BMW e28 528i, 1985, redline

Foorumiliikmete autod.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Auto graazi nurgas seisnud juba pea sügisest saadik. Tõukasin ta jälle töösse.
Tehtud on keevitustöödest peaaegu et kõik. Järgmise etapina oleks vaja lasta kivikaitse põhja alla ja karpidele. Kapoti alla sai juba korralik kiht täitekrunti, kuhu plaanin ka lähinädalatel värvi ära lasta.
Talve jooksul sai ka natuke pahteldatud siit ja sealt ja ütleme et lõviosa on valmis. Tagumised tiivaääred korrastatud, karbid sirged, tagapõll sirge enamvähem ja ülejäänud juba tehasest saadik siledad.
värvi valiku osas on asi lahtine veel, sinine ta tuleb, aga ei tea milline.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Täna sai siis natuke tehtud jälle. Klaasid said eemaldatud, kivikaitset 6L pritsitud(3L vaja veel lasta), kapoti alune värvitud, kere poolenisti krundiks ette valmistatud.
Värviks sai valitud BMW 287, ilmselt oli ta ka enne seda värvi, aga kes seda teab (tehasest oli mittemetallik)
Kahjuks mu seebikarp pimedas pilte eriti ei tee, aga midagi ikka. Valges teeb uued :wink:
Pilt
Pilt
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga ilus lõpptulemus 8) Hea näha kui asi tõsiselt ette võetud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Miskipärast ei näita pilti.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Täitsa nähtavad minu jaoks :roll:
kapott sai ka krundi alla, hakkasin siis esitiibasid vaikselt väiksematest roostetäppidest puhastama ja selgus tõsiasi, et tulid suured ja läbivad "täpid" :lol:
Üks tiib on enamvähem, aga teisega lood kurvemad. Tegu ka originaaltiibadega veel, mida pole tehases paigaldamisest saadik küljest võetud :D
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Nüüd näitab mul ka pilte :)
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Mõned tolmused pildid taaskord :P
Teha veel uksed, tagumistel puudusid defektid ja need võib öelda et valmis. Esimesi pole veel uurinud :)
Sai ostetud 10m piduritoru jms väiksemat kraami. Järgmine nädal üritab kollektoriteibi ka ära osta, siis saab juba mootorit peale panema hakata :twisted:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Piimanina
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Dets 2010 16:13
Asukoht: Lääne Viru/Tallinn

Postitus Postitas Piimanina »

Lahe masin!
Puhtalt uudishimust kysin, et kas sa tagumist silda tugevdad ka kuidagi? Mis differ sinna alla plaanis panna? LSD ma saan aru muidugi, aga täpsemalt.....
V mootor on nagu lõvi taltsutamise, rida mootor nagu kassi piinamine!
E28 taastamisel(Y)
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Tagasilla poole pealt nii palju, et typ188 differ ja LSD. Hetkel läheb üks täiesti stock LSD alla, aga riiulis on üks vähe ägedam loom ka, aga sellele lasen teha uuenduskuuri enne kui alla läheb.
Stock käispiduri süsteem kaob ära ja läheb hüdrauliline. Pukside poole pealt nii palju et powerflex tuleb, aga mitte kohe(pigem järgmine talv) ning hetkel uued stock puksid
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Vahepeal pole kirjutanud, aga tehtud palju.
Salongi sai installitud hüdraulilise käsipiduri silinder, kütusepaagil paar väikest auku kinni joodetud ja kivikaitsmega üle lastud, paagisisene etteandepump sai olude sunnil lahti võetud ja remonditud (harjad uued ja puhasatud, uus väga kirve hinnaga), käigukasti simmerlingid vahetatud, uus kardaanimuhv külge keeratud, kollektorid teibitud, uus bensiinifilter ja pump kere külge paigaldatud koos uue voolikute ja klambritega, kogu pidurisüsteem kapoti all külge pandud ja uus torustik veetud, custom hooratas tasakaalustatud, uksed küljes ja reguleeritud.
Teha veel palju, aga loodan täna/homme mootori peale saada ja tule kolvi peale lasta :twisted:
PS, minu jaan mõõdub ikka autot ehitades :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Siin valmib miskit sisukat ja asjaliku.Silm puhkab kui näeb sellist tööd.
Jõudu ja jaksu.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga kena töö. Pidurisilindrit ei võõbanudki uue värviga üle? Kässarile silindri paigutus on päris huvitav, kas ta mahub originaal konsooli alla ära?
Edu igatahes, loodetavasti saad varsti esimesed kiiremad teha :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Päris igat detaili ei värvi, pole mahti lihtsalt ja ega ma näituse autot ei tee :D
Käsipidurisilinder kahjuks ei mahu siiski päris selle konsooli alla ära, aga paremini ei oleks saanud ka. Tuleb konsooli natuke aga mitte palju modida :P
Mootor ka peale tõstetud, natuke salongi kokku pandud ja ka käivitatud :twisted:
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Pilt
Pilt
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Vahepeal palju tehtud jälle. Auto enamvähem kokku pandud ja sõidetud juba 300km. Kõige parem on see, et mootori võimsus toob naeratuse näole ja esimese kahe käiguga pidamist üldse ei ole (ülekanne 2.93 LSD)
Kütusekulu tuli umbestäpselt 10L/100km, mis ka täiesti normaalne arvestades jõulisi kiirendusi ja veidike linnasõitu.
Mootor tühikäigul natuke raputab, ilmselt kuskil vaakumleke.
Kohati häiris sõitu liiga kerge hooratas ja ilma leevendita sidur, aga sellega harjub ära. Kuigi kapoti all pole koonusflitrit, siis gaasi ades kostub kohutav "möire" nagu oleks 10L pangi suurune koonukas :lol: (koonukaga tegi vaiksemat häält)
Kuna mu seebikarbi kaabel on linnas, siis lisan pilte homme :P
Piimanina
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Dets 2010 16:13
Asukoht: Lääne Viru/Tallinn

Postitus Postitas Piimanina »

redline kirjutas:Vahepeal palju tehtud jälle. Auto enamvähem kokku pandud ja sõidetud juba 300km. Kõige parem on see, et mootori võimsus toob naeratuse näole ja esimese kahe käiguga pidamist üldse ei ole (ülekanne 2.93 LSD)
Kütusekulu tuli umbestäpselt 10L/100km, mis ka täiesti normaalne arvestades jõulisi kiirendusi ja veidike linnasõitu.
Mootor tühikäigul natuke raputab, ilmselt kuskil vaakumleke.
Kohati häiris sõitu liiga kerge hooratas ja ilma leevendita sidur, aga sellega harjub ära. Kuigi kapoti all pole koonusflitrit, siis gaasi ades kostub kohutav "möire" nagu oleks 10L pangi suurune koonukas :lol: (koonukaga tegi vaiksemat häält)
Kuna mu seebikarbi kaabel on linnas, siis lisan pilte homme :P
Kust sa aru saad, et hooratas on liiga kerge? :roll: Kütusekulu ju on isegi hea....
Lahe projekt muidu! (loe: vaata mu signatuuri) :twisted:
V mootor on nagu lõvi taltsutamise, rida mootor nagu kassi piinamine!
E28 taastamisel(Y)
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Hooratas sellepärast kerge, et tegu custom jupiga. Kaalunud ma teda pole, aga poole kergem kui originaal jurakas :wink:
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Hoorattaga ju peaks sõidu vahe kohe tunda anda,läheb kergemalt pöördesse. Omal ajal kui sai kõvasti e30 tegeletud siis tegin kolme erinevat kaalu esimest rihmaratast(mis e30 küllalt raske) ja katse eksitus meetodil jäi see keskmise kaaluga rattas kõige efektiivsem.Andis kiirendust juurde kuid tõenäoliselt kärpis veits lõpp kiirust aga palju seda siin Eestis ikka vaja on.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Andis kiirendust juurde kuid tõenäoliselt kärpis veits lõpp kiirust
Offtopic, aga igaks juhuks mainin üle, et lõppkiirusele ei oma hooratta kergus mingit mõju.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Vasta