3. leht 7-st

Postitatud: 13 Juun 2007 21:59
Postitas raunz
49,50 EUR+saatekulu valged suunad W&N-st.
Muidu palju esiklaas maksma läks?

Postitatud: 14 Juun 2007 08:39
Postitas Bronco
klaas maksab klaasiteenindus.ee hinnakirjas 1600 krooni. Saada on ainult rohelise tooniga klaasi.
kohale tuli 2 päevaga, ettepanek võttis 30 minutit.

TÜV tehtud. Auto on tehniliselt korras. Samuti sai kindlustust pikendatud novembrini.

Postitatud: 19 Juun 2007 07:47
Postitas Bronco
Mis vahepeal toimunud.... eriti ei midagi, laiskuseuss on kallal.

Aga,
Signa sai nädalavahetusel paigaldatud.
uus gaasipedaal.
kindalaegas.
kõlarid ja makk sees.
bensiiniluugi "põrkekumm" :lol:
tagumine Bmw märk leidis tee saksast, läbi UMi, minu pagasniku luugi peale.

teha on veel palju, juppe on posu olemas, vaja ennast ainult rohkem motiveerida.

Postitatud: 19 Juun 2007 11:05
Postitas sysi
Motivaatoriks sobib kenasti augustikuu esimene nädalavahetus :wink:

Postitatud: 30 Juun 2007 23:47
Postitas Bronco
Täna oli siis Raplas EBK Cup II etapp:

Pilt

Aega oluliselt ei parandanud, ning ega nende rehvidega ka oluliselt kiiremini rajal liikuda ei saa (all on lamellid, väga libedad kui veidi soojaks lähevad).
Aga rajal plaanin veel ennast kindlasti näidata, ning autot ka arendada selles suunas et saaks rajal kiiremini edasi, samas jääks ka tänavakõlbulikuks.

Peale rajapäeva sattusin aga hoogu, ning viisin auto linna peale jalutama ning tegin ka mõned pildid :P

Pilt

Mõlemale pildile klikates jõuab siis vastavasse albumisse siinses keskonnas..

Postitatud: 01 Juul 2007 09:41
Postitas E28
kena masin, silm puhkas et ikka mõni ilus hainina ka rajal sõitis 8)

Postitatud: 01 Juul 2007 10:51
Postitas Priit Peljo
ilus 8)

Postitatud: 01 Juul 2007 21:09
Postitas raunz
Sai päriselus kah auto üle vaadatud, ei jää piltidel nähtule alla :)
Natuke nokitsemist ja on väga hea. Muide kui viitsid saada need 2 pilti mis minu pool tegid :wink:

Postitatud: 01 Juul 2007 21:20
Postitas Priit
me peaks kahepeale fotosessiooni tegema :lol:
kaks punast, kupee ja baur 8)

Postitatud: 05 Juul 2007 20:41
Postitas Bronco
pilte saab vast ikka teha :lol:

Aga arengust:
*Esimesed poolraamid keevitatud.
*Esiporitiivad paika sobitatud (niipalju kui b-tiiba on võimalik sobitada) ning seestpoolt üle tehtud.
*Käigukast sai alla e21 oma. Nüüd on 5 käiku, ja ka spidomeeter luges esimesed 100+ km peale 10+ aastat :D Käigukasti sünkrod olid korras (proovimata kast läks alla).
*Käiguhoovastik sai ka värskendust korraga.
*Uus siduri survelaager (tühikäigul enam ei "kõrise" ja kardaani tugilaager.
*Mootorisse sai uus õli (Castrol 10W-40)
*"Uus" radiaator (Raunzilt) lahendas ka temperatuuriprobleemi. Nüüd võib külma peal ka sooja ilmaga sõita, ja temp püsib keskel.

Kõige selle eest suured tänud Tõnisele 8)

Nüüd sooviks veel lähiajal alla saada LSD, ning ette ja taha strut-barid. Samuti ära otsustada mida teha mootoriga ning ka seda vaikselt ette valmistama hakata.
Kunagi hiljem vast lisan pilte ka poolraamidest jms.

Postitatud: 05 Juul 2007 23:30
Postitas raunz
Arengut ikka on. Hea kuulda et minu antud radikas probleemi lahendas. Strutbarid juba olemas või alles tellid?

Postitatud: 06 Juul 2007 00:42
Postitas Bronco
raunz kirjutas:Arengut ikka on. Hea kuulda et minu antud radikas probleemi lahendas. Strutbarid juba olemas või alles tellid?
Eks ma püüan. Strutbarid valmistab üks sõber. Hiljem saab soovi korral neid ehk veel :wink:

Postitatud: 30 Juul 2007 11:40
Postitas Bronco
Sauga EBK Cup'i etapil ka osaletud nüüd. Auto pidas kenasti vastu, ainult peale esiemst ringi oli sumbuti viimane pütt trippide otsast ära tulnud.
Kahjuks ei jõudnud strut-barid valmis, flantsid on olemas, aga ei olnud võimalust valmis teha asju enne etappi. Ehk jõuab enne järgmist.

Auto on läbinud ka peale spidomeetri kordasaamist juba oma 1500km ning näiteks viimase tankimise keskmine kulu oli alla 8L/100km.
Enamus küll maanteel sõitu, kuid ka seesama Sauga etapp jäi sinna sisse.

Mõned pildid siis siin (klikk pildil viib galeriisse):

Pilt

Postitatud: 30 Juul 2007 11:52
Postitas Silwer
Kas rehvist oli mingit kasu?

Postitatud: 30 Juul 2007 12:14
Postitas Bronco
Silwer kirjutas:Kas rehvist oli mingit kasu?
oo jaaa... lamelliga oleks ma:

a) kolm korda põllu peal käinud
b) teistele rohkem ette jäänud :lol:

Selline pidamine oli isegi harjumatu ning pigem jäi enda julgusest puudu.
Eks Rapla näitab kuidas ajaliselt mõjutavad, aga eks sauga andis ka rajakogemust juurde, kuna oli ikka palju kiirem :D

EDIT: jõudsin lisada enne järgmist postitust sõna "rohkem" :D kuna jäingi ju ette esimese voorus tegelikult :oops:

Postitatud: 30 Juul 2007 14:47
Postitas Silwer
Jah see julguse kogumine võtab tiba aega. Kõige parem on sedasi kui oled rajal mõnel kiiremal sõitjal suht kannul ja proovid sabas püsida. Sedasi õpib nagu kõige rohkem.

Sõit tuleb välja siis kui roolis olles on pilk tardunud kaugusesse, kõik liigutused toimuvad automaatselt ja ilma igasuguse mõtlemisteta. Kui sedasi sõidad siis peavad erinevate ringide ajad ka suht ühte auku sattuma.

Postitatud: 30 Juul 2007 18:09
Postitas mart154
teeme nüüd need strutbarid valmis!
sa tead ju, et mul ka torusid vaja poest!

üldiselt, jäigem stabikas ja see 2.0 mootor peale :) siis ma kardan seda autot juba :P

ITB-de osas, soovitan sul Dbilas-esse kirja saata, äkki jagavad kasulikku infot.
Samas, alati tasub ülevaadata kodumaine turg. Usun, et Gixxeri TB-d + alukeevitus peaks ka toimima. Jääb muidugi keerulisem sünkroniseerimise vaev.

Postitatud: 30 Juul 2007 18:19
Postitas Silwer
On see 2,0 rida neli mootor olemas? Kui ei ole siis minu arvates võiks selle auto peale panna ilma igasuguse ümberehitamiseta 318is mootori...

Postitatud: 30 Juul 2007 18:31
Postitas raunz
Silwer kirjutas:On see 2,0 rida neli mootor olemas? Kui ei ole siis minu arvates võiks selle auto peale panna ilma igasuguse ümberehitamiseta 318is mootori...
See tal olemas jah :)
Muidu kas E21 kasti otsa läheb 318is mootor üks ühele?

Postitatud: 21 Aug 2007 10:04
Postitas Bronco
Veidi jälle aega möödas, ning auto kallal eriti midagi teinud ei ole.
Vahepeal ilmnesid käivitamisraskused, millest tundub et sain kaasfoorumlaste/huviliste abiga üle. Lisaks on esimesed pidurikettad kõveraks pidurdatud. Järeldus: B-ketas peab vastu umbes 5000km. Enne EBK Rapla üritust 1. septembril loodan ikka uued kettad alla saada, ning ehk ka veidi paremad piduriklotsid.

Strutbarid said ka valmis, vajavad veel värvimist, kuid kannatamatu nagu olen, kruvisin kohe ikka külge, ning ei tea kas asjal ainult psühholoogiline effekt, kuid tundub konkreetsem olevat küll, ning ootan huviga rinka-testi :lol:

Pildil klõpsates pääseb galeriisse nagu alati:
Pilt

PS: Üks komplekt flantse on ka üle, ning kui huvi on kellegil, siis ka tervet struti komplekti on võimalik valmistada :wink: