3. leht 6-st

Postitatud: 13 Okt 2010 13:08
Postitas Ruut
nuga kirjutas:4-sil karpamudelitel muide polnudki tehasest tagasivoolu.
Oled Sa selles kindel. Bauril on küll mingi klapp kütusevoolikute vahel, mida ma pidasin tagasivooluklapiks.
Siin siis det. 18
http://bmwfans.info/parts/catalog/E21/S ... mp_filter/

Postitatud: 13 Okt 2010 13:31
Postitas nuga
Ehh jah... realoemi järgi sobib tagasivoolutoru kõigile mudelitele peale 315'e:
http://bmwfans.info/parts/catalog/16121118994/

Enda teadmine pärines lihtsalt paari 315'e kogemuse ja Priidu kunagise rohelise 316'e juurest.

Postitatud: 14 Okt 2010 12:19
Postitas Priit
Aga mina ei ole küll ühelgi karpaga neljasilindrisel tagasivoolu suutnud tuvastada.

Postitatud: 16 Okt 2010 12:07
Postitas HAIRIDER
No mul igatahes mõlemad torud olemas, vähemalt kunagi olnud. Kinnitusklambrite vahel kolm kohta ja paagi tagant piilub murdunud toruots :lol:

Postitatud: 16 Okt 2010 13:02
Postitas Priit
Kinnitusklambritel on tõepoolest kolm kohta aga see mis sul paagi tagant piilub ei ole suure tõenäosusega murdunud toruots vaid paagi ülevool. Enamasti on see roostes ja ka umbes.

Postitatud: 16 Okt 2010 13:14
Postitas trevi
Väga teemasse süvenemata küsiks, et mis asi on paagi ülevool? Tuulutust pead silmas?

Postitatud: 17 Okt 2010 10:11
Postitas Priit
trevi kirjutas:Väga teemasse süvenemata küsiks, et mis asi on paagi ülevool? Tuulutust pead silmas?
See ilmselt ongi osa tuulutusest aga toru jookseb nii et lõpuks on suunatud otsaga maha (juhipoolse paagi küljepealt, võibolla kui ikka väga triiki võtta siis peaks sealt osa välja sortsutama).
Võin muidugi ka täielikult eksida aga oma rohelist laiali võttes selline asi ette jäi. Ja kindlasti ei olnud tegemis omaaretusega.

Kui garaažis see kompott täna ette jääb teen pildi.

Postitatud: 17 Okt 2010 11:06
Postitas raunz
Mõeldud on siis joonisel nr 10 ja 11.
Pilt

Postitatud: 09 Mär 2011 17:39
Postitas HAIRIDER
Nüüd sai siis talveristsed ka "General Lee"-le tehtud ja Uunikute Talverallil lõunaosariikide teid mõõdetud 8)
Pilt
Päris hästi käitus kurvilistel talveteedel, isegi liiga hästi, nii et mõnigi kord tuli teha pisike metsapeatus et mitte liiga vara kohale jõuda. Aga see rohkem minu kogenematuse, esmakordselt rallil puldis, ning raske jala süü :lol:
Muidu läks ralli üllatavalt hästi ja lõpptulemuseks 12 koht väga hea, kui just välja arvata lisakatsetel paar valli sõitu mis mõlkisid tiiva ja esipõlle, milles mina süüdistan olematuid talverehve :D Siinkohal peab tänama uusi amorte ja vedrusid mis tõstsid auto ikka väga kõrgeks ja tegid eest tõusunurga maasturitega võrreldavaks ning auto ronis hange otsa minimaalsete kahjustustega 8)
Pilt

Seega oli õige otsus enne rallit uusi tiibu mitte külge kruvida :)
Eks nüüd peabki hakkama vaikselt sellega tegelema. Vahetusse lähevad mõlemad esitiivad, uued olemas, esipõlle vast laseb taastada, ning värvib kogu esiosa üle. Siis saab natuke kenama välimuse ka 8)
Kütusetorude vahetusel selgus et paakide kinnitused suht läbi ja roostet samuti üksjagu peal. Ajutiselt sai lisakinnitused peale pandud, aga kuna kõik muu uus ja korralik, siis tahaks korralike paakidega asendada. Päris uutele rahakott peale ei hakka :( Kuna uued e21 paagid suht kallid ja metall nagunii roostetab, siis on meeles mõlkunud ka tellimustööna plastikpaakide tegemine. Üksi ühele autole on suht kulukas lasta vormid valmistada, aga kamba peale ei tohiks väga hull olla :roll:
Kütusetorudest rääkides, siis eelnevate postide täpsustuseks, karpaga mudelil polegi tagasivoolu ja toru mida eelnevalt silmaspidasin oligi nn. tuulutustoru :oops:
Järgnevaid plaane enne kirja ei pane ja ette ei võta kui plaanitud kere-värvitööd tehtud, loodetavasti see kuu, muidu kasvab jälle kõik ülepea :lol:

Postitatud: 03 Juun 2011 20:07
Postitas HAIRIDER
Uuendaks veidike seda teemat ka. Mahakantud veel pole ja vaikselt ikka edeneb :P

Vahepeal sain siis mõned veidi kenamad jupid :lol:
Nüüd veel vaja aeg leida et külge kruvida ja suviseid maanteid vallutama 8)

Pilt
Võrdluseks vana tiib
Pilt

Suur esipõlle otsimine päädis hoopis vana taastamisega :P
Pilt

Ja veidike lisavarustust ka, nii praktilist kui silmailuks :D
Pilt
Pilt

Postitatud: 05 Juun 2011 08:01
Postitas raunz
Kena 8) Ilusaid juppe minuarust alati lust külge toppida.

Postitatud: 22 Juun 2011 20:51
Postitas HAIRIDER
It's Alive :D
Selle suvehooaja esimesed km-d muretult läbitud :P
Järjekordselt peab tõdema et haininad on iseloomuga masina, millele meeldib sõita mitte seista :lol:

Pilt

Postitatud: 23 Juun 2011 12:01
Postitas Helar1
Kena küll, aga kahju et ta laiguline on igatpidi. Võiksid ühe korraliku poleerimise kätte võtta. Tiibasid värvisid siis oleks võinud lasta ukse kaasa hajutada, poleks nii õudsat toonivahet jäänud.
Muidu edu ja jaksu vanakese elushoidmisel!

terv,
Helar

Postitatud: 23 Juun 2011 14:36
Postitas mihkel3xx
Jaa, täitsa kenake :D Värvi vahe päris hästi nähtav jah ega see sega sõitmist ju :D
Jaksu.

Postitatud: 23 Juun 2011 18:40
Postitas mihkel3xx
Küsimus veel selline,et esipõllel kaks originaal poldi kohta seal keskel,ei tea milleks :? ehk keegi teab!

Postitatud: 24 Juun 2011 09:47
Postitas raunz
Toonivahet on aga antud seisus on ta kindlasti parem kui sama tooni läbiussitanud esitiivaga :P

Esipõllel all keskel 2 poldikohta on kinnitamiseks esipaneeli külge.

Postitatud: 26 Juun 2011 19:27
Postitas HAIRIDER
Tänud, toonivahe on tõesti natuke nähtav, aga kuna tiivad olid värvimises tuttava juures teises Eesti otsas, siis värvimisega uste hajutamise võimalus puudus. Mingil ajal plaanis ka kapott ära värvida ja kes teab võibolla ka uksed ja tagatiivad :roll: Pole nii rikas et värvitöökojas korraga terve auto ära värvida :lol:
Tegelikult oligi plaanis auto esiosa, kapott, tiivad, põll värvida ja värvitooni taastava vahaga uks või ka kogu muu kere kaasa hajutuda 8) Lähiajal võtan selle wax on wax off töö ette :)

Alumised põlleaugud jah kinnituspoltide kohad esipaneeli külge.

Postitatud: 28 Juun 2011 07:38
Postitas Kristina5
Minumeelest jumala kobe, ei ole see toonivahe üldse hull. Foorumis nähtud sellistki nalja, et a la punasel autol pea roosa tiib jne.

Edu. 8)

Postitatud: 28 Juun 2011 09:03
Postitas HAIRIDER
Tänud :D
Eile vahetasin siis lõpuks armatuuri ära. Korralikum seisis juba tükk aega nurgas aga ajapuudusel oli see veel tegemata.
Nüüd kohe palju kenam sisevaade, vana oli ikka päris praguline. Vaja veel esiistmed ka ära taastada ja siis on sisemus täitsa kena 8)

Võrdluseks vana ja uus.
Pilt

Postitatud: 28 Juun 2011 09:21
Postitas Kristina5
Oi veab sul, terve, ilma pragudeta armatuur on ikka tõsine haruldus..