Ihvi 728i
auto peab ilmselt elektriku juurde viima
täna vahetasin prooviks kellade ploki ära - spido ikka ei tööta. (diffri andur vahetatud, kõige diffriga )lisaks ei tööta (enam) kojamehed ja aku oli ööga tühjaks jooksnud võibolla jäi garaazis uks lahti ja aku on suht vana..kordan täna katset.
kõik kaitsmed muidu terved
kui saan kojamehed tööle siis ehk käin homme ka ülevaatusel ära...
täna vahetasin prooviks kellade ploki ära - spido ikka ei tööta. (diffri andur vahetatud, kõige diffriga )lisaks ei tööta (enam) kojamehed ja aku oli ööga tühjaks jooksnud võibolla jäi garaazis uks lahti ja aku on suht vana..kordan täna katset.
kõik kaitsmed muidu terved
kui saan kojamehed tööle siis ehk käin homme ka ülevaatusel ära...
niih. täna ajasin kojamehed tööle - mootor oli peaaegu läbi (ära kärssand, pealt plastik suland jms igatahes vahetasin mootori ära (kogu mehhanismi oleks tülikas olnud vahetada) aga nüüd väike probleem "nullasendiga" - see on nimelt üsna keset klaasi. suht täpselt peab kangiga mängima, et kojamehed klaasi alla serva seisma saaks jätta ilmselt tuleks reguleerida mootori ja hoovastiku vahelist nurka - tõsta mõni nuut edasi ja proovida. või on kellelgi muid ideid?
selline avastus ka veel, et pole endal ühtegi korralikku ja seega järg nädal uue termosiduri järgi poodi
siuke küss veel - kui palju tuleks karta klapi tiksumist? nüüd terve sumpaga on kuulda. ei ole väga kriitiline..noh, umbes selline hääl nagu tüüpiline VAGi mootor millel õli miinumis ja mingi tõukuri vahele pole õli jõudnud. kuna klapisääretihendid ei ole enam ilmselt mitte just esimeses nooruses siis peaks need kunagi ära vahetama. kaas tuleb vist maha võtta ja teeks korraga kaane ära kah siis, kas on mõtet hakata praegu klappe regullima et väiksest tiksust lahti saada?
selline avastus ka veel, et pole endal ühtegi korralikku ja seega järg nädal uue termosiduri järgi poodi
siuke küss veel - kui palju tuleks karta klapi tiksumist? nüüd terve sumpaga on kuulda. ei ole väga kriitiline..noh, umbes selline hääl nagu tüüpiline VAGi mootor millel õli miinumis ja mingi tõukuri vahele pole õli jõudnud. kuna klapisääretihendid ei ole enam ilmselt mitte just esimeses nooruses siis peaks need kunagi ära vahetama. kaas tuleb vist maha võtta ja teeks korraga kaane ära kah siis, kas on mõtet hakata praegu klappe regullima et väiksest tiksust lahti saada?
njah. mõõdukalt halb uudis - bensupaak lekib valtsi vahelt ei old väga roostes ja vaatasin, et võiks täitsa ok olla ja käiasin pindmise rooste maha ja värvisin üle..ühesõnaga üle 30L igaks juhuk sisse ei pane lähiajal (ostsin tartus mingi 60L ja imestasin, et maru palju tundub minevat..eile õhtul nagu tundsin kerget bensuhaisu aga arvasin, et see on naabrimehe sierra mis viimaseid elumahlu väljastab
niiet kel bensupaak üle siis paluks teada anda
niiet kel bensupaak üle siis paluks teada anda
küsimus roolikarbi kohta - kas seda saab "peale keerata", et roolilõtku vähendada? nimelt linnas otse sõites nagu otsib teed ja vaja roolida natuke nagu...ehk annaks lõtk praktiliselt olematuni vähendada ja siis piisaks kui rooli hoida lihtsalt? kuidagi harjumatu lihtsalt maanteel samas nagu ei tunne, teel väike kalle ja kiirused suuremad ja ei uju..
samas proovisin eile tööautoga, et ka "roolilõtk" on umbes sama palju (5 kraadi ehk?) ja ei otsi üldse teed (2004 a auto, peaks nagu kõik korras olema, samas all on 175 laiad kummid, bemmil 235).
või ongi normaalne nii laia papuga natuke teed otsib
samas proovisin eile tööautoga, et ka "roolilõtk" on umbes sama palju (5 kraadi ehk?) ja ei otsi üldse teed (2004 a auto, peaks nagu kõik korras olema, samas all on 175 laiad kummid, bemmil 235).
või ongi normaalne nii laia papuga natuke teed otsib
Roolikarbist saab peale keerata küll, see pole aga soovitav tegevus - sellega elimineerid lõtku keskasendis aga äärtel läheb rool raskemaks.Ihv kirjutas:küsimus roolikarbi kohta - kas seda saab "peale keerata", et roolilõtku vähendada?
Parem vali sobivad rehvid, näiteks 205 laius ja kõrgem profiil teevad imet. Juhitavusele ja pidurdusteekonnale see muidugi hästi ei mõju aga mingi kompromiss tuleb leida.
E24 635CSi | E10 2002
nii. keerasin karbist natukene peale ja sain soovitud tulemuse
samuti said täna klapid regullitud (esimest korda auto mootori klappe regullisin ja ei saand ideaalne..külmalt natuke ikka üks tiksub..aga kõvasti vähem ja soojalt on nagu peab
bensupaagi lekkekohta sai mingi parandusmöginaga töödeldud, eks näis mis saab kuigi erilist usku ei ole sellesse
külge said ka uued numbrid ja numbrialused
samuti said täna klapid regullitud (esimest korda auto mootori klappe regullisin ja ei saand ideaalne..külmalt natuke ikka üks tiksub..aga kõvasti vähem ja soojalt on nagu peab
bensupaagi lekkekohta sai mingi parandusmöginaga töödeldud, eks näis mis saab kuigi erilist usku ei ole sellesse
külge said ka uued numbrid ja numbrialused