2. leht 6-st

Postitatud: 15 Juul 2010 09:14
Postitas lamp
Nii huvipärast vaatasin et sellist laagrit on täiesti saada, paistab et riiulis olemas isegi mönel pool.
Inner Diameter 28 mm, Outer Diameter 58 mm, Width 16 mm
selliste möötudega siis.

Postitatud: 15 Juul 2010 09:25
Postitas nuga
323'l on sisediameeter 30mm

Laagrid:
30X58X16
30X62X16

Postitatud: 15 Juul 2010 09:33
Postitas tõnis
Kunagi sai 323 laagreid taga aetud mitte kataloogi alusel autole vaid erinevate laagri tootjate tabelitest mõõdu järgi, pead ei anna aga SKF oli sellise mõõduga laagrid täiesti olemas ja saadaval.

Postitatud: 15 Juul 2010 10:15
Postitas trevi
http://www.skf.com vaadates on sellised laagrid täiesti olemas. SKF kodulehel laagrite otsimine vajab küll kasutajaks registreerumist, kuid pärast seda on lihtne parameetrite järgi õiget laagrit otsida. Antud laagri tähis on "62/28". Selle järgi võib maaletoojatelt küsida.

Postitatud: 15 Juul 2010 11:31
Postitas priit300
Taga on 2 erinevat laagrit välimine laager on 62mm välismõõt ja sisemine 30mm ,probleem oligi selle sisemise laagriga mille välimine mõõt oli 58mm ja sisemine 30mm .
Aga selleks korraks on nendega kõik sain vahetatud kuigi sisemine laager läks vana ,välimise sain uue .
Ratas ei loksu ja ei unda ,mingiaeg peab uurima kõik uued panema aga hetkel on tähtsamaid asju teha :)

Postitatud: 09 Aug 2010 23:36
Postitas priit300
Kirjutaks siis mis vahepeal toimunud on ,ülevaatus olemas ja sõitnud olen autoga kõigest veidi üle 300 km .
Vahepeal vaevasid kuumenemis probleemid mille likvideeris lõpuks korras visko sidur ,aga vahepeal sai proovitud igasuguseid vanasi sidureid ja seoses sellega lendas ventikas üldse kapotti tekitades sinna 3 väikest punni :( .
Ennem seda sai auto endale veel peaaegu täies pikkuses uue summuti
Pilt
ja nüüd siis ootan veel millal selle jublaka saab külge siiis peaks olema üleni uus .
Pilt
Rohkem nagu polegi midagi teinud ,roolilati vahetasin ka uue vastu koos kõigega,ja järgmisena plaanis amordid ,vedrud ,pidurikettad siis peaks veermik ka hea olema hetkel kuidagi lödi .tegin veel ka paar pilti kus ta enamvähem puhas on .
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Selleks korraks siis kõik eks uuendan jälle kui midagi kirjutada on :)

Postitatud: 09 Aug 2010 23:46
Postitas kustas
Millise firma toodangu veljed need on?

Postitatud: 10 Aug 2010 12:44
Postitas Kivunz
kustas kirjutas:Millise firma toodangu veljed need on?
pakuks Remotec´i (type A)

Pilt

Postitatud: 10 Aug 2010 18:07
Postitas priit300
Ei ole remotec ,tegu on Kerscher Carmona-dega .

Postitatud: 10 Jaan 2011 20:50
Postitas priit300
Pole siia vahepeal midagi lisanud ,esiteks võtsin mootori maha ja alustasin kapotialuse värvimisega :)
Pilt
Pilt
Samalajal sai vahetatud veel amordid ja vedrud 8)
Pilt
Seoses mootori ruumi värvimisega sai otsuststud, et vahetan ka mootori vähe uuema vastu ,kuna seda vanat mootorit täiesti ilusti tööle ei saanud .
Mootoriks valisin M20B25 tuli ta siis e34 pealt .
Pilt
Pilt
Samas sai mootorit testitud seal e34 peal ja töötas ilusti ,peale seda võtsime mootori lahti ,vahetasime kõik tihendid ,simmerlingid jne ühesõnaga kõik mis oli kulunud ja vahetust vajas ,peale seda väike komplekteerimine ja puhastamine .
Nüüdseks siis mootor peal ja vaja mõned juhtmed ühendada ,juhtmestik korrektselt vedada ja kinnitada ,aku pagassi viia ja siiis võib tagumise otsa ette võtta.
Panen veel mõned pildid kus mootor peal :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selleks korraks siis kõik eks lisan jälle kui midagi muutub :)

Postitatud: 10 Jaan 2011 20:58
Postitas raunz
Väga kena näeb kapoti alt välja. Klapikambrikaane ///M stiilis üle värvimine oli väga hea idee (Y). Koos selle väljalaskega peaks päris piisavalt pauku tulema :P

Postitatud: 11 Jaan 2011 12:50
Postitas rean
Ütleme , et üks eesti ilusaim :wink:
Võiks rääkida vähe täpsemalt mootori vahetusest , mis ümber teha oli vaja ja mis jäi vana . Piltide järgi võib otsustada , et vana tehnika maha , värv selga ja hops uus mootor peale ..ja valmis ta ongi :D

Postitatud: 12 Jaan 2011 08:43
Postitas eix22
rean kirjutas:Ütleme , et üks eesti ilusaim :wink:
värvitud klapikambrikaane pärast ve :)
See peaks seesama olema , mis e30 foorumis müügis oli. Triibud valetpidi kaldega ainult :)

Postitatud: 14 Jaan 2011 21:28
Postitas rean
mootori välimus on siin üldse teisejärguline asi :wink: (ja kui sa ka ükskord penskar :lol: ) ..ma juba ootan seda aega .

Välimus mulle meeldib 8)
Värv on hea , velga ka , piisavalt kroomi ja rohkem polegi vaja sellisele autole midagi külge kruvida 8)
Aja vaid pühapäeval garaasist välja ..

Postitatud: 05 Veebr 2011 15:16
Postitas epm 12
Mis vanast 2,3i mootorist sai?

Postitatud: 05 Veebr 2011 19:10
Postitas priit300
Vana seisab garaazis .

Postitatud: 05 Veebr 2011 19:17
Postitas epm 12
Mis plaanid Sul selle vana mootoriga on?

Postitatud: 05 Veebr 2011 19:30
Postitas priit300
Ei teagi veel ,mul on 2 tükki 2,3 mootorit 1 on täiesti originaal 323 oma aga se mis peal oli oli 2,7 eta kaanega ja plokk oli e30 323 oma .

Postitatud: 30 Mär 2011 18:13
Postitas priit300
Niimoodi kirjutaks väheke mis auto juures toimunud .Alustaks mootorist ja sellega seonduvast ,teen väikse nimekirja mida kasutatud ja mis autolt .
Mootor M20B25 (e34 ).
Juhtmestik (e30 320).
Aju (e34 520).
Õhulugeja (e34 520).
Õliradikas (e30 325 ) hetkel pole veel küljes .
Jahutus tiivik on nüüd elektriline ja nissan primeralt .
Samas sai ka aku pagassi pandud selleks kasutasin e30 325 aku juhtmestiku .
Üks pilt ka enamvähem komplektsest kapotialusest.
Pilt

Siis sai ette võetud summuti ja se esimese otsaga ühendatud ,hääl tuli viisakas vaiksema poolne selline .
Pilt

Pidurid said ka korralikuma uuendus kuuri ,ette tellisin volvo 244 piduri suppordid ja blackdiamond-i pidurikettad .Tagumised suppordid said väikse uuendus kuuri ja kettad samalt firmalt black diamond ,kuigi tagumised kettad tulid valed vahetatakse nad õige pea õigete vastu välja .Piduri voolikud tellisin ka black diamondi omad ,torud jätsin vanad kuna nendel puudus igasugune rooste ja polnud mõttet vahetada .
Käsipidur sai uued trossid ,klotsid ja remontkomplekti (toimib nüüd ideaalselt ).
Pilt
Pilt

Taga sillal panin veel ammu tellitud amordid vedrud tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid, ning sai samas vahetatud ka enamus kummi puksid .
Pilt

Sisu kallal käisin ka veidi ette sai paigaldatud e30 sport istmed kuna need nägid kõige originaali lähedasemad välja ja e30 m tech2 rool .
Ühel istmel on riie veidi katki ,aga sisu peale hakkan rohkem tähelepanu pöörama siis kui tehniline pool on täitsa korras , suvelõpu poole arvatavasti .
Pilt

Ega rohkem polegi midagi eriti teinud sai ka väike proovi ring tehtud ja auto töötab väga hästi ,esimene sõit kuival asfaldil võrreldes vana mootoriga on suht meelde jääv :)
Tegin mõned niisama pildid ka aga kuna auto talv läbi garaazis olnud, siis on ta suht tolmune :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selleks korraks kõik siis.

Postitatud: 30 Mär 2011 22:53
Postitas raunz
Ma pole M-tech II rooli E21-l veel näinudki...millelt see rool pärineb ja kas läks üks ühele külge?

Väga suur töö väga korralikult tehtud igatahes, see auto peaks rajal päris edukalt liikuma 8)

Mind huvitab see kah, kas antud jahutussüsteemi lahendus toimib...M50 jaoks oleks sellest vähe ka 10 minutiseks sõiduks :P