BMW 628 CSi Riki
BMW 628 CSi Riki
Panen mõned pildid isa ja enda autost. Soetatud eelmise aasta sügisel, arvatavasti Leedust toodud. Müüja ütles, et auto Saksast aga leitud aja jooksul nii mõnigi Leedu münt ja tulekustuti leedu hinnasildiga. Autol oli mootori viga ning seetõttu vana omanik otsustaski maha müüa kohe peale soetamist. Pärast lihtsat klapivea eemaldamist on kõik mootoris OK! Esialgu suuname oma jõud tehnilise poole täiendamiseks.
628csi
Tundub kena ja asjalik auto. Polegi sellise sisemise värvilahendusega autot näinud. Mis värvi armatuur ja uksepolstrid on, ka kahevärvilised?
Mis tehniliselt täiendamist vajab?
Kas see ainult tundub pildilt või on esitulesid üritatud tumedamaks tuunida?
Mis tehniliselt täiendamist vajab?
Kas see ainult tundub pildilt või on esitulesid üritatud tumedamaks tuunida?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tuledeks hella black luubid(ristid sees,), alpina originaal 17 valud korralike pea uute 235, 255 rehvidega. Autol hamann torukolle ja manual tavaline kast, ei tohiks jalgu jääda. Mootor sai väga vaikne, sillad head, esistabika kondid läbi ja tagasilla suured puksid vajavad vahetust. Vaiksel sõidul tahab loksutada, veel tavaline esmane küünlad, juhtmed, jagaja kaan jne pudi padi. Auto on madal ja jäik, ühesõnaga kes iganes ta endine omanik ka ei olnud, leedukas või frits, autoga on tegeletud, ,asjad toimivad, uus esiklaas, uus sidur, uus ventikasidur ja üldse tehn. seisukord enam vähem hea. Ülevaatuses läks puhtalt läbi, CO oli 1.222 ja 3,5 on lubatud. Kere on tehtud, juhi ja kõrvalistuja jalgealust on keevitatud. Katusel paar mulli, ja ühe tagumise koopa äärel ka, aga ei midagi hullu. Lansekaid tahaks puhastada tulevikus aga anname taga ennem natuke tuld, las vead tulevad ennem välja. Sisu tuleb tulevikus uus, aga jälle, tuba on nii ok et kiiret ja kriitilist midagi pole!!!:-)Kui kõik on üle käidud siis selleks ajaks mõtleme välja mis täiendamist vajab, peaasi et ise pusida saab!!!
Viimati muutis Riki, 04 Mai 2010 08:16, muudetud 1 kord kokku.
628csi
Ei ei mingit üle katuse, lihtsalt kala natuke streigib Olid siin vihmad ja sai Türile sõidetud, et vanavanemate haudasid külastada ja tagasi auto juurde jõudes keeldus viimane koostööst. Lihtsalt laksust enam ei lubanud ka. Aku istus ka maha käiates ja pidasin juba nõu, keda mind päästma kutsuda, kui viimase asjana proovisin lükata ja läks kohe, aga mootor töötas katkendlikult. Kuidagi moodi ohutuledega siis kargasimegi koju-kuni garaazini vedas tubli auto mind välja, ukseni ja sisse pidin juba lükkama Viimase laksu sai bensiini pump, mis oli kinni kiilunud selle jura peale. Pumba ja filtri vahetasin ära, aga ikka ei jää käima, kuna pump ei saa voolu. Tellisin uue vända anduri, arvan et seal viga ongi. Aju ei saa aru , et mootor ringi käib ja ei anna pumbale voolu peale. Läheb korraks käima ja sureb välja kohe. Homme targem juba. Nööri otsas ei taha diagnostikasse minna, garaazi polnud diagnostikul aega tulla ja nii mängingi lotot ja palju nii vana auto arvutiga räägibki. Lugesin EBK teemasid ja e21 foorumit ja kui nüüd auto ellu ei ärka, liigun tõesti mõne pädeva remondimehe juurde
628csi
Relee plõksib neli korda süüte sissekeeramisel, järeldan et see korras, paagisisene etteandepump oli õhtal, selle parandasin ka ära nii et ega neid variante palju alles pole jäänud
Viimati muutis Riki, 09 Aug 2011 10:54, muudetud 1 kord kokku.
628csi
Nii, kaks aju on olemas tänu Trevile ja E.R.I.K-ule.Tänud ka neile kes proovisid aidata aga kellel vale asi oli. Usun, et täna selgub kas oleme kurvad edasi või......ärkab auto ellu Kuidas üldse kuivas autos vesi ajuni jõuab? Kondents või ronibki vihmaga mööda juhtmeid Igatahes aju oli avamishetkel kuiv aga näha oli, et vett on olnud ja mitte vähe. Kõik mäda
628csi