BMW e28 528i, 1985, redline
Auto graazi nurgas seisnud juba pea sügisest saadik. Tõukasin ta jälle töösse.
Tehtud on keevitustöödest peaaegu et kõik. Järgmise etapina oleks vaja lasta kivikaitse põhja alla ja karpidele. Kapoti alla sai juba korralik kiht täitekrunti, kuhu plaanin ka lähinädalatel värvi ära lasta.
Talve jooksul sai ka natuke pahteldatud siit ja sealt ja ütleme et lõviosa on valmis. Tagumised tiivaääred korrastatud, karbid sirged, tagapõll sirge enamvähem ja ülejäänud juba tehasest saadik siledad.
värvi valiku osas on asi lahtine veel, sinine ta tuleb, aga ei tea milline.
Tehtud on keevitustöödest peaaegu et kõik. Järgmise etapina oleks vaja lasta kivikaitse põhja alla ja karpidele. Kapoti alla sai juba korralik kiht täitekrunti, kuhu plaanin ka lähinädalatel värvi ära lasta.
Talve jooksul sai ka natuke pahteldatud siit ja sealt ja ütleme et lõviosa on valmis. Tagumised tiivaääred korrastatud, karbid sirged, tagapõll sirge enamvähem ja ülejäänud juba tehasest saadik siledad.
värvi valiku osas on asi lahtine veel, sinine ta tuleb, aga ei tea milline.
Täna sai siis natuke tehtud jälle. Klaasid said eemaldatud, kivikaitset 6L pritsitud(3L vaja veel lasta), kapoti alune värvitud, kere poolenisti krundiks ette valmistatud.
Värviks sai valitud BMW 287, ilmselt oli ta ka enne seda värvi, aga kes seda teab (tehasest oli mittemetallik)
Kahjuks mu seebikarp pimedas pilte eriti ei tee, aga midagi ikka. Valges teeb uued
Värviks sai valitud BMW 287, ilmselt oli ta ka enne seda värvi, aga kes seda teab (tehasest oli mittemetallik)
Kahjuks mu seebikarp pimedas pilte eriti ei tee, aga midagi ikka. Valges teeb uued
Täitsa nähtavad minu jaoks
kapott sai ka krundi alla, hakkasin siis esitiibasid vaikselt väiksematest roostetäppidest puhastama ja selgus tõsiasi, et tulid suured ja läbivad "täpid"
Üks tiib on enamvähem, aga teisega lood kurvemad. Tegu ka originaaltiibadega veel, mida pole tehases paigaldamisest saadik küljest võetud
kapott sai ka krundi alla, hakkasin siis esitiibasid vaikselt väiksematest roostetäppidest puhastama ja selgus tõsiasi, et tulid suured ja läbivad "täpid"
Üks tiib on enamvähem, aga teisega lood kurvemad. Tegu ka originaaltiibadega veel, mida pole tehases paigaldamisest saadik küljest võetud
Tagasilla poole pealt nii palju, et typ188 differ ja LSD. Hetkel läheb üks täiesti stock LSD alla, aga riiulis on üks vähe ägedam loom ka, aga sellele lasen teha uuenduskuuri enne kui alla läheb.
Stock käispiduri süsteem kaob ära ja läheb hüdrauliline. Pukside poole pealt nii palju et powerflex tuleb, aga mitte kohe(pigem järgmine talv) ning hetkel uued stock puksid
Stock käispiduri süsteem kaob ära ja läheb hüdrauliline. Pukside poole pealt nii palju et powerflex tuleb, aga mitte kohe(pigem järgmine talv) ning hetkel uued stock puksid
Vahepeal pole kirjutanud, aga tehtud palju.
Salongi sai installitud hüdraulilise käsipiduri silinder, kütusepaagil paar väikest auku kinni joodetud ja kivikaitsmega üle lastud, paagisisene etteandepump sai olude sunnil lahti võetud ja remonditud (harjad uued ja puhasatud, uus väga kirve hinnaga), käigukasti simmerlingid vahetatud, uus kardaanimuhv külge keeratud, kollektorid teibitud, uus bensiinifilter ja pump kere külge paigaldatud koos uue voolikute ja klambritega, kogu pidurisüsteem kapoti all külge pandud ja uus torustik veetud, custom hooratas tasakaalustatud, uksed küljes ja reguleeritud.
Teha veel palju, aga loodan täna/homme mootori peale saada ja tule kolvi peale lasta
PS, minu jaan mõõdub ikka autot ehitades
Salongi sai installitud hüdraulilise käsipiduri silinder, kütusepaagil paar väikest auku kinni joodetud ja kivikaitsmega üle lastud, paagisisene etteandepump sai olude sunnil lahti võetud ja remonditud (harjad uued ja puhasatud, uus väga kirve hinnaga), käigukasti simmerlingid vahetatud, uus kardaanimuhv külge keeratud, kollektorid teibitud, uus bensiinifilter ja pump kere külge paigaldatud koos uue voolikute ja klambritega, kogu pidurisüsteem kapoti all külge pandud ja uus torustik veetud, custom hooratas tasakaalustatud, uksed küljes ja reguleeritud.
Teha veel palju, aga loodan täna/homme mootori peale saada ja tule kolvi peale lasta
PS, minu jaan mõõdub ikka autot ehitades
Päris igat detaili ei värvi, pole mahti lihtsalt ja ega ma näituse autot ei tee
Käsipidurisilinder kahjuks ei mahu siiski päris selle konsooli alla ära, aga paremini ei oleks saanud ka. Tuleb konsooli natuke aga mitte palju modida
Mootor ka peale tõstetud, natuke salongi kokku pandud ja ka käivitatud
Käsipidurisilinder kahjuks ei mahu siiski päris selle konsooli alla ära, aga paremini ei oleks saanud ka. Tuleb konsooli natuke aga mitte palju modida
Mootor ka peale tõstetud, natuke salongi kokku pandud ja ka käivitatud
Vahepeal palju tehtud jälle. Auto enamvähem kokku pandud ja sõidetud juba 300km. Kõige parem on see, et mootori võimsus toob naeratuse näole ja esimese kahe käiguga pidamist üldse ei ole (ülekanne 2.93 LSD)
Kütusekulu tuli umbestäpselt 10L/100km, mis ka täiesti normaalne arvestades jõulisi kiirendusi ja veidike linnasõitu.
Mootor tühikäigul natuke raputab, ilmselt kuskil vaakumleke.
Kohati häiris sõitu liiga kerge hooratas ja ilma leevendita sidur, aga sellega harjub ära. Kuigi kapoti all pole koonusflitrit, siis gaasi ades kostub kohutav "möire" nagu oleks 10L pangi suurune koonukas (koonukaga tegi vaiksemat häält)
Kuna mu seebikarbi kaabel on linnas, siis lisan pilte homme
Kütusekulu tuli umbestäpselt 10L/100km, mis ka täiesti normaalne arvestades jõulisi kiirendusi ja veidike linnasõitu.
Mootor tühikäigul natuke raputab, ilmselt kuskil vaakumleke.
Kohati häiris sõitu liiga kerge hooratas ja ilma leevendita sidur, aga sellega harjub ära. Kuigi kapoti all pole koonusflitrit, siis gaasi ades kostub kohutav "möire" nagu oleks 10L pangi suurune koonukas (koonukaga tegi vaiksemat häält)
Kuna mu seebikarbi kaabel on linnas, siis lisan pilte homme
Kust sa aru saad, et hooratas on liiga kerge? Kütusekulu ju on isegi hea....redline kirjutas:Vahepeal palju tehtud jälle. Auto enamvähem kokku pandud ja sõidetud juba 300km. Kõige parem on see, et mootori võimsus toob naeratuse näole ja esimese kahe käiguga pidamist üldse ei ole (ülekanne 2.93 LSD)
Kütusekulu tuli umbestäpselt 10L/100km, mis ka täiesti normaalne arvestades jõulisi kiirendusi ja veidike linnasõitu.
Mootor tühikäigul natuke raputab, ilmselt kuskil vaakumleke.
Kohati häiris sõitu liiga kerge hooratas ja ilma leevendita sidur, aga sellega harjub ära. Kuigi kapoti all pole koonusflitrit, siis gaasi ades kostub kohutav "möire" nagu oleks 10L pangi suurune koonukas (koonukaga tegi vaiksemat häält)
Kuna mu seebikarbi kaabel on linnas, siis lisan pilte homme
Lahe projekt muidu! (loe: vaata mu signatuuri)
V mootor on nagu lõvi taltsutamise, rida mootor nagu kassi piinamine!
E28 taastamisel(Y)
E28 taastamisel(Y)
Hoorattaga ju peaks sõidu vahe kohe tunda anda,läheb kergemalt pöördesse. Omal ajal kui sai kõvasti e30 tegeletud siis tegin kolme erinevat kaalu esimest rihmaratast(mis e30 küllalt raske) ja katse eksitus meetodil jäi see keskmise kaaluga rattas kõige efektiivsem.Andis kiirendust juurde kuid tõenäoliselt kärpis veits lõpp kiirust aga palju seda siin Eestis ikka vaja on.