Bmw 520i 1983, Helar1

Foorumiliikmete autod.
Suletud
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

See varjestusega juhe on jagaja induktiivanduri signaal kommutaatorile(juhtme pikendamine pole oluline ja varjestuse olemasoluta mingis kohas ei takista sädeme teket). Kas siis konkreetses töökojas polnud tõesti meest, kellel püsiks käes multimeeter? Kes natukenegi elektrist jagab, saaks selle auto vaevata käima, sest isegi ilma skeemita pole seal midagi rasket. Kommuka enda peal ka ära ilusti märgitud input signaal, 30, 15 ja 31 klemmid. Tuleb lihtsalt ära mõõta kas vastavatele klemmidel toide olemas ja miinus ning kontrollida kas jagaja annab signaali. Kui need kõik olemas, siis on ka eeldused loodud sädeme tekkimisele, eeldusel et süütepool ja jagaja kaas korras.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

redline kirjutas:See varjestusega juhe on jagaja induktiivanduri signaal kommutaatorile(juhtme pikendamine pole oluline ja varjestuse olemasoluta mingis kohas ei takista sädeme teket). Kas siis konkreetses töökojas polnud tõesti meest, kellel püsiks käes multimeeter? Kes natukenegi elektrist jagab, saaks selle auto vaevata käima, sest isegi ilma skeemita pole seal midagi rasket. Kommuka enda peal ka ära ilusti märgitud input signaal, 30, 15 ja 31 klemmid. Tuleb lihtsalt ära mõõta kas vastavatele klemmidel toide olemas ja miinus ning kontrollida kas jagaja annab signaali. Kui need kõik olemas, siis on ka eeldused loodud sädeme tekkimisele, eeldusel et süütepool ja jagaja kaas korras.
Kommukal siis mõõdan takistusi? Kuidas ma seal pinget mõõdan kui pistik taga? Ja kuidas ma jagaja signaali kontrollin?
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Pistiku võtad ära ja mõõdad pistiku seest pinget, vaatad kas toited ja miinus olemas. Signaali mõõtmiseks multimeeter muidugi natuke liiga agelane riist, aga midagi näeb ikka(vähemalt näeb kas mingi pinge tuleb, selleks tuleb jagajat ringi keerata kiiresti käega, aeglaselt keerates ei suuda andur sul erilist pinget toota) aga kõige parem oleks ossiga mõõta, siis näeb küll ilusti.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Nonii, uus juhmestik sai peale, proovida ei saanud kuna polnud sellele juhtmestikule sobivat kommutaatorit!

Nii et võite pakkuda mulle kommutaatorit, kommutaatorile läheb kaks pistikut, üks juhtmestikust, teine pistik suundub jagajasse!
Selle asjaga suht kiire ka!
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

http://www.megaupload.com/?d=TUGM8KA4

Tõmmba sealt manual. See on PDF fail mille lõpus olemas elektri skeemid ja kõik juhtmete värvid jne.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Kui väga originaalsust taga ei aja, siis saab kasutada ka olemasolevat kommukat (see eeldaks pistiku vahetust ja juhtmete lõikumist).
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

redline kirjutas:Kui väga originaalsust taga ei aja, siis saab kasutada ka olemasolevat kommukat (see eeldaks pistiku vahetust ja juhtmete lõikumist).
Ei tahaks enam teha seda küll jah. Kuna ise elektri asja hästi ei jaga, siis ei hakka rohkem midagi lõikuma.

Aga ootan ikka veel kommuka pakkumisi!
renks
Postitusi: 194
Liitunud: 30 Dets 2004 23:38
Asukoht: Peetri

Postitus Postitas renks »

nii selle teema siin võib siis lukku pista kuna auto nüüd minu käes ja millalgi ka uus teema :)
Suletud