3. leht 9-st

Postitatud: 20 Okt 2010 10:45
Postitas nuga
Värvivalik on kindlasti omaniku enda otsustada, aga siiski soovitaksin jääda originaaltoonide juurde. Esiteks on neid toone väga laias valikus ja ka väga ilusaid. Kohati on lausa kahju, et mul nii vähe autosid on :lol:
Originaaltoonid on alati ka kaalutletud ja maitsekad. Nii säilib auto väärtus ka pikema aja jooksul. Moodsa ja "kärtsu" värviga on tihtipeale see lugu, et sellist autot müüa on väga keeruline, sest keegi ei soovi osta "tehtud" autot vaid kas siis originaalset (originaalsena näivat) või siis täitsa projektikat, millele saab taas ise värvi valida.
Minu arvamus siis :)

Postitatud: 20 Okt 2010 16:02
Postitas lamp
Bmw-l ju endalgi rohelist värvi täiesti valikus olemas. kui roheline värv hinge lähedane. Aga jah eks omaniku valik ta ole mis värvi autoga söitab.

Postitatud: 20 Okt 2010 17:20
Postitas Helar1
Eks näha ole, mis selle värviga saab. Ei kiirusta värvivalikuga. Värvimõtteid on olnud igasugu: musta, valget, rohelist, sinist, beezi, pruuni. Aga andke andeks silmeeest läheb kirjuks kui värve vaatama hakkad. Usun, et siiski tahan jääda Bmw värvivalikute juurde, kuid kas just sellele mudelile pakutava seas on midagi sellist, mis minu meeli rahuldaks..
Igatahes see pilt mis ma vaadata lasin, on photoshop!! Leidsin ilusa rohelise tooni reaalselt.
Pilt
Saaks ainult värvikoodi :twisted:

Aga esmaspäeval hakkan autot keevitama ning enne nädalavahetust suurt midagi autojuures teha ei jõua, kuna tööl kiire aeg.

Postitatud: 04 Nov 2010 16:02
Postitas Helar1
Nii, lood sellised, et keevitama pole jõudnud ikkagi minna, kuid see nädalavahetus peaks jõudma ära keevitada.
Täna ostsin happekrunti, tumehalli krunti ning 3kg värvi. Novembri lõpuks peaks kere värvitud olema. Siis hakkan teiste detailidega tegelema.
Praeguseks siis kõik, eks saab mingid pildid ka nv-l tehtud.

Postitatud: 04 Nov 2010 19:00
Postitas reyo22
ootaks väga pilte, siis saan su poole ka värvima tulla:)

Postitatud: 07 Nov 2010 23:22
Postitas Helar1
Tahaks vanduda, ei jõudnud jälle keevitama. Võtsin täna esi ja tagaklaasi eest. Ees juhipool tihendi all oli üks auk, taga mõlemal pool augud...
Veitsa tegin eeltöid ka, aga palju ei viitsind.
Vb homme plaanis keevitus osta, saab keevitustööd kodus ära teha. Äkki mõni asjatundja oskab öelda kuidas ilma gaasita traatkeevitus oma tööd teeb? Traadi hind on kallis küll, aga kui ta oma tööd korralikult teeb siis oleks see väike probleem.

Helar.

Postitatud: 28 Nov 2010 17:35
Postitas Helar1
Auto sai nädalavahetusel keevitusse viidud. Sellega nüüd okei ja ootan kuna asjad jonksu saavad. Eelmine nädal sain pfeba tagaluugi spoileri Taneli käest! Tänud Tanelile selle eest!
Auto keevitusest tagasi saab, siis lähevad asjad juba lõbusamaks. :)

Helar

Postitatud: 28 Nov 2010 19:05
Postitas raunz
Eks postita pilte kah tööprotsessist :)

Postitatud: 28 Nov 2010 22:25
Postitas Helar1
raunz kirjutas:Eks postita pilte kah tööprotsessist :)
Jap, lasen sõbral pilte teha, kuna auto seisab sõbra juures ja ise olen tööpäeviti Tartus. Loodan auto paarinädala pärast kätte saada. Sinna toimetamine oli küll päris hull, 8km teise auto slepis ilma igasuguste uste, klaaside ja muude detailideta.

Helar

Postitatud: 16 Jaan 2011 15:05
Postitas Helar1
Kopeerin EBK foorumist:
SirWilliam kirjutas:Et kallid foorumikaaslased ei arvaks, et projekt seisma on jäänud, tegin kodus mõned pildid :mrgreen:
Hetkel on pool autost keevitatud. ja natuke pilte teile.
Vana küljekarbi eemaldamisel relakaga, selgus põhjus miks ometi küljekarp süttis :lol: ehk hiirte koht ei ole autos!
Pilt
Pilt
uus küljekarp:
Pilt
Pilt
Et,keevitus kohe rooste ei läheks, tõmbasin happekrunti pintsliga ajutiselt peale(auto toodi keevitamisele, edasine on juba maalritöö :) )
Selle pildil on natuke näha, et ka tagaistme jalgealused mõlemad pooled on keevitadud.
Pilt
Pilt
Pilt
Järgmiseks nädalavahetuseks on keevitustööd lõpule viidud.

Postitatud: 16 Jaan 2011 17:16
Postitas kustas
Mis asi see kollane aine on?

Postitatud: 16 Jaan 2011 18:23
Postitas Helar1
kustas kirjutas:Mis asi see kollane aine on?
Happekrunt pidi olema, seniks kuni minukätte jõuab, et niiskusega rooste ei läheks uuesti.

Postitatud: 17 Jaan 2011 23:19
Postitas Helar1
SirWilliam kirjutas:Täna:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 18 Jaan 2011 00:41
Postitas cheech
vaatan, et sul ka samad murekohad mis mul. Mõni koht hullem, mõni vähem. Õnneks mul klaasiäärsed kohad korralikud.

Postitatud: 18 Jaan 2011 18:02
Postitas meelis k
Salongipõhjast selle mastiksi ka eemaldad?
Või arvad tõesti, et selle alt on korralik? :D.

Postitatud: 18 Jaan 2011 18:17
Postitas mkb
meelis k kirjutas:Salongipõhjast selle mastiksi ka eemaldad?
Või arvad tõesti, et selle alt on korralik? :D.
Just mõtlesin sama.

Postitatud: 18 Jaan 2011 19:02
Postitas Helar1
Eemaldan, loodetavasti sealt päris läbivat auku ei tule.

Postitatud: 18 Jaan 2011 20:45
Postitas rean
Helar1 kirjutas:Eemaldan, loodetavasti sealt päris läbivat auku ei tule.

Kas te kunagi ka sellise asja peale olete tulnud , kui siirdatakse autole uus detail , pealt on võimalik seda kaitsta rooste eest aga seest ???
Sisesed pinnad , mis ilmselt kruntti ei näe , hakkavad ju uuesti roostetama . Ja roostepoiss tuleb rahulikult seest poolt .

Mul on kogemus tagumiste tiivaäärtega , mis jäid ühel oma autol seest kruntimata , 2,5 a pärast sain selle töö uuesti ette võtta ja sellist viga enam sisse ei lasknud :wink:
Kus-juures on mul need läbiroostetanud tiivaääred keldris alles , võin sellest jubedusest piltti teha aga ma arvan et seda ei taha küll keegi näha .

Postitatud: 18 Jaan 2011 20:50
Postitas cheech
no selleks ongi olemas korrosioonitõrje ja muud möginad millega möllata peale keretööde tegemist. Iseasi ongi kes teeb, kes ei tee või kellel läheb meelest :D

Postitatud: 18 Jaan 2011 20:55
Postitas rean
cheech kirjutas:no selleks ongi olemas korrosioonitõrje ja muud möginad millega möllata peale keretööde tegemist. Iseasi ongi kes teeb, kes ei tee või kellel läheb meelest :D
Ja sa pääsed kinnistesse kohgtadesse ligi ? :shock:
Sa vist ei ole kunagi keretöödega kokku puutunud .