Bmw 323i 82a Priit300

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Nii huvipärast vaatasin et sellist laagrit on täiesti saada, paistab et riiulis olemas isegi mönel pool.
Inner Diameter 28 mm, Outer Diameter 58 mm, Width 16 mm
selliste möötudega siis.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

323'l on sisediameeter 30mm

Laagrid:
30X58X16
30X62X16
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Kunagi sai 323 laagreid taga aetud mitte kataloogi alusel autole vaid erinevate laagri tootjate tabelitest mõõdu järgi, pead ei anna aga SKF oli sellise mõõduga laagrid täiesti olemas ja saadaval.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

http://www.skf.com vaadates on sellised laagrid täiesti olemas. SKF kodulehel laagrite otsimine vajab küll kasutajaks registreerumist, kuid pärast seda on lihtne parameetrite järgi õiget laagrit otsida. Antud laagri tähis on "62/28". Selle järgi võib maaletoojatelt küsida.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Taga on 2 erinevat laagrit välimine laager on 62mm välismõõt ja sisemine 30mm ,probleem oligi selle sisemise laagriga mille välimine mõõt oli 58mm ja sisemine 30mm .
Aga selleks korraks on nendega kõik sain vahetatud kuigi sisemine laager läks vana ,välimise sain uue .
Ratas ei loksu ja ei unda ,mingiaeg peab uurima kõik uued panema aga hetkel on tähtsamaid asju teha :)
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Kirjutaks siis mis vahepeal toimunud on ,ülevaatus olemas ja sõitnud olen autoga kõigest veidi üle 300 km .
Vahepeal vaevasid kuumenemis probleemid mille likvideeris lõpuks korras visko sidur ,aga vahepeal sai proovitud igasuguseid vanasi sidureid ja seoses sellega lendas ventikas üldse kapotti tekitades sinna 3 väikest punni :( .
Ennem seda sai auto endale veel peaaegu täies pikkuses uue summuti
Pilt
ja nüüd siis ootan veel millal selle jublaka saab külge siiis peaks olema üleni uus .
Pilt
Rohkem nagu polegi midagi teinud ,roolilati vahetasin ka uue vastu koos kõigega,ja järgmisena plaanis amordid ,vedrud ,pidurikettad siis peaks veermik ka hea olema hetkel kuidagi lödi .tegin veel ka paar pilti kus ta enamvähem puhas on .
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Selleks korraks siis kõik eks uuendan jälle kui midagi kirjutada on :)
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Millise firma toodangu veljed need on?
Kivunz
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Dets 2009 14:35
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Kivunz »

kustas kirjutas:Millise firma toodangu veljed need on?
pakuks Remotec´i (type A)

Pilt
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Ei ole remotec ,tegu on Kerscher Carmona-dega .
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Pole siia vahepeal midagi lisanud ,esiteks võtsin mootori maha ja alustasin kapotialuse värvimisega :)
Pilt
Pilt
Samalajal sai vahetatud veel amordid ja vedrud 8)
Pilt
Seoses mootori ruumi värvimisega sai otsuststud, et vahetan ka mootori vähe uuema vastu ,kuna seda vanat mootorit täiesti ilusti tööle ei saanud .
Mootoriks valisin M20B25 tuli ta siis e34 pealt .
Pilt
Pilt
Samas sai mootorit testitud seal e34 peal ja töötas ilusti ,peale seda võtsime mootori lahti ,vahetasime kõik tihendid ,simmerlingid jne ühesõnaga kõik mis oli kulunud ja vahetust vajas ,peale seda väike komplekteerimine ja puhastamine .
Nüüdseks siis mootor peal ja vaja mõned juhtmed ühendada ,juhtmestik korrektselt vedada ja kinnitada ,aku pagassi viia ja siiis võib tagumise otsa ette võtta.
Panen veel mõned pildid kus mootor peal :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selleks korraks siis kõik eks lisan jälle kui midagi muutub :)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga kena näeb kapoti alt välja. Klapikambrikaane ///M stiilis üle värvimine oli väga hea idee (Y). Koos selle väljalaskega peaks päris piisavalt pauku tulema :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Ütleme , et üks eesti ilusaim :wink:
Võiks rääkida vähe täpsemalt mootori vahetusest , mis ümber teha oli vaja ja mis jäi vana . Piltide järgi võib otsustada , et vana tehnika maha , värv selga ja hops uus mootor peale ..ja valmis ta ongi :D
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

rean kirjutas:Ütleme , et üks eesti ilusaim :wink:
värvitud klapikambrikaane pärast ve :)
See peaks seesama olema , mis e30 foorumis müügis oli. Triibud valetpidi kaldega ainult :)
tel 55570186 - e30 varuosad
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

mootori välimus on siin üldse teisejärguline asi :wink: (ja kui sa ka ükskord penskar :lol: ) ..ma juba ootan seda aega .

Välimus mulle meeldib 8)
Värv on hea , velga ka , piisavalt kroomi ja rohkem polegi vaja sellisele autole midagi külge kruvida 8)
Aja vaid pühapäeval garaasist välja ..
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
epm 12
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Aug 2010 11:04

Postitus Postitas epm 12 »

Mis vanast 2,3i mootorist sai?
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Vana seisab garaazis .
epm 12
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Aug 2010 11:04

Postitus Postitas epm 12 »

Mis plaanid Sul selle vana mootoriga on?
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Ei teagi veel ,mul on 2 tükki 2,3 mootorit 1 on täiesti originaal 323 oma aga se mis peal oli oli 2,7 eta kaanega ja plokk oli e30 323 oma .
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Niimoodi kirjutaks väheke mis auto juures toimunud .Alustaks mootorist ja sellega seonduvast ,teen väikse nimekirja mida kasutatud ja mis autolt .
Mootor M20B25 (e34 ).
Juhtmestik (e30 320).
Aju (e34 520).
Õhulugeja (e34 520).
Õliradikas (e30 325 ) hetkel pole veel küljes .
Jahutus tiivik on nüüd elektriline ja nissan primeralt .
Samas sai ka aku pagassi pandud selleks kasutasin e30 325 aku juhtmestiku .
Üks pilt ka enamvähem komplektsest kapotialusest.
Pilt

Siis sai ette võetud summuti ja se esimese otsaga ühendatud ,hääl tuli viisakas vaiksema poolne selline .
Pilt

Pidurid said ka korralikuma uuendus kuuri ,ette tellisin volvo 244 piduri suppordid ja blackdiamond-i pidurikettad .Tagumised suppordid said väikse uuendus kuuri ja kettad samalt firmalt black diamond ,kuigi tagumised kettad tulid valed vahetatakse nad õige pea õigete vastu välja .Piduri voolikud tellisin ka black diamondi omad ,torud jätsin vanad kuna nendel puudus igasugune rooste ja polnud mõttet vahetada .
Käsipidur sai uued trossid ,klotsid ja remontkomplekti (toimib nüüd ideaalselt ).
Pilt
Pilt

Taga sillal panin veel ammu tellitud amordid vedrud tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid, ning sai samas vahetatud ka enamus kummi puksid .
Pilt

Sisu kallal käisin ka veidi ette sai paigaldatud e30 sport istmed kuna need nägid kõige originaali lähedasemad välja ja e30 m tech2 rool .
Ühel istmel on riie veidi katki ,aga sisu peale hakkan rohkem tähelepanu pöörama siis kui tehniline pool on täitsa korras , suvelõpu poole arvatavasti .
Pilt

Ega rohkem polegi midagi eriti teinud sai ka väike proovi ring tehtud ja auto töötab väga hästi ,esimene sõit kuival asfaldil võrreldes vana mootoriga on suht meelde jääv :)
Tegin mõned niisama pildid ka aga kuna auto talv läbi garaazis olnud, siis on ta suht tolmune :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selleks korraks kõik siis.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ma pole M-tech II rooli E21-l veel näinudki...millelt see rool pärineb ja kas läks üks ühele külge?

Väga suur töö väga korralikult tehtud igatahes, see auto peaks rajal päris edukalt liikuma 8)

Mind huvitab see kah, kas antud jahutussüsteemi lahendus toimib...M50 jaoks oleks sellest vähe ka 10 minutiseks sõiduks :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta