Bmw 323i 82a Priit300

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Bmw 323i 82a Priit300

Postitus Postitas priit300 »

Tere paneks oma hobiauto ka siia ülesse ,alustasin temaga selle aasta jaanuari kuus .Ostes nägi ta välja selline .
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sai siis tasapisi edasi arendatud teda ,kõigepealt oli vaja mootor tööle saada ,selle sai kuidagi lõppuks peale mitmeid päävi tööle (kuigi ei tööta ta siiamaani ilusti nii nagu ta peaks ).Paar pilti siis sellest ajast ka :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Peale tehnilise poole ülevaatamist oli järg kere käes ,vahetati karbid tiivad ,kapott ,ja muud detailid mis olid roostes .
Sellest tööst kahjuks pilte pole ja järgmine etapp on värvimine 8)
Pilt
Pilt
Pilt
Peale värvimist .
Pilt
Pilt
Pilt
Peale värvimist sai hakkatud igasugu puuduvaid juppe otsima ,mida otsin siiani aga esmatähtsad juppid õnneks olemas ,sai veel united motorsist igasugu tüübleid ja asju ostetud ning hakkas kokkupanek :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Selline ta hetkel nüüd on ,aga teha on veel palju loodan valmis jõuda juuliks .Kõige probleemsem koht on mootor ei oska kohe kuidagi teda normaalselt käima saada .Hetkel ta sõidab ja töötab aga ajab pensu haisu ja tühikäiku pole ,kui teda korralikult tööle ei saa siis peab arvatavasti mõne uuema mootori vaatama ,aga seniks kõike head ja loodan et saan kõik asjad tööle korralikult :)
Drama
Postitusi: 159
Liitunud: 17 Nov 2007 22:53

Postitus Postitas Drama »

Pole just suurim lilla värvi fänn, aga no tõesti see näeb hea välja! :D Pildi peal kannatab ta küll väga edukalt olla.
Ehk leiad ka mootoriprobleemile ka lahenduse.
Hai
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Aug 2009 23:12
Asukoht: Paide

Postitus Postitas Hai »

Kroom neer ei teeks paha.
Aga välimuselt täitsa õnnestunud masin ja edu, et mootori teemal kõik libedalt läheks.

:)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga hea näha, et keretööd tehtud ja kena värv seljas. Värvivalik on väga huvitav, mulle meeldib. Väljast on auto maasikas, loodetavasti saad mootori kah korda. Seda autot tahaks kohe kindlasti kokkutulekul näha.

Edu!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Hea lõpuks ka seda teemat näha :D
Peaks tulema mõnikord piiluma, ehk saab mootori osas ka selgust :D
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Kahjuks pole veel kroom neeru leidnud kuskilt korraliku ,samas vaja ka kindlasti värskemaid stangesi ,kuna need on suht väsinud ,aga parem kui mitte midagi .
Värv on jh selline nagu ta on ,sai ise segatud selline ja erinevate valguste kääs on ta erinevat tooni .Pildi pealt raske arusaada :)
Mootor ise on korras aga just see vaakumi teema seal ,ja veel ei tea kas bensupump sellel peab koguaeg järgi olema ,kuna puudub relee ja on hetkel süüte alt ühendatud .
Samas ei tea ma mida se jubin nagu teeb konkreetselt ja kui vajalik ta on ,osa nr1 pildilt.
Pilt
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

See on juhtrõhu regulaator (inglisekeelses kirjanduses warm up regulator - WUR). Ülesanne on tal segu koostise reguleerimine vastavalt mootori temperatuurile ja koormusele.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kena ja huvitav värv :wink:
Seda oleks huvitav kokkutulekul uudistada küll.
Isiklikult arvan, et küll selle mootori ka ilusti käima saab. Ja kallim ei tule see ka kindlasti kui midagi teist sinna vahele tõsta.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Tänud nugale vastuse eest ,eks kindlasti saab teda suve poole kuskil näha ka :wink: .
Aga kas se bensupump peab järgi olema koguaeg või on sellel releel seal mingi ülessanne ka ,peale pumba sisse välja lülitamise .
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Aga kas se bensupump peab järgi olema koguaeg või on sellel releel seal mingi ülessanne ka ,peale pumba sisse välja lülitamise .
Pritsega autol tavaliselt töötab pump koguaeg, sest pihustist kütuse läbipressimiseks on vajalik pidevalt rõhku hoida.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Relee lülitab pumba sisse siis, kui süüde on sees ja jagajalt saadakse signaal mootori pöörlemise kohta. Lisaks toimub nn "priming" ehk süüte sissekeeramisel antakse korraks pumbale vool peale, et surve üles tuleks.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kuidas edeneb, kas said mootori normaalselt toimima?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Ei ole jõudnud tegeleda praegu autoga :( Aga juulis hakkab puhkus, siis tahaks korralikult liikuma ta saada :wink:Hetkel korjan juppe mis veel puudu ,katki on .
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tegin juhtrõhu regulaatorist eraldi teema:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=4752
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Väga hariv :) Eks ma pean nüüd hakkama vaatama ,kui selle regulaatori saaks siis ma arvan et oleks se mure murtud ,ma nagu ei teagi kust ta peale selle tosolianuma seda temperatuuri võtab muidu ,kuna mul plokki küljes sellist kohta pole kuhu seda kinnitada saaks .Hetkel ripub ta mul sel sama voolikute otsas .Järgmine nädal hakkan tegelema autoga loodan kenasti sõitma saada .
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Sai nüüd 2 pääva vahelduva eduga autoga tegeletud. Üldiselt läks kõik positiivselt peale seda juhtrõhu klappi vahetust hakkas mootor ka tööle nii nagu peab ,ainult et tühikäik veidi kõigub 900 ja 1000 pöörde peal aga muidu kõik ok.
Üks küsimus siis tekkis ka,hakkasin tagaratta läägrit vahetama ja ei saa nüüd aru kuidas need vanad sealt kätte saada .Ei tule kummagile poole lüies või peab tõesti terve õõtsa alt ära võtma ja pressima ?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kurb aga tõsi...
e28...
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kuskohast tagaratta laagrid said muidu? Need suht defka kaup, vahepeal polnudki kuskilt saada.

Kas diffri vahetasid ja kas on nüüd parem? :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

raunz kirjutas:Kuskohast tagaratta laagrid said muidu? Need suht defka kaup, vahepeal polnudki kuskilt saada.

Kas diffri vahetasid ja kas on nüüd parem? :P
Tellisin a carist aga tuleb vist välja, et on valed laagrid sisemine auk on liiga väike .Laagrid olidki valed aga sain haapsalust 1hest poest uued laagrid need sobivad ilusti :)
Diffri sain vahetatud ja proovisõidul tunduds väga hea ,täpselt se mida tahtsin ,ma nüüd mingipääv toon sulle selle teise diffri täpselt veel ei tea mis pääv ,elistan siis ette :wink:
Kasutaja avatar
bimmer850
Postitusi: 71
Liitunud: 04 Jaan 2006 18:45

Postitus Postitas bimmer850 »

Igati kena auto välja tulnud, neerud ka ette siis 8)
BMW E28 524TD 1987
BMW E34 524TD 1990
Vasta