BMW 525iA 1987 Aix
BMW 525iA 1987 Aix
"Minu esimene hai"
1987 E28 BMW 525iA 110kW
Värviks "Karminrot"
Läbisõit 285 ja pool tuhat km
Sai ostetud see auto eelkõige sellepärast, et kere näis väga heas korras. Pluss esivedu on üks saatana sigitis!
Ostueelsed pildid, mis peaks pärinema kusagilt äkki novembrist:
Täna lõpuks, peale pikka kaevamist õnnestus see suverehvidel (!) õnnetuke umbes poole meetri kõrgusest lumehangest kätte saada.
Oli teada, et plokikaanetihend ei ole korras ja võib lekkida. Otsustasime mitte tosooliga riskida ja kallasime vett sisse.
Jamasime tükk aega, enne kui vesi mootoris ringi üldse käima hakkas. Lõpuks lõi mootorisse ikkagi ülerõhu sisse ja eriti pikalt sõita ei saanud. Et kusagil 3-4km suure teeni jõuda sõites, tuli 3x vett juurde kallata. Edasi linna otsustasime pukseerida (u 14km).
Kohale lõpuks jõudsime igatahes. Tööd temaga ka jagub.
Mõned pildid üldisest olukorrast veel:
Sees oli mingi Fordi kassetikas
Mingi isearetatud signa on ka, millele pole veel koodi leidnud (pidada autos olemas olema)
Amordikannud on üllatavalt korralikult, ainult kõntsakihi all
Ja hetke puhkekoht koos abitu omanikuga, kes ei suuda ust lukku keerata
Fakt on igatahes see, et pakilisemalt on vaja uut plokikaanetihendit, ilmselt teisi tihendeid veel, ja ka mõningaid lõdvikuid.
Otsest eesmärki ei püstita, aga ta võiks hiljemalt suve alguseks ühe pildi pealt paistva Audi 80 välja vahetada
Ja suured-suured tänud veel Jossule, kes selle üldse leidis ja oli veel oma nõu ja jõuga suureks abiks!!
Kas keegi teab, kuidas VIN-koodi järgi kogu varustuse nimekirja saada?
1987 E28 BMW 525iA 110kW
Värviks "Karminrot"
Läbisõit 285 ja pool tuhat km
Sai ostetud see auto eelkõige sellepärast, et kere näis väga heas korras. Pluss esivedu on üks saatana sigitis!
Ostueelsed pildid, mis peaks pärinema kusagilt äkki novembrist:
Täna lõpuks, peale pikka kaevamist õnnestus see suverehvidel (!) õnnetuke umbes poole meetri kõrgusest lumehangest kätte saada.
Oli teada, et plokikaanetihend ei ole korras ja võib lekkida. Otsustasime mitte tosooliga riskida ja kallasime vett sisse.
Jamasime tükk aega, enne kui vesi mootoris ringi üldse käima hakkas. Lõpuks lõi mootorisse ikkagi ülerõhu sisse ja eriti pikalt sõita ei saanud. Et kusagil 3-4km suure teeni jõuda sõites, tuli 3x vett juurde kallata. Edasi linna otsustasime pukseerida (u 14km).
Kohale lõpuks jõudsime igatahes. Tööd temaga ka jagub.
Mõned pildid üldisest olukorrast veel:
Sees oli mingi Fordi kassetikas
Mingi isearetatud signa on ka, millele pole veel koodi leidnud (pidada autos olemas olema)
Amordikannud on üllatavalt korralikult, ainult kõntsakihi all
Ja hetke puhkekoht koos abitu omanikuga, kes ei suuda ust lukku keerata
Fakt on igatahes see, et pakilisemalt on vaja uut plokikaanetihendit, ilmselt teisi tihendeid veel, ja ka mõningaid lõdvikuid.
Otsest eesmärki ei püstita, aga ta võiks hiljemalt suve alguseks ühe pildi pealt paistva Audi 80 välja vahetada
Ja suured-suured tänud veel Jossule, kes selle üldse leidis ja oli veel oma nõu ja jõuga suureks abiks!!
Kas keegi teab, kuidas VIN-koodi järgi kogu varustuse nimekirja saada?
Kõigepealt edu uue haiga
Varustuse nimekirja kui üldse kuskilt saab siis otse UM'i varuosaletist, aga ma pead ei anna, kas neid '87 aasta masina kohta seda anda on.
Mõned huvitavad tähelepanekud veel - kunagi tabasin ennast mobilest e28'id kiibitsemas ja siis jäi silma selline asjaolu, et m30 mootoriga lõpuaastate autod olid väga haruldased. Samuti pole minu silmad e28'l näinud sellist uuema tüübi pirkat. Aga samas ma pole ka palju nii uusi haisid näinud
Varustuse nimekirja kui üldse kuskilt saab siis otse UM'i varuosaletist, aga ma pead ei anna, kas neid '87 aasta masina kohta seda anda on.
Mõned huvitavad tähelepanekud veel - kunagi tabasin ennast mobilest e28'id kiibitsemas ja siis jäi silma selline asjaolu, et m30 mootoriga lõpuaastate autod olid väga haruldased. Samuti pole minu silmad e28'l näinud sellist uuema tüübi pirkat. Aga samas ma pole ka palju nii uusi haisid näinud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ise olengi just varuosade letis seda nimekirja vaadanud.nuga kirjutas:Varustuse nimekirja kui üldse kuskilt saab siis otse UM'i varuosaletist, aga ma pead ei anna, kas neid '87 aasta masina kohta seda anda on.
Tookord taheti väljaprintimise eest raha saada, aga mul oli see nimekiri nii lühike (~8 asja), et sai ekraanilt meelde jäetud. Sul on list piltide põhjal veel lühem .
Teine variant see nimekiri saada, on kasutada ühte välismaist foorumit (bimmerboard, bimmerforum vms - ise ei kasuta, seega ei oska täpselt õelda. Aga paljud sealt abi saanud).
Kolmas variant on istme alt otsida üks paberilipik, kus on peal lisavarustuse koodid. Igale koodile vastab kindel lisa.
Kui leiad, siis mul kuskil need koodid ka olemas.
Automaatkast töötab korralikult?
Ja see Fordi makk täitsa sobib sinna, kuid valgus vist vale ja need rohelised kirjad võiks BMW-likumad olla .
e28 528iA '84
Ega siin foorumis kogemata ei oma keegi seal kasutajat, et saaks uurida, suusoojaks, või nii? VIN-kood on piltide pealt tuvastatav, kui vaja võin ka kopeerida.meelis k kirjutas:Teine variant see nimekiri saada, on kasutada ühte välismaist foorumit (bimmerboard, bimmerforum vms - ise ei kasuta, seega ei oska täpselt õelda. Aga paljud sealt abi saanud).
Kas see lipik peaks istme küljes kinni olema, või võib põhjaniiskusega kannatada saanud olla?meelis k kirjutas:Kolmas variant on istme alt otsida üks paberilipik, kus on peal lisavarustuse koodid. Igale koodile vastab kindel lisa.
Kui leiad, siis mul kuskil need koodid ka olemas.
Kuna vesi tõrkus mootoris püsimast, siis me väga ei piinanud, aga kolmanda vahetas küll ära. Tahhomeeter tundus töötavat, aga spidomeeter oli nullis. Kelladebloki tagant miskit aku tühi?meelis k kirjutas:Automaatkast töötab korralikult?
Kas E28 valgus on oranž?meelis k kirjutas:Ja see Fordi makk täitsa sobib sinna, kuid valgus vist vale ja need rohelised kirjad võiks BMW-likumad olla .
Tegelt tahakski sinna loomupärasemat, aga sellises vanuses CD-mängijad vist on vähemalt ülimalt haruldased?
Täna siis saabus see päev, kui toimetasime masina Jossu juurde garaaži, ühest Tartu linna otsast teise.
Edusammudest niipalju, et ohtra WD40 ja kummihaamriga meelitasime pagassiluugi lõpuks lahti, mis talvega oli korralikult kinni jäänud. Pagasnik oli täiesti läbi vettinud - ei saanudki esmapilgul aru, kas vesi tuli sisse kusagilt tihendi vahelt või hoopis selle ilmselt isearetatud antennikökatsi vahelt. Eestpoolt tulev juhtmepundar oli veitsa hallitama läinud, aga üllataval komber polster oli lihtsalt räpane, seenepoisse veel ei paistnud.
Mootorit sai natuke lammutatud, plokikaaneni täna veel ei jõudnud. Aga uus tihend on tellitud, ja ehk siis tulevad sellega ka lähiajal edusammud.
Edusammudest niipalju, et ohtra WD40 ja kummihaamriga meelitasime pagassiluugi lõpuks lahti, mis talvega oli korralikult kinni jäänud. Pagasnik oli täiesti läbi vettinud - ei saanudki esmapilgul aru, kas vesi tuli sisse kusagilt tihendi vahelt või hoopis selle ilmselt isearetatud antennikökatsi vahelt. Eestpoolt tulev juhtmepundar oli veitsa hallitama läinud, aga üllataval komber polster oli lihtsalt räpane, seenepoisse veel ei paistnud.
Mootorit sai natuke lammutatud, plokikaaneni täna veel ei jõudnud. Aga uus tihend on tellitud, ja ehk siis tulevad sellega ka lähiajal edusammud.
Viimati muutis Aix, 02 Apr 2010 11:25, muudetud 1 kord kokku.
Kahjuks pole pildimaterjali, homseks ehk saab
Aga täna igatahes kiskusime salongi tühjaks. Põhjavaip oli ebameeldivalt läbiligunenud, ning autopõhja jäi lainetav vesi. Kuid põhjas ei olnud tõesti ühtegi auku, isegi mitte roostetäppi.
Plokikaas õnnelikult auto juures tagasi, kuid tihendi jt tükid saab loodetavasti järgmisel nädalal. Uus salongiradikas ka käes.
Ja spetsialistidele mõned inforead tõlkimiseks:
Aga täna igatahes kiskusime salongi tühjaks. Põhjavaip oli ebameeldivalt läbiligunenud, ning autopõhja jäi lainetav vesi. Kuid põhjas ei olnud tõesti ühtegi auku, isegi mitte roostetäppi.
Plokikaas õnnelikult auto juures tagasi, kuid tihendi jt tükid saab loodetavasti järgmisel nädalal. Uus salongiradikas ka käes.
Ja spetsialistidele mõned inforead tõlkimiseks:
Kood: Vali kõik
MODELL - SCHL. 4141 FAHRGESTELL - NR.. WBADA41020 - 9098431
IDENT - NR. 9034 UHRZEIT: 12:12 BAHN 3 SONDER - NR. 0000
POLSTER 0260 POLS-AUSF 0546 FARBE 172 AUFTRNR 03707416 PROD 0750 LFDNR 0272
SA: 0209 0210 **** 0314 0320 0350 **** 0400 0428 0498
SA: **** 0520
SA:
SA:
SA:
Nii, leidsin mingi nimekirja nendest koodidest...tahaks pädevate kodanike käest kinnitust, esimesed kolm asja tunduvad reaalselt positiivse üllatusena
Iseasi, kas neid koode tuleb reaalselt niimoodi lugeda? Embarassed
Stabiilsuskontrolli kohta...spekulatsioon küll - aga kusagil kindalaeka lähedal, kus asub aju, oli kaks sarnast karpi. Üks aju, teine DSC?
Iseasi, kas neid koode tuleb reaalselt niimoodi lugeda? Embarassed
Kood: Vali kõik
0209 25% Limited Slip Differential
0210 Dynamic Stability Control III
0314 Outside Mirror/Windshield Washer Nozzle Heated
0320 Script Name Plate
0350 Tinted Glass Green
0400 Sliding Lifting Roof Manual
0428 Warning Triangle/First Aid Kit
0498 Mechanical Rear Headrest
0520 Front Foglights
Viimati muutis Aix, 31 Mai 2010 12:34, muudetud 2 korda kokku.
Aix kirjutas:Nii, leidsin mingi nimekirja nendest koodidest...tahaks pädevate kodanike käest kinnitust, esimesed kolm asja tunduvad reaalselt positiivse üllatusena
Iseasi, kas neid koode tuleb reaalselt niimoodi lugeda?- Esimesed udutuledKood: Vali kõik
0209 25% Limited Slip Differential Piiratud libisemisega differ(LSD) 0210 Dynamic Stability Control III 0314 Outside Mirror/Windshield Washer Nozzle Heated -Soojendusega peeglid ja aknapesuri düüsid 0320 Script Name Plate 0350 Tinted Glass Green -Orig. roheks toonklaas 0400 Sliding Lifting Roof Manual Tavaline vändaga katuseluuk 0428 Warning Triangle/First Aid Kit-Ohukolmnurk ja esmaabi karp 0498 Mechanical Rear Headrest -Tagumised peatoed 0520 Front Foglights
Stabiilsuskontrolli kohta...spekulatsioon küll - aga kusagil kindalaeka lähedal, kus asub aju, oli kaks sarnast karpi. Üks aju, teine DSC?
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur