Bmw 520i 1983, Helar1

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Helar1 kirjutas: Rääkige muidu kuidas 2.0 92kw ja 2.5 110kw juhtmestikud ja ajud ühtivad? Mõlemad peaksid olema ju siiski M20 mootorid.
2.5 110kW on M30 mootor.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Okei, siis on selge, et tuleb hakata juhtmestikuga möllama. Enne mootorit muidugi peale panema ei hakka kui kapotialune on saanud uue värvi.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

Ise vahetasin samamoodi 2.5 110 kw vastu ja juhtmestikku ei pidanud vahetama. Istus täitsa täpselt.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Ammy69 kirjutas:Ise vahetasin samamoodi 2.5 110 kw vastu ja juhtmestikku ei pidanud vahetama. Istus täitsa täpselt.
Mul läheb 2.5 110kw asemele 2.0 92kw, kui just keegi mulle 2.5 110kw mootorit ei paku. Eks vaatab mis saab selle juhtmestiku asjaga, kiiret pole kuhugi, enne vaja kere korda teha.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Sa ilmselt tahad korralikku mootorit?
Kui kapremonti nagunii plaanid teha, siis meil vist peaks üks osadena siin vedelema, ootab emexit.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Toomisest ka mõned pildi
Pilt
Pilt
Pilt
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

Päris korraliku kerega isendi said;) Edu ehitamisel:)
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
need4beat
Postitusi: 61
Liitunud: 13 Okt 2009 11:49

rooste eemaldamine

Postitus Postitas need4beat »

Vihjeks sulle rooste eemaldamise kohapealt (kuna tegelen ise autode keretööde ning värvimisega) niipalju,et see roostemuundur,seda ära rohelsiel kerel enam kasuta :D . see teeb pigem halba,kui head,ükski muundur ei tööta nagunii.vähemalt nii,nagu peaks,selle asemel eemalda relakaga (pigem harjaskettaga) kõik rooste, seejärel puhasta nitroga, ära niisketes oludes hoia kaua (Ega tee ka roosteemaldustöid) , lase happekrunti peale ning seejärel krunti. esimesel võimalusel värvi ära ka,kuna krunt imab ka mingil määral niiskust.
Seda kõike järgides hoiad autot võimalikult kaua ilma roosteta, kuid miski ei garanteeri kunagi taas rooste minemast.Jõudu ja edu ja... su teema algust lugedes mõtlesin kohe kirjutada,et see kere vii ära emexisse,seda ei tee maamunapeal korda,juhul kui just müügiautoks seda teha ei taha :D
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Uus kere tundub päris ilusa värvitooniga olevat.
e28 528iA '84
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

To need4beat:
Eks ma proovin siis niiteha, vana kere pealt on arusaada ja, et selle roostesurma alla tekib ikkagi rooste. Ma ise tegelen ka muidu autode värvimise ja eeltöödega. :wink:


Värv peaks olema uuel kerel planentagrünmetallic vms. Kere uue värviga on niipalju lahtiseid otsi, toone on niipalju ja üldse ei oska midagi valida. Vahel oli kindel plaan must metallik, siis jälle alpine valge ja veel palju värve. Pean lähiajal kunagi värvipoodi külastama ja netis huvitavaid värve uurima.
Kivunz
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Dets 2009 14:35
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Kivunz »

Helar1 kirjutas:To need4beat:
Värv peaks olema uuel kerel planentagrünmetallic vms.
188 Platanengrun Platana Green Metallic 51 91 1 930 069
peaaegu.. :D
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Olen paar päeva juba värviraamatuid lapanud, olen leidnud paar huvitavat värvi, kuid arvatavasti ei tule nendest siiski midagi. Eile võtsin paar hainina pilti ja hakkasin photoshopima neid. Kokkuvõtteks sain väga huvitava ja erilise värvitooni, mis tuleb nüüd kunagi kokku segada ja testida.
Esialgu jääb värvitoon saladuseks, kuna pole sellist värvitooni e28 peal näinud ning ega teistel autodelgi seda väga ei eksisteeri. 8)

Terv.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Täna sai siis auto garaazi aetud. Hakkan mingipäev lahkama, ehk saab mingi nädal nüüd kapotialuse ära värvida ning siis mootorit ning kere tegema hakata.
Rääkisin sõbraga paarpäeva tagasi juttu ja tekkis huvitav plaan, mille võiks kunagi täide viia. Vihjeks ütleks NO SMOKE, NO POWER. :lol:
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Helar1 kirjutas:Täna sai siis auto garaazi aetud. Hakkan mingipäev lahkama, ehk saab mingi nädal nüüd kapotialuse ära värvida ning siis mootorit ning kere tegema hakata.
Rääkisin sõbraga paarpäeva tagasi juttu ja tekkis huvitav plaan, mille võiks kunagi täide viia. Vihjeks ütleks NO SMOKE, NO POWER. :lol:
Teed aga keskkonna sõbraliku auto - vesiniku peal :D
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

-Myyr- kirjutas:
Helar1 kirjutas:Täna sai siis auto garaazi aetud. Hakkan mingipäev lahkama, ehk saab mingi nädal nüüd kapotialuse ära värvida ning siis mootorit ning kere tegema hakata.
Rääkisin sõbraga paarpäeva tagasi juttu ja tekkis huvitav plaan, mille võiks kunagi täide viia. Vihjeks ütleks NO SMOKE, NO POWER. :lol:
Teed aga keskkonna sõbraliku auto - vesiniku peal :D
Eih, tegelikult oleks plaan kunagi soetada 2.5td mootor ning see peale panna. Kuid odavam plaan oleks 2.4td mootor 2.5 turboga, chippida ja asjalikum cooler panna.
Kuid jah, asja tuleks veidi uurida pikemalt. Mõnus oleks kulgeda küll diisliga ning linnavahel fooritagant musta pilvega kaduda. :lol:
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Nii, täna sai tükkaega jälle garaazis aega veedetud. Puhastasin, kakkusid autot lahti, koputasin roostet lahti.
Tulemuseks siis põrand suhteliselt sveitsi juustu moodi, vasakpoolse amordikannu kõrvalt tuli ka siiski läbiv välja, kui seda on seal tõesti vähe. Uhh, ei taha oma vana kere üldse vaadata. :lol:
Lähi päevadel, loodame et selle nädala jooksul, saab auto keevitatud. Homme igatahes lükkan auto garaazist välja ja annan ketaslõikurile natuke särtsu.
Mõned pildid ka mis senini toimund on, pole just suur edasiminek kuid midagi siiski. Pildid on MegaGiga teravad ja head...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja plaanid on sellised värvisuhtes
Pilt
Muhv
Postitusi: 272
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

vaadates viimase auto numbrit võib arvata, et omanik on klassikaline värvipime :D :D
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Muhv kirjutas:vaadates viimase auto numbrit võib arvata, et omanik on klassikaline värvipime :D :D
Tegelikult oli tõesti auto punane, aga photoshopiga teeb igasugu ägedaid asju. :D
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Meil oli kunagi sama roheline 03 , ega ta just suurem asi silmale vaadata polnud aga sellel ajal olid teised väärtused :wink:
Värvi suhtes mõtle ikka tõsiselt järgi .

Ardo teemast Malachitgrünmet näeb sellele masinale igati soliidne ja sobilik värv olevat .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

minu arust värvi valik on omapärane ja püüab kindlasti pilke, jõudu ja jaksu, et projeks pooleni ei jääks...
e28...
Suletud