Masin aastast 81 ,värv on tal hele rohekas ja sisu sinine(tahan hiljem ära vahetada),vist on ka originaalveljed all(väga korralikud),mootor 1.8 pritse.
Kere ,on nii nagu on mõnest kohast täitsa ilus,mootoriruum on suht korralik välja arvatud esipaneel ja esi parem nurk ,mis vist laksu saanud ja keegi siis nimelt seda vista taasada "üritanud".Põhjaplekid enam-vähem esimese vaatluse korral.Tagukannud suht ok ,välja arvatud salongipoolsetel külgedel peopesasuurused rooste lätakad.Pagassi ruum oli ka enam vähem ,välja arvatud tagapaneel.Uksed nagu ikka alt roostes ning karbid olid isegi korralikud aga karpide kinnitamis keevitus kohad värvi alt välja ilmumas.
Elektripoolepealt uurin lähipäevadel kuna midagi eiriti nagu ei funka
a ja pilte autost hetkel:
Tuleviku poole kavas:
kapott,tiivad,esipaneel,tagupaneel,orig. kasett raadio,esipõll,hele või must sisu,kella asemele tahomeeter el. kellaga,armatuur,pudi padi ning ka uus värv
E21 318i
Edu taastamisega!
Kui abi või juppe vaja on, siis anna aga julgelt märku, mul on neid mitme auto jagu kogunenud
Vaatan, et su autol on esitulekojamehed olnud. Pole just väga tavaline nähtus 2 tulega autol Need tasuks võimaluse korral kindlasti taastada, lisavad omajagu ajastu hõngu Paraku kipuvad nende mootorite võllid kinni roostetanud olema, aga mine sa tea...
Ahjaa, fotoreportaaž galeriisse oleks kah oodatud
Kui abi või juppe vaja on, siis anna aga julgelt märku, mul on neid mitme auto jagu kogunenud
Vaatan, et su autol on esitulekojamehed olnud. Pole just väga tavaline nähtus 2 tulega autol Need tasuks võimaluse korral kindlasti taastada, lisavad omajagu ajastu hõngu Paraku kipuvad nende mootorite võllid kinni roostetanud olema, aga mine sa tea...
Ahjaa, fotoreportaaž galeriisse oleks kah oodatud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline