Bronco 318i

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Toru toetuspind rõngastega on küll tiba väike aga originaal vedrustusega vast lahti ei murra.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Silwer kirjutas:Toru toetuspind rõngastega on küll tiba väike aga originaal vedrustusega vast lahti ei murra.
ma rääkisin neile ka seda, aga kes minds siis kuulab :P
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

mart154 kirjutas:
Silwer kirjutas:Toru toetuspind rõngastega on küll tiba väike aga originaal vedrustusega vast lahti ei murra.
ma rääkisin neile ka seda, aga kes minds siis kuulab :P
ma eriti ei usu et see asi järgi annab, vähemalt mitte praeguse vedrustusega. Ja kui annab, siis ei ole elutähis komponent ju, käib kergelt küljest ja alati saab ümber teha.

Plaanis on muidu teha nii ette ja taha ka kolmanda punkti kinnitus (eest tuleseina külge ja tagant prooviks ikka difri kinnituse kanti saada).
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

Ei tea kas flantsid E28 ka läheks :roll:
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

Bronco kirjutas:klaas maksab klaasiteenindus.ee hinnakirjas 1600 krooni. Saada on ainult rohelise tooniga klaasi.
kohale tuli 2 päevaga, ettepanek võttis 30 minutit.

TÜV tehtud. Auto on tehniliselt korras. Samuti sai kindlustust pikendatud novembrini.

mina sain e28 le windrox sist 1000 eegiga ilma ribata esiklaasi ja oli kohapeal.

nii et teistel huvilistel ehk tasub ka sealt kysida.

ah jaa,paigaldus v6ttis oma 3 tundi :P
...
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

pisike528 kirjutas:Ei tea kas flantsid E28 ka läheks :roll:
me saame need lõigata vajadusel :)
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

keskava läbimõõt oli 85 vist kui ei eksi :roll: palju maksab paar :?:
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

pisike528 kirjutas:keskava läbimõõt oli 85 vist kui ei eksi :roll: palju maksab paar :?:
Saatsin PS'i. Teeks nii et prooviks teemavälise (minu e21 siis) jutu PS, meili, või msni teel ära rääkida. Tänan
SwitC

Postitus Postitas SwitC »

Mõned ka Bmw Autocrossingult :cool:

Pilt
Pilt
Pilt

Kogu galerii on siin :BMW Autocrossing 2007
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Autocrossingul sai sõidetud jah, ning samuti ka EBK viimasel etapil. Rajasõiduks vajab auto veidi veel kohendamist, nii veermiku kui mootori poolt.

Momendil aga auto sellises seisus, ning arvatavasti enne kevadet sellest ruumist ta nina välja ei pista, kui siis ainult selleks, et kiirelt veel oktoobri jooksul ülevaatusel ära käia (siis peaks järgmine kord minema alles 2008 detsembris, ning praegu peaks auto olema sellises korras küll, et läbib ausalt ja probleemideta):
Pilt

aga praegu puhkab teenitult garaazis. Kokku sai läbitud temaga juuli algusest umbes 7000 km, ning välja arvatud kummaline käivitumisprobleem, oli ta väga tubli ning ei vedanud alt.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Et teema päris ära ei kaoks :lol:

Aasta 2002/2003:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album153

Juuli 2005
http://bmwe21.axatem.ee/bmw318/

Juuni 2007
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album437

Viimasest postist on uuendust ainult niipalju, et oktoobris võtsin ennast kokku, ning käisin ülevaatusel ära. Muretu vähemalt selle aasta detsembrini. Probleemiks olid ainult tagumised pidurid, mille erinevus oli veidikene suur ning tahtsid veidi "mängimist" et mahuks lubatud piiridesse.
Samuti kõrvalistuja poolne õõts hakkab ilmutama väsimuse jälgi.

Pidurite pärast ma eriti ei muretse, kuna plaan on ikka kevadeks ketastega pidurid taha teljele ka saada. Õõtsad on ka plaanis vahetada nagunii (neid pole kindlasti sellel sajandil vahetatud).

Aga üldiselt vaatab mis kevad toob. Mõtteid on palju, realiseerimisega on nii nagu on :oops:
Viimati muutis Bronco, 04 Mär 2012 11:05, muudetud 1 kord kokku.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Jaa, Broncol on haisõidu ärajäämanähud :D
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Bronco, Tõnisel on 323 tagumised õõtsad, Milled ta "meibi" on E21'le alla paneb. Tead, kust nuiata :D.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

sysi kirjutas:Jaa, Broncol on haisõidu ärajäämanähud :D
on küll jah :oops:
kustas kirjutas:Bronco, Tõnisel on 323 tagumised õõtsad, Milled ta "meibi" on E21'le alla paneb. Tead, kust nuiata :D.
Kõik pudinad on olemas juba eelmise aasta mai kuust :wink:
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Aga kas eesmised pidurid vahetad ka ventileeritavate ketaspidurite vastu?
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

kustas kirjutas:Aga kas eesmised pidurid vahetad ka ventileeritavate ketaspidurite vastu?
need said juba eelmise aasta mai kuus vahetatud :lol:
McRicco
Postitusi: 11
Liitunud: 06 Jaan 2007 04:29

Postitus Postitas McRicco »

Paar enda aparaadist imetud klõpsu siis...

Autocrossing
Pilt

EBK Cup Tabasalus
Pilt
Pilt
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

uhh. Teema viimane postitus pea aasta vana.

Ega eelmine aasta midagi eriti põnevat ei toimunudki. Auto oli igapäevaliikur põhimõtteliselt terve suve. Juuli keskpaigal sai ka teine auto maha müüdud, ning siis oligi e21 täies mahus pereauto.
Sõidetud sai suve jooksul päris palju, ka üks läti-leedu tripp sai ette võetud. Auto oli väga tubli, ning alt vedas ainult üks kord, kui suure kuumaga, ei tahtnud bensiinipumba relee toimida, ning suretas auto paari kilomeetri tagant välja (tee-ehituse kohas loomulikult, kus niigi foorid ja üks rida avatud :lol: )
Remondist veel nii palju, et enne läti-leedu trippi sai vahetatud esimesed õõtshoovad mõlemal pool ning pandud ka uued rooliotsad. Midagi ei kolisenud otseselt, pigem lihtsalt värskendamise eesmärgil. Sillad ka peale seda muidugi reguleeritud.

Oktoobrist aga seisab auto põhimõtteliselt juba talvekorteris. Novembri alguses ajasin korraks uuesti sealt välja, ning käisin tegin ülevaatuse ära. Nüüd siis 2009 aasta lõpuni sellega muretu. Ülevaatusel vigu ei leitud.

Lisasin mõned pildid ka galeriisse (klõpsa pildil, et sinna saada):
Pilt
Viimati muutis Bronco, 12 Juul 2016 17:11, muudetud 1 kord kokku.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kas taha said ketaspiduritega õõtsad?
Ning kas tulevaks hooajaks kah mingeid plaane on?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

raunz kirjutas:Kas taha said ketaspiduritega õõtsad?
Ning kas tulevaks hooajaks kah mingeid plaane on?
tagumisi rattaid pidurdavad endiselt trummelpidurid kahjuks. Ei ole leidnud mahti sellega tegeleda, kuna korraga tahaks ka tagumise reduktori vahetada lsd'ga versiooni vastu, selleks aga tuleb see enne taastada.

Plaanid on tagasild ja mootor tulevaks hooajaks.
Vasta