Ihvi 728i

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

ega sa just väga palju ei üllata :wink: mõned postitused tagasi sellest ka juttu, et plaanisin vahetada
täna ARKis käies tellisin ära, niiet mõne nädala pärast uued märgid küljes :)
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Ihv kirjutas: Pilt
Veel üks tähelepanek: kas sellel pildil on esitiiva ülemises nurgas mõlk?
E34 & E32
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

ei
autol on rohkelt tolmu ja õliseid näpujälgi selle pildi peal, ilmselt valgus peegeldab kuidagi kavalasti. kusagil ei ole mitte ühtegi mõlki.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

auto peab ilmselt elektriku juurde viima :roll:

täna vahetasin prooviks kellade ploki ära - spido ikka ei tööta. (diffri andur vahetatud, kõige diffriga :) )lisaks ei tööta (enam) kojamehed ja aku oli ööga tühjaks jooksnud :( võibolla jäi garaazis uks lahti ja aku on suht vana..kordan täna katset.
kõik kaitsmed muidu terved

kui saan kojamehed tööle siis ehk käin homme ka ülevaatusel ära...
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

niih. täna ajasin kojamehed tööle - mootor oli peaaegu läbi (ära kärssand, pealt plastik suland jms :? igatahes vahetasin mootori ära (kogu mehhanismi oleks tülikas olnud vahetada) aga nüüd väike probleem "nullasendiga" - see on nimelt üsna keset klaasi. suht täpselt peab kangiga mängima, et kojamehed klaasi alla serva seisma saaks jätta :D ilmselt tuleks reguleerida mootori ja hoovastiku vahelist nurka - tõsta mõni nuut edasi ja proovida. või on kellelgi muid ideid?

selline avastus ka veel, et pole endal ühtegi korralikku ja seega järg nädal uue termosiduri järgi poodi :?

siuke küss veel - kui palju tuleks karta klapi tiksumist? nüüd terve sumpaga on kuulda. ei ole väga kriitiline..noh, umbes selline hääl nagu tüüpiline VAGi mootor millel õli miinumis ja mingi tõukuri vahele pole õli jõudnud. kuna klapisääretihendid ei ole enam ilmselt mitte just esimeses nooruses siis peaks need kunagi ära vahetama. kaas tuleb vist maha võtta ja teeks korraga kaane ära kah siis, kas on mõtet hakata praegu klappe regullima et väiksest tiksust lahti saada?
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

otsus: Tehniliselt korras!

ehk siis tänasest alates on street-legal :)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

ma täitsa nägin su autot täna 8) väga nunnu :P
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

kus? :P

aga muidu esimese maantee-sõidu järeldused:

1. kinnikeevitatud ventikas tapab (kõrvu ja küttekulu), homme uurin kust töötava termosiduri saaksin
2. uksetihenditel on siiski point. juhi ukse külge käiv tihend hetkel puudu, päris "mõnus" vihin on maanteel sõites
3. muidu on täitsa mugav :)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

OLID natuke ennem liivalia ristmiku kõnniteepeal, polu-tehnikumi ees vist, see tihendi vilin on tuttav asu :lol: mul akna omad ära surid siis ka lennuk oli pea kohal koguaeg, linnas ei häirinud aga maanteel külll :D
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

njah. mõõdukalt halb uudis - bensupaak lekib valtsi vahelt :? ei old väga roostes ja vaatasin, et võiks täitsa ok olla ja käiasin pindmise rooste maha ja värvisin üle..ühesõnaga üle 30L igaks juhuk sisse ei pane lähiajal (ostsin tartus mingi 60L ja imestasin, et maru palju tundub minevat..eile õhtul nagu tundsin kerget bensuhaisu aga arvasin, et see on naabrimehe sierra mis viimaseid elumahlu väljastab :D
niiet kel bensupaak üle siis paluks teada anda
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nii. uus (sachs, baltilaagrist) termosidur peal, hoopis teine hääl :)
kojameeste nullasend ka paigas :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

kas on võimalik, et ma nägin sind täna tallinnas, tartumaanteel kesklinna poole sõitmas?

kui nii siis tõesti kena must masin :)

üritasin kõrvale trügida, aga liiklus oli natuke liiga tihe...
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

ikka on võimalik, täna olen päris palju tallinnas ja lähiümbruses ringi sõitnud :) umbes poole viie ajal liikusin küll bussijaama poolt stockmanni poole..
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

küsimus roolikarbi kohta - kas seda saab "peale keerata", et roolilõtku vähendada? nimelt linnas otse sõites nagu otsib teed ja vaja roolida natuke nagu...ehk annaks lõtk praktiliselt olematuni vähendada ja siis piisaks kui rooli hoida lihtsalt? kuidagi harjumatu lihtsalt :roll: maanteel samas nagu ei tunne, teel väike kalle ja kiirused suuremad ja ei uju..

samas proovisin eile tööautoga, et ka "roolilõtk" on umbes sama palju (5 kraadi ehk?) ja ei otsi üldse teed (2004 a auto, peaks nagu kõik korras olema, samas all on 175 laiad kummid, bemmil 235).

või ongi normaalne nii laia papuga natuke teed otsib :?:
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ihv kirjutas:või ongi normaalne nii laia papuga natuke teed otsib :?:
Sellise laiuse juures on see täiesti normaalne. Pane prooviks kitsamad rehvid ja tõenäoliselt kaob ka ujumine. Mingil määral mõjutab ujumist ka rehvivalik st. sama laiuse juures erinev kummisegu, seina jäikus jne.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ihv kirjutas:küsimus roolikarbi kohta - kas seda saab "peale keerata", et roolilõtku vähendada?
Roolikarbist saab peale keerata küll, see pole aga soovitav tegevus - sellega elimineerid lõtku keskasendis aga äärtel läheb rool raskemaks.
Parem vali sobivad rehvid, näiteks 205 laius ja kõrgem profiil teevad imet. Juhitavusele ja pidurdusteekonnale see muidugi hästi ei mõju aga mingi kompromiss tuleb leida.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

pelgan, et 205 ei lähe peale...kummiboxis öeldi, et alla 225 selle velje peal hästi ei istu.

ja no probleem ei ole eriti aktuaalne, siuke kerge harjumuse küsimus pigem.
aga peale keeramine käib mismoodi?
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Selle ujumisega harjub ära :D
635csi
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nii. keerasin karbist natukene peale ja sain soovitud tulemuse :)
samuti said täna klapid regullitud (esimest korda auto mootori klappe regullisin ja ei saand ideaalne..külmalt natuke ikka üks tiksub..aga kõvasti vähem ja soojalt on nagu peab :)
bensupaagi lekkekohta sai mingi parandusmöginaga töödeldud, eks näis mis saab kuigi erilist usku ei ole sellesse :?
külge said ka uued numbrid ja numbrialused
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

mõned klõpsud (sry fotoka kvaliteedi ja oskuste pärast) uute numbritega.

Pilt
Pilt

galeriis ka midagi
Suletud