Nu ju talle tehti samamoodi nagu te teetereyo22 kirjutas:Kas enne kõljekarbi külge kinnitamist puhastas ta ikka karbi seest selle rooste? või keevitas kohe tagasi, piltidel küll pole näha et ta oleks seda teinud...
Ja numbri tule augud kuidas sul need olid, keevitust ei vajanud, tavaliselt peab neid ka töötlema ja keevitama.
Bmw 520i 1983, Helar1
SirWilliam kirjutas:Hainina lasti sai lõpuks kodu
Auto kodus kurja pilguga üle vaadatud ning avastatud 3 rooste auku. Kaks auku oligi seal, nagu Meelis mainis. Ning kundepoolt tuli ka üks pisike auk. Nüüd täna või homme saab masin kodust naabri juurde transporditud, kus saab paremini edasisi töid teha. Nimelt on plaanis seal ka need paar pisikest auku ära keevitada. Põhjalt pindmine rooste eemaldada, korralik roostetõrje teha ning seejärel sillad korda teha. Tagumine differ on vast ka mõtekas siiski ära vahetada kui 2.5 110kw ja 2.0 92kw mootoritel sama differ pole. Poolteljed on oma ajad ära elanud ning siit tuleb küsimus kas ketaspiduritega ja trummelpiduritega sildadel on poolteljed erinevad või istuvad omavahel? Vanal kerel tunduvad tagumised poolteljed korras. Kaitsekummid on seal ka terved peal, et ehk on liiva eest puutumata ja annaks sealt midagi korda teha.
Heihei,
asjad nii kaugel, et auto viidud soojematesse ruumidesse, homme hakkab suuremat sorti pahteldamine pihta, ega suurt palju pahteldada polegi, aga paari päevaga peaks eeltööd valmis saama.
Homme õhtul kostitan teid mõnede piltidega, mis tänase ja homse päevaga tehtud on. Pooltundi tagasi jõudis minuni ka mu uus mootor m20b20 92kw, pärineb siis rullika pealt.
Eks loodame siis, et nädalalõpus näeks juba rohelist läikivat keret!
terv,
Helar
asjad nii kaugel, et auto viidud soojematesse ruumidesse, homme hakkab suuremat sorti pahteldamine pihta, ega suurt palju pahteldada polegi, aga paari päevaga peaks eeltööd valmis saama.
Homme õhtul kostitan teid mõnede piltidega, mis tänase ja homse päevaga tehtud on. Pooltundi tagasi jõudis minuni ka mu uus mootor m20b20 92kw, pärineb siis rullika pealt.
Eks loodame siis, et nädalalõpus näeks juba rohelist läikivat keret!
terv,
Helar
Hei,
Läikivat keret veel ei näe, kuid auto osaliselt krundi all. Tööd on veel palju teha, jätkan tuleval reedel/laupäeval. Paar viga tuli ka lagedale, sai vasakut tagumist ust külge proovitud, ning selgus see, et uks ei istu, ehk siis küljekarp oli natuke valesti keevitatud ning karp ise oli ka natuke vale ehitusega. Uksel keeras siis alumise nurga kortsu, aga viga sai lahendatud ning nüüd tuleb lihtsalt kõik uksed ette proovida ja vaadata kuidas istuvad.
Paar halva kvaliteediga pildikest, mis enne kruntimist tehtud sai.
Läikivat keret veel ei näe, kuid auto osaliselt krundi all. Tööd on veel palju teha, jätkan tuleval reedel/laupäeval. Paar viga tuli ka lagedale, sai vasakut tagumist ust külge proovitud, ning selgus see, et uks ei istu, ehk siis küljekarp oli natuke valesti keevitatud ning karp ise oli ka natuke vale ehitusega. Uksel keeras siis alumise nurga kortsu, aga viga sai lahendatud ning nüüd tuleb lihtsalt kõik uksed ette proovida ja vaadata kuidas istuvad.
Paar halva kvaliteediga pildikest, mis enne kruntimist tehtud sai.
Ise ei osanud tõesti uksi hingedest ära tõsta, ukse seest neli polti lahti keerata ja siis saab eest. Ei taha peale värvimist enam seda tööd ette võtta, kuna olen üsna kindel, et rikun küljekarbil kui ka ukse alumisel äärel värvi ära + veel pärast paikka panna nad. Saab ka uksed ees ilusti värvida, ei ole väga hullu, kuigi muidugi ebamugavam.rean kirjutas:Pole ise veel uste kallal uurida jõudnud aga kas neid hingedelt maha tõsta ei kannatanud ?
Kui hingedelt maha saaks tõsta , siis ei lähe ukse seade paigast ja tagasi tõstes jääb suur töö ära .
Laupäeval saan siis vast värvitud, kaks pisikest mõlki jäi sisse ning mõned kohad vaata kergelt üle. Tiivad ja esipõlle värvin kunagi hiljem ning kapotiga on mõtteid mitmeid. Kuna ta mul nüüd 100% originaaliks ei jää, siis mõtteid mitmeid. Rooste ei tahaks kapotti lasta, võimalused kas siis airbrushi kasutada ning midagi huvitavat teha, maleruut on ka üks variant mille arvatavasti välistan. Üks mõte veel veekindla markeriga lasta midagi huvitavat kapotile joonistada ning hiljem üle lakkida. Hetkel mõtteid palju, aga eks näis mis sellest välja tuleb. Kasutan natuke fantaasiat ja photoshopi abi ja vaatan mis kõige huvitavam jääb.
Usun, et paljudele selline stiil või mõte peale ei lähe, kuid autot ehitan siiski eelkõige endale ja enda maitse järgi. Vähemalt ei vooli autot makro ja klaaskiuga.
terv,
Helar