BMW 318i, 1985, redline
BMW 318i, 1985, redline
Sai soetatud üks vanake endale. Kere poolest polnud küll väga hullu esmapilgul, tungi kohad olid sirged ja karbi ääred samuti. Rooste otsingutel sai leitud ikka ühtkoma teist üllatavat. Auto töös olnud juba paar kuud ning tänase seisuga on kere keevitatu, puhastatud, happekrunditud ja kivitakitsega kaetud.
Proovin silladetailid ära puhastada ning värvida, siis saab järgmisel nädalal sillad juba alla pista. Üks tiivaäär sai uus pandud, teine oli enamvähem korralik ja sai taastatud.
Autost siis veel nii palju, et vanake oli seisnud ca 2 aastat juba õues. Käivitus poolest pöördest ja töötas ühtlaselt ning vaikselt (m10b18). All on uus kat, uus lambda, uued stabika kondid, ühesõnaga auto eest hoolitsetud enne kui seisma jäi.
Algsest konditsioonist küll pilte pole, aga paar pilti sai tehtud värskest põhjast.
Proovin nüüd edaspidi kogu töökäigust teha pilte. Mootorile tuleb väike tihendite komplekt ja kastile simmerlingid uued. Tööd ühesõnaga on, aga kevadel peaks liikvele saama.
Proovin silladetailid ära puhastada ning värvida, siis saab järgmisel nädalal sillad juba alla pista. Üks tiivaäär sai uus pandud, teine oli enamvähem korralik ja sai taastatud.
Autost siis veel nii palju, et vanake oli seisnud ca 2 aastat juba õues. Käivitus poolest pöördest ja töötas ühtlaselt ning vaikselt (m10b18). All on uus kat, uus lambda, uued stabika kondid, ühesõnaga auto eest hoolitsetud enne kui seisma jäi.
Algsest konditsioonist küll pilte pole, aga paar pilti sai tehtud värskest põhjast.
Proovin nüüd edaspidi kogu töökäigust teha pilte. Mootorile tuleb väike tihendite komplekt ja kastile simmerlingid uued. Tööd ühesõnaga on, aga kevadel peaks liikvele saama.
Paak sai ka puhastatud, krunditud ja kivikaitsega üle pihustatud.
Järgmine kord proovib asja rataste peale ka lasta, ette uusi piduriklotse vaja, taga juba keegi minust ette jõudnud ja seal praktiliselt kulumata klotsid ja vedrud sees+ uued töösilindrid Esimesed pidurid vaja laiali võtta, remontkomplekt ja üle värvida. Kapoti alt tuleb ka üle värviga tuisata, saab survekaga pestud mootori ja kasti asite vahele tagasi (mõned tihendid ka vahetan, mis vaja)
Järgmine kord proovib asja rataste peale ka lasta, ette uusi piduriklotse vaja, taga juba keegi minust ette jõudnud ja seal praktiliselt kulumata klotsid ja vedrud sees+ uued töösilindrid Esimesed pidurid vaja laiali võtta, remontkomplekt ja üle värvida. Kapoti alt tuleb ka üle värviga tuisata, saab survekaga pestud mootori ja kasti asite vahele tagasi (mõned tihendid ka vahetan, mis vaja)
Oi, väga korralik ettevõtmine, kiitus Kas e30-foorumis(www.e30club.org) pole plaanis masinat tutvustada ?
Pole ammu olnud pildistamise võimalust, seebikarp hakkas tööle ja saab jälle kirjutada
Aastake sõidetud ja tulemus üldiselt hea. Mootor on asendunud m50´ga
Vajab veel pisiasjade vahetust, nt õhulõdvik, radika kinnitus jms.
Mootoril said vahetatud enne peale panekut kõik tihendid peale plokikaasetihendi. Samuti sai ka käigukast uued tihendid.
Aastake sõidetud ja tulemus üldiselt hea. Mootor on asendunud m50´ga
Vajab veel pisiasjade vahetust, nt õhulõdvik, radika kinnitus jms.
Mootoril said vahetatud enne peale panekut kõik tihendid peale plokikaasetihendi. Samuti sai ka käigukast uued tihendid.