BMW 525iA 1987 Aix

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

-Myyr- kirjutas:Genekas ka laeb`?
Siiamaani pole probleeme olnud, seega vist ikka laeb kui pole lampi ära koolenud.
Aga starteri jamaga pole kodus hoovi peal vist midagi teha? :x
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Ei oska ise kohe täpsemalt midagi öelda.. ehk kirjutab mõni targem vend siin..
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
TD
Postitusi: 157
Liitunud: 17 Aug 2007 09:30
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas TD »

Starteri harjad kulunud. Kõige tavalisem vastus.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Töötab. Eiteagi, mis viga oli aga ühendasin korra starterist otse, võttis kohe järele, edaspidi töötas ka võtit keerates ilusti.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Selline küsimus pagassiluku kohta, et mispidi ta lukus ja mispidi lahti?
Et kui nt võti on horisontaalis, siis lukus ja vertikaalis siis lahti? Või vastupidi?
Lihtsalt lukk on ilmselt kinni külmunud, ja see on juba tõsisem probleem kui nupp lukus olles sisse jääb - kui pagass ise lahti tuleb, saaks kuidagi ikka urgitseda.
V2ike_Suur
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34

Postitus Postitas V2ike_Suur »

E32-l ja e30-l on vertikaalis lahti igatahes. Ühele poole keerab lukku, teisele poole lahti.
Oma e32-l kippus ka see nupp vahest kinni jääma ja iga kord ei avanenud kesklukust.
Sven
Postitusi: 53
Liitunud: 26 Aug 2010 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sven »

E28-l ja E30-l on vertikaalis (I) lukus ja horisontaalis (-) lahti. Kui nupp takerdub, loputa ohtralt WD40 taolise õliga.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Svenil õigus. Välgumihkliga soojendamine aitas kah täitsa hästi. Pärast muidugi loputan WD-40-ga läbi.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Salongiventikas jäi vist tummaks..
Enne siin töötas vahepeal juba vilinaga ja puha, aga kui jätsin auto mingi 5minutiks kohapeale tuksuma põhjas ventikaga, oli tagasi minnes asi vait ja ei puhunud enam.
Selle vahetus vist ei ole päris 5min töö? Või kas on veel midagi, mida tasuks kontrollida?

Kaitsmeid uurisin, mingi 25A kaitse oli läbi, aga selle väljavahetamine vähemalt esmapilgul midagi ei muutnud...
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Salongiventikas töötab, aga vahelduva eduga...ja enamasti töötamise ajal viliseb nagu segane.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

järelikult tahavad puksid määrimist...
e28...
Rain01
Postitusi: 285
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 »

jx kirjutas:järelikult tahavad puksid määrimist...
Vabandust OT pärast, aga kuidas see pukside määrimine välja näeb?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

sellel el mootoril on puksid mis kipuvad kuivaks jääma, määrida on neid lihtne kui maha võtta ja nt wd40 määrida...

Pilt
e28...
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

jx kirjutas: nt wd40 määrida...
WD40 pole mingi määrdeaine vaid peaasjalikult lahusti! Õli sisaldab see ollus vaid 15%. Mina määrisin salongiventika pukse aerosoolpakendis oleva trosside ja vaierite määrdeainega. Kui enne oli alalõpmata jama, et ventikas jäi kinni ja ringi ei käinud, siis peale määrimist 1,5 aastat on ta probleemivabalt töötanud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Steven
Postitusi: 113
Liitunud: 14 Veebr 2010 02:22
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus Postitas Steven »

Kuidas see asi üldse maha käib?
E28 524td
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Ja nüüd igapäevane logiraamatu peatükk.
Veepump läks laiali. Alguses ventikas visuaalselt natuke loperdas, aga ma oma mõistusega ei osanud seda väga ohumärgina võtta. Üle kuumenes ka ühel hetkel kahtlaselt lihtsalt.
Igatahes, vana-kaupsi parklas tegin konsultatsiooniminutid pärast seda, kui mootori töösse oli lisandunud "kahtlane kõrin", mis oma olemuselt oli lihtsalt see, kuidas ilus oranž ventikas vastu mootori rihmaratast "ära kulus".
Tegin südame kõvaks, keerasin võtit, ja sõitsin peaaegu Iuridicumi juurde koju ära, vahepeal ühe jahutuspausi tehes.. Aurupilv oli aukartustäratav ning veepumba võll otsustas seejärel oma töökohalt omavoliliselt lahkuda ning päästa sellega valla ka kõik need loetud liitrid tosooli, mis leidis oma uue koha - noh, igal pool kapoti all.
Esialgu on lihtsalt frustratsioon, eks homme valges tuleb täpsemalt üle kaeda ning minimaalselt hakata uut veepumpa otsima. Kaugelt ja pimedas vaadates jäid vähemalt rihmad funktsioneerivaks ning ei läinud väga sõlme.
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

ühesõnaga veepumba laager läks?
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

cheech kirjutas:ühesõnaga veepumba laager läks?
Minimaalselt.
Eks siis tuleb uus tiivik kah otsida (vana lihtsalt sai otsa), ning uus visko ka külge kruvida..
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Ja üle pika aja mõni positiivne emotsioon ka.
Veepump sai vahetatud ning lekkevabaks.
Kohe samal päeval pärast selle kordasaamist alistus survele käigukasti õlitoru, mis ilmselt juba oli tükemat aega immitsenud, kuna õlivarras näitas kuivust ning käiguvahetused olid võrdlemisi robustsed.
Õnnestus lõpuks õige toru leida ning lekkiv asendada. Esialgu oli kahtlus, et mõlemad lekivad, ent tundub, et ühe väljavahetamisest piisas :)
Järgmine teadaolev kuluartikkel ilmselt piduripump või selle mansetid (pedaal kipub läbi vajuma) ning ilmselt ka piduritorustik.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Pidurite läbivajumise kohapealt panustaks hüdroakusse. Enamsti sellest tingitud pedaali läbi vajumine.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Suletud