Bronco 318i
plaanid lähevad nii nagu lähevad, aga hooaja jooksul on endiselt plaan mõned täiustused auto juures teha.
Momendil aga on auto jälle Tallinnas, ning täitsa liikumisvõimeline.
Pildil tehtav klikk, viib galeriisse...
Momendil aga on auto jälle Tallinnas, ning täitsa liikumisvõimeline.
Pildil tehtav klikk, viib galeriisse...
Viimati muutis Bronco, 12 Juul 2016 17:05, muudetud 1 kord kokku.
See "pann" sai täna ülevaatuse aasta lõpuni ja kindlustuse esialgu 6'ks kuuks.
Ülevaatusel oli CO tase seekord suhteliselt väga kõrge. Tavaliselt jääb sinna 0.1-0.2 vahele, seekord oli piiri, ehk 4.5 lähedal Kuna Sügisel kadus autol tühikäik ning sai seda siin tagasi leitud, siis jäi midagi vist veidi paigast.
Pidurid, mis eelmine aasta olid erinevad, olid perfekto. Efektiivsus ka tasemel. Muud asjad toimisid nagu ikka.
Nüüd siis plaan lähiajal mootorivahetus ette võtta. Uus mootor on põhimõtteliselt koos ja muud jupid mootorivahetuseks ka peaaegu kõik olemas. Samuti sai varutud hulga pidurikraami, et tagasillale ketaspidurid lõpuks külge saada.
Kuupäevi välja hõikama ei hakka, kuna elu on näidanud, et ajapuudusel venivad väga paljud asjad päris pikalt.
Ülevaatusel oli CO tase seekord suhteliselt väga kõrge. Tavaliselt jääb sinna 0.1-0.2 vahele, seekord oli piiri, ehk 4.5 lähedal Kuna Sügisel kadus autol tühikäik ning sai seda siin tagasi leitud, siis jäi midagi vist veidi paigast.
Pidurid, mis eelmine aasta olid erinevad, olid perfekto. Efektiivsus ka tasemel. Muud asjad toimisid nagu ikka.
Nüüd siis plaan lähiajal mootorivahetus ette võtta. Uus mootor on põhimõtteliselt koos ja muud jupid mootorivahetuseks ka peaaegu kõik olemas. Samuti sai varutud hulga pidurikraami, et tagasillale ketaspidurid lõpuks külge saada.
Kuupäevi välja hõikama ei hakka, kuna elu on näidanud, et ajapuudusel venivad väga paljud asjad päris pikalt.
Nagu arvata oli, mingit tormilist arengut ei ole asjaga toimunud aga veidi olen nokitsenud.
Kõigepealt mootori andmed:
M10B18 plokk ja plokikaan
M10B20 väntvõll ja kepsud
M30B34 kolvid (91,98mm)
Uued ketid, ketirattad, pingutid, tihendid, õlipump, veepump.
Bosch 2x2 süütepool
Audi S2 pihustid (320cc)
M20B27 segusiiber + M50B25 TPS andur
M50B25 väntvõlli asendi andur
Mootorit juhib Megasquirt I V3 juhtaju MS Extra koodiga.
Mootor sai maha võetud mai keskel ja alles eelmine nädal jõudsin lõpuks nii kaugele, et sain ka autoga sõita 3km bensiinijaama ja tagasi. Kahjuks asi veel päris sõidukõlbulik ei ole ja tööd aju seadistamisega tuleb veel kõvasti teha ning võimalik, et vajalik on ka uus vändaanduri kinnitus ja võibolla ka vända rihmaratas korra uuesti maha võtta. Rajapäevale selle autoga kahjuks ei jõua see aasta
Kõigepealt mootori andmed:
M10B18 plokk ja plokikaan
M10B20 väntvõll ja kepsud
M30B34 kolvid (91,98mm)
Uued ketid, ketirattad, pingutid, tihendid, õlipump, veepump.
Bosch 2x2 süütepool
Audi S2 pihustid (320cc)
M20B27 segusiiber + M50B25 TPS andur
M50B25 väntvõlli asendi andur
Mootorit juhib Megasquirt I V3 juhtaju MS Extra koodiga.
Mootor sai maha võetud mai keskel ja alles eelmine nädal jõudsin lõpuks nii kaugele, et sain ka autoga sõita 3km bensiinijaama ja tagasi. Kahjuks asi veel päris sõidukõlbulik ei ole ja tööd aju seadistamisega tuleb veel kõvasti teha ning võimalik, et vajalik on ka uus vändaanduri kinnitus ja võibolla ka vända rihmaratas korra uuesti maha võtta. Rajapäevale selle autoga kahjuks ei jõua see aasta
Viimati muutis Bronco, 12 Juul 2016 17:06, muudetud 1 kord kokku.
Väga kena auto, muidu mulle ei olegi need kolmesed silma jäänud, kuid vb on asi punases värvis või midagi. Muidugi minujaoks see ulmeliselt kõrge aga kõige hullem ei olegi.
Isegi tahaks enda hainina punaseks värvida.
Jõudu ehitamisega!
Raimo.
Isegi tahaks enda hainina punaseks värvida.
Jõudu ehitamisega!
Raimo.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Nov 2009 23:16
Kas paistab, nagu vajaks veel häälestamist??
Aga reaalselt on kevade jooksul nii palju nokitsetud, et juhtmestik korrastatud ja aju näeb pöördeid ka üle 4.5k.
Ülevaatusel käisin ka mingi hetk ära, kus heitgaaside tase oli võrreldes tavapärasega veidi kõrgem kuid mahtus veel julgelt normi. Kindlustuse tegin ka sügiseni ära.
Vabalthingavana on seade niipalju paigas, et käima läheb, käib ja ka sõita kannatab täitsa normaalselt (segu paigas, ei jõnksuta, kiirendab, pidurdab). Kütusetabelit häälestades mingi 100-150km maha sõitnud. Nüüd tahaks õli ära vahetada, gaasitrossi üle vaadata (pedaal "põhjas" pole gaasiklapp täielikult avatud) ja veel mõne asja ära kontrollida.
Kahjuks aga hetkel on vabade vahenditega (Aeg/finants/motivatsioon) kitsas ja rohkem hetkel eriti tegelenud ei ole.
Mart154 võiks küll sealt külmast austraalia talvest siia soojale maale lennata puhkama. Saaks äkki autole ka turbo peale ja süütetabeli ilusamaks ning kütust rohkem peale anda.
Aga reaalselt on kevade jooksul nii palju nokitsetud, et juhtmestik korrastatud ja aju näeb pöördeid ka üle 4.5k.
Ülevaatusel käisin ka mingi hetk ära, kus heitgaaside tase oli võrreldes tavapärasega veidi kõrgem kuid mahtus veel julgelt normi. Kindlustuse tegin ka sügiseni ära.
Vabalthingavana on seade niipalju paigas, et käima läheb, käib ja ka sõita kannatab täitsa normaalselt (segu paigas, ei jõnksuta, kiirendab, pidurdab). Kütusetabelit häälestades mingi 100-150km maha sõitnud. Nüüd tahaks õli ära vahetada, gaasitrossi üle vaadata (pedaal "põhjas" pole gaasiklapp täielikult avatud) ja veel mõne asja ära kontrollida.
Kahjuks aga hetkel on vabade vahenditega (Aeg/finants/motivatsioon) kitsas ja rohkem hetkel eriti tegelenud ei ole.
Mart154 võiks küll sealt külmast austraalia talvest siia soojale maale lennata puhkama. Saaks äkki autole ka turbo peale ja süütetabeli ilusamaks ning kütust rohkem peale anda.
Viimati muutis Bronco, 21 Jaan 2016 22:32, muudetud 2 korda kokku.
Sügis jälle käes nagu niuhti. Kahjuks tuleb tunnistada, et ajaga on endiselt väga kitsas olnud ning täpselt nii, nagu viimane pilt juulis oli, seisis auto kuni eelmise nädala reedeni. Kapotile laotud asjade kuhi küll puudus nüüdseks.
Igastahes sai reede õhtul autole tehtud õlivahetus (sisse läks mingi odav shelli mineraalõli, et mootor ikka kenasti sisse töötaks) ning lahti võetud mõlema poole tagumised pidurid, puhastatud ning silindrid liikuma sunnitud. Plaan oli ka ülevaatus laupäeval ära teha, kuid kahjuks selleni ei jõudnudki.
Aga tegin mingi ~130km ringi, seadistasin veidi ning nautisin sõitu ja otsisin motivatsiooni.
Igastahes sai reede õhtul autole tehtud õlivahetus (sisse läks mingi odav shelli mineraalõli, et mootor ikka kenasti sisse töötaks) ning lahti võetud mõlema poole tagumised pidurid, puhastatud ning silindrid liikuma sunnitud. Plaan oli ka ülevaatus laupäeval ära teha, kuid kahjuks selleni ei jõudnudki.
Aga tegin mingi ~130km ringi, seadistasin veidi ning nautisin sõitu ja otsisin motivatsiooni.
Viimati muutis Bronco, 12 Juul 2016 17:09, muudetud 1 kord kokku.
- Uus radiaator
- Uus termostaat (71 kraadi) Wahler
- Uus sidurikomplekt (ketas, korv, survelaager) LUK
- "Uus" hooratas
- Uus siduri peasilinder
- Uued rehvid Continental PremiumContact 5 (195/50/15)
- "Uus" juhipoolne esituli
- Uus klaasiliist tagumisele aknale
Tänan Carmastersi inimesi abi eest
- Osaletud Klassikaliste Bmw'de rajapäeval
Ehk siis hetkel sõidan peaaegu igapäevaselt selle autoga Tallinna vahel ja ka pikemaid otsi ringi (vast umbes 500km juba läbitud). Igapäevasõiduks on auto piisavalt seades ja ka rajal sai hakkama, kuid ideaalsest on asi kaugel. Lähiajal loodan kasutada asjatundjate abi ja varustust ning süütetabeli korralikult ära häälestada.
Loodan, et suve jooksul saan seda teemat siin veel täiendada nii piltidega kui uudistega.
Mõned pildid praegusest olukorrast:
- Uus termostaat (71 kraadi) Wahler
- Uus sidurikomplekt (ketas, korv, survelaager) LUK
- "Uus" hooratas
- Uus siduri peasilinder
- Uued rehvid Continental PremiumContact 5 (195/50/15)
- "Uus" juhipoolne esituli
- Uus klaasiliist tagumisele aknale
Tänan Carmastersi inimesi abi eest
- Osaletud Klassikaliste Bmw'de rajapäeval
Ehk siis hetkel sõidan peaaegu igapäevaselt selle autoga Tallinna vahel ja ka pikemaid otsi ringi (vast umbes 500km juba läbitud). Igapäevasõiduks on auto piisavalt seades ja ka rajal sai hakkama, kuid ideaalsest on asi kaugel. Lähiajal loodan kasutada asjatundjate abi ja varustust ning süütetabeli korralikult ära häälestada.
Loodan, et suve jooksul saan seda teemat siin veel täiendada nii piltidega kui uudistega.
Mõned pildid praegusest olukorrast:
Selle aastane hooaeg sai lõpetatud siis juba oktoobri esimestel päevadel ja senikaua oli auto põhimõtteliselt igapäevaliikuriks.
Eelmisest postist ainult niipalju uut, et salongiventilaatori mootor sai uus ostetud, kuid paigalduseni ei jõunud. Vana mootori pealt tootekoodi vaadates sai vana mootorit veidi kohendatud nii, et pidas selle suve vastu. Enne järgmist hooaega vast vahetan ikkagi ära.
Ülevaatus ka läbitud ja kuni 12.2013 on sellega korras.
Niimoodi siis kevadet ootab (see loik seal on eelmisest autost, mille roolivõimupump lekkis päris tugevalt )
Eelmisest postist ainult niipalju uut, et salongiventilaatori mootor sai uus ostetud, kuid paigalduseni ei jõunud. Vana mootori pealt tootekoodi vaadates sai vana mootorit veidi kohendatud nii, et pidas selle suve vastu. Enne järgmist hooaega vast vahetan ikkagi ära.
Ülevaatus ka läbitud ja kuni 12.2013 on sellega korras.
Niimoodi siis kevadet ootab (see loik seal on eelmisest autost, mille roolivõimupump lekkis päris tugevalt )