Jõudu läheb jah natuke kaotsi ja samas teeb see variant väga tobedat V6 Skorpa häält siisToivoku kirjutas:see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära.Aix kirjutas:Spidokas töötab
Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?
Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor
BMW 525iA 1987 Aix
Viimati muutis Smurff, 07 Sept 2010 10:17, muudetud 1 kord kokku.
850Ci
kui palju see suures ulatusesolla võiks? Pakun lambist, et mitte rohkem kui 1 kw. Kas 1 jõukadu on tagumikuga tunda nii suure mootori puhul? Kahtlen. Siiski ei poolda kinnikeevitamist ka ajutise lahendusena, sest reeglina ei viitsita ajutist lahendust ümber teha enam, kui otsene vajadus puudub.see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära
Kunagi 43kw Clioga sõites oli küll see, et möödasõiduks lülitasin konditsioneeri välja, siis tundus, et oli jõudu rohkem
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
tagumikuga tunneb ära, kunagi puurisin läbi sest nvl oli vaja sõita ja noh jahutust oli vaja, no auto ei liikunud peast,ega persest ja tegemist oli 5,0 mootoriga. Peale õige asja installi muutus elu palju lõbusamaks.trevi kirjutas:kui palju see suures ulatusesolla võiks? Pakun lambist, et mitte rohkem kui 1 kw. Kas 1 jõukadu on tagumikuga tunda nii suure mootori puhul? Kahtlen. Siiski ei poolda kinnikeevitamist ka ajutise lahendusena, sest reeglina ei viitsita ajutist lahendust ümber teha enam, kui otsene vajadus puudub.see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära
Kunagi 43kw Clioga sõites oli küll see, et möödasõiduks lülitasin konditsioneeri välja, siis tundus, et oli jõudu rohkem
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Vahepeal suuremaid probleeme pole olnud, vaikselt väiksemate puudujääkide kallal nokitsetud.
Hetkel suuremad probleemid siis:
Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
Raadiopistikul on hetkel mõlemad voolud pidevalt +12 alla ühendatud. Süütevool tuleks eraldi vedada, muidu tundub päris kiiresti akut tühjendavat.
Pagassipõhi on märg. Varuratta all on täitsa lomp. Luugitihendi vahelt? Tulede juures tundus polster kuiv olema.
Vahepeal jõnksutab ka (jõuetult läheb kohalt ära), kas võib olla tingitud niiskusest, või äkki maksustamata bensiinist hoopiski?
Muidu sai vahepeal Hiiumaal isegi temaga ära käidud. Suht ekstreem, kuna sooja ta praktiliselt siis ei puhunud, ja raadiot oli minimaalselt.
Küttekuluks võiks vist panna minnes 25l ja tulles 20l, distants siis 300km kumbki ots.
Hetkel suuremad probleemid siis:
Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
Raadiopistikul on hetkel mõlemad voolud pidevalt +12 alla ühendatud. Süütevool tuleks eraldi vedada, muidu tundub päris kiiresti akut tühjendavat.
Pagassipõhi on märg. Varuratta all on täitsa lomp. Luugitihendi vahelt? Tulede juures tundus polster kuiv olema.
Vahepeal jõnksutab ka (jõuetult läheb kohalt ära), kas võib olla tingitud niiskusest, või äkki maksustamata bensiinist hoopiski?
Muidu sai vahepeal Hiiumaal isegi temaga ära käidud. Suht ekstreem, kuna sooja ta praktiliselt siis ei puhunud, ja raadiot oli minimaalselt.
Küttekuluks võiks vist panna minnes 25l ja tulles 20l, distants siis 300km kumbki ots.
Minu mälu järgi mingitest aukudes E28-l sooja ei tulegi. Aga ma ei mäleta millistest.Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Hetkel igatahes jäi nii, et mitte ühestki reguleeritavast avast õhku ei tulnud (juhipoolne, kundepoolne, 2 keskmist ja suur armatuuripealne).trevi kirjutas:Minu mälu järgi mingitest aukudes E28-l sooja ei tulegi. Aga ma ei mäleta millistest.Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
Sooja õhku puhus aknale ja alt tuli ka vist midagi natuke läbi, nii et tuba oli üldiselt soe - aga aknad poolest esiukseklaasist saadik tahapoole udused.
Eksid.Helar1 kirjutas:Minu meelest kui ma õieti mäletan siis sooja puhus esiaknapeale sealt suurest avast mis armaturil, jalge alt ning kui ma ei eks siis külgedelt ehk siis esimeste uste akendele. Pead muidugi ei anna, ei mäleta täpselt, kuid isegi mõtlesin, et mis kala on et ainult teatud kohtadest tuleb sooja.
Aknapuhurid on siiski armatuuril need peened ribad ja armatuuri nurkades on kummagil pool ümarad augud millest peaks puhkuma küljeakendele.Neist siis tuleb ikka vajadusel sooja õhku.
Keskmistest puhuritest ja sellest suurest tuulutusavast tuleb ainult külma.
Jalgade omast tuleb ka sooja,kui vaja.
Ilmselt on reguleerimise trossid kinni kiilunud.
Tulihingeline bmw fänn:)
Sooja õhku puhub tuuleklaasile armatuuril olevatest piludest, küljeakendele armatuuri ümmargustest avadest ja jalgadele keskkonsooli külgedel jalgade kohal olevatest avadest. Peast kindlalt ei tea, aga tagaistujate jalgade juurde võib esiistmete all ka olla õhukanal. Keskmistest restidest puhub ainult otse kütmata välisõhku. Armatuuri peal keskel olevast restist puhub ka külma õhku. Üles, keskele ja alla õhuvoolu saab reguleerida ja sulgeda keskkonsoolis olevate kangide abil. Keskmisi reste saab omakorda individuaalselt sulgeda. Armatuuri peal keskel olevat resti saab sulgeda tema juures oleva rulliku abil.
Kas on ideid, mis võiks viga olla?
Käima läheb ilusti, tühikäigul on täitsa stabiilne ka. Kui käik sisse panna, ja ilma gaasi vajutamata startida, siis liigub ilusti rahulikult kohapealt ära ka.
Aga kui sõidupealt rohkem kui paar cm gaasi vajutada, siis hakkab kohe köhima ja turtsuma ja minek kaob ka muidugi ära.
Nüüd tundus probleem ka soojast peast olevat. Lasin tal mingi 10min soojeneda, aga ikka turtsub. Kesklinnas oli täitsa hirmus sõita
Jossu pakkus, et saab liiga palju kütet peale, või segu väga paigast ära lambist läinud.
Käima läheb ilusti, tühikäigul on täitsa stabiilne ka. Kui käik sisse panna, ja ilma gaasi vajutamata startida, siis liigub ilusti rahulikult kohapealt ära ka.
Aga kui sõidupealt rohkem kui paar cm gaasi vajutada, siis hakkab kohe köhima ja turtsuma ja minek kaob ka muidugi ära.
Nüüd tundus probleem ka soojast peast olevat. Lasin tal mingi 10min soojeneda, aga ikka turtsub. Kesklinnas oli täitsa hirmus sõita
Jossu pakkus, et saab liiga palju kütet peale, või segu väga paigast ära lambist läinud.
Krt, nii palju proovinud neid juba...Renx kirjutas:enda masinal oli samalaadne viga kunagi ja probleemiks oli vigane õhulugeja
Kellelegi Tartus proovimiseks pole anda mõnda? Jossu varud oleme vist kõik juba läbi kamminud, ja see tundus kõige parem olema...
Külm ilm ei või mingi asja mittetöötamist muidu põhjustada?
Aix, selline asi võib täitsa vabalt olla pihustite kala.
Aastaid tagasi oli 2.8 sama motoga üsna sarnane probleem ning lõpuks sai kogu pihustijooks välja vahetatud, asi lahenes ning moto töötas korralikult kuni võiduka lõpuni (kuni minu käest ära osteti )
Ilmselt tasuks pihustid üle kontrollida vähemalt.
Aastaid tagasi oli 2.8 sama motoga üsna sarnane probleem ning lõpuks sai kogu pihustijooks välja vahetatud, asi lahenes ning moto töötas korralikult kuni võiduka lõpuni (kuni minu käest ära osteti )
Ilmselt tasuks pihustid üle kontrollida vähemalt.
Lonkamisest vabanesime õhulugejavahetusega..
Ja kohe järgmine jama Ilmselt külm ja paaripäevane seismine põhjuseks?
Igatahes - süüdet keerates käib vaikne undamine (bensupumba töö?) ja klõps. Klõps ilmselt peaks starteri juurest tulema, aga sellega kogu asi piirdub.
Starter kaput?
Proovisin akut ka laadida toas vahepeal, ei muutnud midagi.
Ja kohe järgmine jama Ilmselt külm ja paaripäevane seismine põhjuseks?
Igatahes - süüdet keerates käib vaikne undamine (bensupumba töö?) ja klõps. Klõps ilmselt peaks starteri juurest tulema, aga sellega kogu asi piirdub.
Starter kaput?
Proovisin akut ka laadida toas vahepeal, ei muutnud midagi.