Ihvi 728i

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nüüd poodi liivapaberi ja peitsi ja laki järele :wink:

auto peaksin lõpuks kätte saama homme-ülehomme :P
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ihv kirjutas:nüüd poodi liivapaberi ja peitsi ja laki järele :wink:

auto peaksin lõpuks kätte saama homme-ülehomme :P
Sul siis jõulukink olemas :D
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

ootan jah lolliks juba ennast :(
asi sai idee järgi juba nädal tagasi valmis aga paari koha pealt läks lakk mullitama ja värvitakse uuesti üle need kohad. pold nagu väga palju aga siuke auto peaks üleni särama :P
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Kahjuk ei olnud võimalik fotoaparaadi kaotsiminekuga seoses pilte teha täna, aga nägin ära...

I'm impressed :shock: Eks kunagi jõuab siia ka pildimaterjali ma loodan...
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

minul tulevad see aasta mustad jõulud 8)
Pilt

natuke pilte galeriis, loodan väljas ja valgega teha kui asi rohkem komplekteeritud
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Otsustasid mustaks värvida? Õige liigutus! Sisu tuleb beez? Ootab siis pilte kus masin tolmust pestud ja osad kõik külge kruvitud! :D
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

neid pilte ootan isegi :D õigemini, et oleks materjal, mida pildistada :wink:

hetkeseisuga siis kõik uksemehhanismid koos (aint polstrid puudu, armatuuris nupukesed (suurim mure oli salongi ventika mittetoimimine) korrastatud, roolisammas vahetatud jms. loodan täna põhjamati sisse saada. sisu tõstan praegu muutmata kujul kuldse pealt sisse, ülepolsterdamine/nahatamine jääb tulevikku, on asjad vähemalt koos ja ei kao ära.
järgmisena plaanis kapoti all ringi vaadata. peaks vaakumi üle vaatama (tühikäiks ebsühtlane ja madalavõitu, tugev vaakumi sisin kosta ja voolikud paistavad ka na äbarikud), saaled vahetama (päris soojana vilgutab kohapeal (500 pöörde kandis) õlituld kohati, ilmselt kustutaks tule ka tühikäigu paikasaamine ja õli vahetus (jumal teab, mis seal sees on) aga olen saalede vahetamise kasulikkuse usku :D) , radika lekke kõrvaldama ja mahlad vahetama :roll:
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Vaata, et sul üks teatav 3,2 millimeetrise läbimõõduga vaakumvoolik lahti pole! See mis jookseb kõrvalistuja-poolsest küljest alates mööda vahesina kollektori alla. Kui see voolik on lahti siis imeb täiega. Endal oli juhus kus pöörded muutusid ebaühtlaseks jne. Kaevasin natuke kapoti all ja selgus, et üks pikk vaakumvoolik tolgendas niisama. Oli teine oma õigest kohast plehku pannud. Pärast külgeühendamist jälle kõik korras. Voolikul peaks olema küljes väike kinnitusklamber. Võiks ka ülejäänud vaakumvoolikud üle vaadata :idea: Mootorisse pane mingi asjalik mineraalõli (täis- või poolsünti pole vast kulunud mootorisse mõtet kallata). Muidugi see õlitule vilkumine võib olla ka madalatest pööretest tingitud... seega alati ei ole õlipump läbi.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

TUBLI poiss et mustax värvisid 8) aga pane kähku nina kokku ma tahan näha milline vananina mustana välja näeb , hõbedane sobib vananilane väga, aga must? siis tean millist värvi endaoma värvin
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

mootor nagu hullusti kulunud ei ole, st liigub päris hästi ja ei suitse-tossa. õli plaanisin ise ka mineraali, millist soovitate? ilmselt eriti suurt vahet pole küll. tsikliga parimad kogemused pennzoiliga (ei muutu liiga vesivedelaks ka kuumana), halvimad kogemused addinoliga (kuumana õlisurve liiga madal ja tuli põleb ka õrnalt gaasi andes, kuigi mootor hiljuti remonditud. addinol välja, pennzoil sisse->surve ok ka tühikäigul popsudes).

on saalede vahetusega tegelenud keegi? mingeid ettearvamatuid ebameeldivusi sellega seoses?
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Pennzoil on tõesti ka minu kogemustest täitsa ok. Saalede vahetusega võib probleeme tekkida igasuguseid... seda siis kui varem asja ise teinud ei ole. Ära mitte mingil juhul oma tarkusest asja tegema hakka vaid võtta ikka remondimanuaal kätte ja sealt step-by-step tehes võid kindel olla, et asi saab hea.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

Mis pennzoil, lõpetage ära. Sees on korralik poolsünt castrol ja 500km tagasi vahetatud(oleneb palju sina sõitnud oled)

Muidu kunagi M10 mootoril põles õlituli kuni 2000rpm , peale saalede vahetust asi ok.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Mart kirjutas:Mis pennzoil, lõpetage ära.
Puht huvi pärast küsin, mis alusel arvad, et näiteks castroli poolsünt on parem kui pennzoili oma? Pennzoil õlid on muideks BMW poolt samuti heaks kiidetud.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

ärge nüüd kaklema minge õlide pärast :D

vahelduseks uudiseid niipalju, et sisu sai puhastatud ja põhi seestpoolt grafiitõliga töödeldud ja läheb nädalavahetusel sisse :)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Mõlemad on head 8)
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

Arvo kirjutas:
Mart kirjutas:Mis pennzoil, lõpetage ära.
Puht huvi pärast küsin, mis alusel arvad, et näiteks castroli poolsünt on parem kui pennzoili oma? Pennzoil õlid on muideks BMW poolt samuti heaks kiidetud.
http://www.ukcar.com/road_tests/bmw/bmw ... ENGINE.jpg


See pilt õlikorgil on päris mõjuv põhjus :)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Mart kirjutas: http://www.ukcar.com/road_tests/bmw/bmw ... ENGINE.jpg
See pilt õlikorgil on päris mõjuv põhjus :)
Selle pildi põhjuseks on see, et Castrol sponsoreerib BMW F1 projekti, millest tulenevalt on nende logo ka iga uuema BMW õlikorgil :P Varem oli selliseks "ametlikuks BMW õliks" Valvoline.
Ei ütlegi, et Castrol nüüd sitt oleks... aga IMHO põhjendamatult kallis. Sama raha eest saab Pennzoili üle liitri rohkem ja näiteks M50-e hüdrotõukuritele meeldib Pennzoil rohkem (loe: mootor käib veidi vaiksemalt).
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

uudiseid siis niipalju, et nina ja kapott lähevad ülevärvimisse nagu oligi arvata (veeplekid mis tundusid olevat lakil ainult ja lubati, et poleerivad välja ja on ilus või värvivad üle...läheb viimane variant käiku :wink: )

ehk siis nina kokkupanek venib veel :roll: sisu peaks selle nädalavahetusega sisse saama :P
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

No sa saad siis veel rahulikult sisu kallal nokitseda. Kas värv tehakse garantiikorras korda?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nina ülevärvimine mulle lisakulutusi ei tekita jah..ja nagu nädalake venimist ka eriti ei morjenda. täna võtsingi nina ja kapoti maha ja homme lähevad tegemisse..
minu tänase päeva eriti hea uudis on, et auto sai tühikäigu võrra rikkamaks. :) üks salakaval voolik oli katki ja sealt sai rohkelt lisaõhku. samuti panin uued küünlad, õhufiltri, rihmad, geneka puksi jms pudi-padi. käib toredasti (y)
sisust põhim uksepolstrid puudu.
Suletud