt on värvipind ikka suht kehv, mingeid kolle ikka hullult täis. Sakslased on vist saepuruhoidlas seda autot värvinud.
Tänane päev sai mööda poode kolatud ja pidurite elustamiseks vajalikku manti kokku tellitud. Kusjuures piduriklotse tuli tellida mitmest eri kohast kuna tagumisi klotse osad tootjad millegipärast enam ei paku. Pidurisadulate remont komplektid muidugi UMist tellisin. Ja päeva lõpetuseks andis järgi sidurisüsteemi kummivoolik mille tulemusena pedaal tühjalt liigub ja suur õlilarakas põrandal on.