Bmw 520i 1983, Helar1

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

rean kirjutas:
cheech kirjutas:no selleks ongi olemas korrosioonitõrje ja muud möginad millega möllata peale keretööde tegemist. Iseasi ongi kes teeb, kes ei tee või kellel läheb meelest :D
Ja sa pääsed kinnistesse kohgtadesse ligi ? :shock:
Sa vist ei ole kunagi keretöödega kokku puutunud .
Küsimus kuhu ei pääse? Nii salongist kui ka põhjaalt läheb keevitatud kohtadele ja ülejäänud põhjale happekrunt, krunt ja mastiks. akende nurkadele happekrunt, krunt, pahtel ja värv. Keevituskohtasid oleks muidugi õige "tinutada" aga pole asjaga kursis ja ei hakka seda hetkel proovima ka.
Küljekarpidesse lasen veel mingit kermeetikut vms, et asi ka seestpoolt kaitstud oleks. Seal olevat mingi kohad kus pidi saam lasta miskit. Ise pole autot juba päris nädalaid näinud kui mitte kuu või kaks. Ise ei näe küll suurt probleemi, et kuhugi ligi ei pääse. Saan aru jah, et tagumist tiibade nurgataha ei saa hästi ligi kui tiivakaared juba küljes on, aga siin pole küll miskit sellist või sain nüüd mina millestki valesti aru? :roll:
Kivunz
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Dets 2009 14:35
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Kivunz »

kes kinnistest kohtadest rääkinud on? kas tiivaäär on kinnine koht? palju selliseid kohti üleüldse on, kuhu millegagi ligi ei pääse? algul räägid, et jäi endal tegemata ja siis imestad, et teine vend ligi ei pääse.. mulle jääb nagu sa oleks ainuke, kes seda tööd teha oskab.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Jah, vb aknanurgad hakkavad seestpoolt mingil määral roostetama, aga kuna see asi välja tuleb, no ei oska ette kujutada. Pealegi ei satu sinna suurtes kogustes vett, pori jms sitta veel, mis asja jubedalt rooste ajaks. Ja kui hakkabki tulema midagi, eks siis teeb uuesti. :wink:
TD
Postitusi: 157
Liitunud: 17 Aug 2007 09:30
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas TD »

Niiskus on märksõna, ega see pori ja ei tea mis pole alati.
kasuta korralike korrosiooni kaitse vahendeid. avad on olemas et neid õõnsusi kaitsta. alatai ei pea värvitud ja krunditud olema.

http://live.cms.henkel.com/cps/rde/xchg ... ch-151.htm
Viimati muutis TD, 18 Jaan 2011 22:23, muudetud 1 kord kokku.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Enamuskohtadesse saab lasta spetsiaalse pritsiga karbivaha. Pritsi otsa käib pikk toru ja toru otsas tüüs aukudega.
E30 kere küljes ma küll ei leidnud kohta kuhu seda lasta ei saaks, küljekarpi saab lausa kolmest kuni neljast erinevast kohast lasta, tiivakaared pagasiruumist, aknanurgad saab ka seest poolt mõnest august lasta.
Kui korralikult lasta, siis auto peale võib vabalt 2 liitrist purki ära lasta.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Eks midagi peab sinna vaatama jah.
Endal on silma jäänud midagi sellist - http://epood.com/salutary/?action=products&product=235
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Kas keegi sellepeale ei tule et võiks juba plekitöö käigus sisepinnad vastavate vahenditega üle käia enne kokku keevitamist. On olemas igasuguseid toredaid läbikeevitatavaid krunte ja hermeetikuid.
Vaatasin plekitöö pilte ja nii mõnigi koht paneb mõtlema, kas tõesti niimoodi siis jääbki nagu piltidel näha on? Selliselt lapitud kohad ei kannata minumeelest apsoluutselt kriitikat. Esiteks on see koht nõrk, teiseks läheb väga mõnusalt roostetama ja kolmandaks puudub igasugune esteetiline väljanägemine. Üks soovitus veel. Enne tehke ikka korralik üldpuhastus kerele, seejärel hakake taastama. Selline rooste ja mastiksi vahel keevitusega laveerimine on nagu talvine asfaltiaukude lappimine Tallinna tänavatel.
Tuli küll pisut kriitiline tekst, aga lihtsalt valus on vaadata. Muidu edu omanikule vanuri ellu äratamisel, tööd on seal veel kõvasti.
Carclassic OÜ
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Ei ole hullu, kriitikat alati vaja ja ega ilma selleta midagi tehtud ei saagi. Ise olen ka selle peale mõelnud, et oleks võinud selle mastiksi seal eemaldada. Nüüd üks vanem vend ütles, et põhjamastiksit pole mõttet eemaldada(salongi sisene), et ainult lahtised tükid vms. No ma ei tea ka, parem on vast ikka see mastiks eemaldada, rooste sellealt kaotada niipalju kui seda on ja uus mastiks peale. Nüüd enda masin jääb mõneks ajaks seisma, kuigi enne tahaks keevituskohad rooste eest kaitsta. Eks tuleb hulgaliselt aega varuda kooli kõrvalt. Nädala lõpus lähen autole järgi ja transpordib ta koju. Siis vaatab mis edasi saab, lähipäevil peaks veel keevitustöödest pilte saama.
Järgmise uuenduseni!

Helar
mkudak
Postitusi: 53
Liitunud: 28 Sept 2010 22:27

Postitus Postitas mkudak »

http://www.keemia24.ee/shop/product/ter ... aitsevaha/
See on õige asi mida tuleb kereõõnsustes kasutada, kõik saksas toodetud autod on selle samuse asjaga üle lastud(BMW, VAG, MB) , vähemalt nii väidab terosoni maaletoojad ja üldse terosooni tooted on tõesti vastupidavad ja head
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Ma ei tahtnud siia kriitikat tuua , küll aga lihtsalt viidata kohtadele , mis rohkem tähelepanu vajaksid .
Üks mõte oli ligipääsu olemasolul lasta akende konstruktsioonide vahele esmalt roostesurma , hiljem järgi korrosioonikaitse .
Nagu viieste puhul silma torkab , et akna ümbrused vanadusest tingituna vajavad tähelepanu ja rooste tuleb just seest väljapoole .
Oma autol kõik esi - tagu akende ümbert terve ja ilus aga kindlasti tahaks seestpoolt midagi ette võtta , et hiljem probleeme ei tuleks .

Ehk Tõnis aitab veits ja valgustab tehnilise poolepealt meid , mis materjale kõige õigem kasutada oleks antud kohtade puhul :wink:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Nii, mõtlesin siin ikka pikalt, kuidas karpidel keevituskohti tasandada. Muidugi pole veel näinud kuidas asi reaalselt välja näeb ja palju seal tööd on, aga kas keegi on kokku puutund kere tinutamisega? Kust kohast vajalikku materjali saada ning mis on tinutamise miinused?
Lugesin siin veel ühe volga kohta, kus kasutati ka tinutamise võtet ning seal kirjutati isegi, et tina on mõnesmõttes hoopis "paha". Vot nüüd ei oska seisukohta võtta ja mida siis õige kasutada oleks. Homme uurin veel ühe maalri käest ka täpsemalt seda asja. Rääkige siis oma kogemustest ja andke nõu!

Helar
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Ja siis veel keevitustöödest pilte!

SirWilliam kirjutas:Tänane õhtupoolik sai ära tehtud: tagumine koopaserv, eemaldatud juhipoolne küljekarp ja uus karp õigesse mõõtu lõigatud,ära tehtud juhi põrandas enamus eeltööd keevitamiseks ja paigad valmis lõigatud ning mõned augud ka juba lapitud.
Juhipoolne küljekarp oli mulda täis ja kellele meenub siis teises karbis oli hiirepesa :mrgreen: :lol:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Vaadates pilte..on sul tööd palju..

Endal kiskusin ka suve lõpu poole salongi paljaks.. ja silm puhkas.. polnudki sellised rooste kohti ega auke.. aga karbid võtabad küll ohkama =(

aga edu sulle:P
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Poolraami ikka ka kinni keevitad?
e28
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Ei tea kas mulle ainult tundub või ongi osad uued tükkid peale keevitatud. Viisakas oleks ikka panna vana tükki asemele.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Jaks kirjutas:Ei tea kas mulle ainult tundub või ongi osad uued tükkid peale keevitatud. Viisakas oleks ikka panna vana tükki asemele.
Vaatasin sama, aga mis teha. Kui nii tehtud siis nii jääb. Ümber tegema ei hakka ja kes teda ikka nii välja põhjaalt vaatama hakkab.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

SirWilliam kirjutas: Täna sa keevitatud veel osa põhjast ja sobitatud külge küljekarp(paarist kohast hetkel keevitusega kinni, homme lõpetab :D ) Juhtus ka veel üks õnnelik õnnetus.. :roll:
Pilt
Pilt
Pilt
Ei maksa kunagi dressipükstes diiselpuhuri ees seista :cry:
Pilt
Homme juba uued pildid ja loodan, et auto omanik ka uue tagumisepõlle ära toob
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

SirWilliam kirjutas:Ilusat laupäeva õhtut Teile :mrgreen:
Keevitamistööd on lõpule viidud ja saab garaasi nüüd ruumi. Auto omanikule niipalju siis, et homme tule ja vii auto ära :)
Aga minu poolt ka siis viimased keevitus pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Autole järele veel ei jõudnud kahjuks, toob nädalakeskel ära. Rääkisin keevitajada ja ainult üks lapp olevat saanud peale keevitatud. Muu olevat ikka asemele keevitatud, see selleks.
Eks auto kätte saan siis saab parema ülevaate!
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

Kas enne kõljekarbi külge kinnitamist puhastas ta ikka karbi seest selle rooste? või keevitas kohe tagasi, piltidel küll pole näha et ta oleks seda teinud...
Ja numbri tule augud kuidas sul need olid, keevitust ei vajanud, tavaliselt peab neid ka töötlema ja keevitama.
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suletud