Kristjani e28 520i '87
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Suve suurprojekt e38 nahkistmed e28sse jõudis lõpule eile hilisõhtul. Palju lõikamist ja neetimist, eriti tagumiste istmetega. Lõpptulemusega jäin rahule, ainult juhiistme nahk on võrdlemisi kulunud ning selle tagune sahtel katki. Aga istmenahk otseselt katki ei ole, seega naha proffidel ei tohiks raskusi olla. Esimesed istmed liiguvad igas suunas elektriliselt ning samuti ka küttega. Suurima üllatuse valmistasid elektriliselt liikuvad peatoed.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Kevade lõpust, ehk hooaja algusest sõidetud masinaga ligi 2000km ning ilma suurtemate probleemideta, samas ühtegi pikka otsa pole teinud.
Täna kadus ära, aga sidur. Siduri vajutamisel jääb pedaal alla ning vajub seejärel ise täielikult vastu vaipa. Jään ootama teie näpunäiteid ja nõuandeid.
Täna kadus ära, aga sidur. Siduri vajutamisel jääb pedaal alla ning vajub seejärel ise täielikult vastu vaipa. Jään ootama teie näpunäiteid ja nõuandeid.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Suur mure on katuseaknaga. Sai pandud klaasist luuk ja nüüd istub katusest veidike kõrgemal. Tohutu müra tuleb sealt sisse. Mis võimalused on? Keerasin esimesed mutrid lahti, aga alla poole suruda väga ei õnnestu. Kas luuk peaks ideaalis istuma katusest all pool, või mul lihtsalt tihend läbi.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: E28 520 87a Kristjan
Kuna avanes võimalus soetada bbs style 5 tüüpi veljed, siis vaikselt olen asunud ka tegelema nendega ning loodan algavaks hooajaks valmis jõuda. Pilte tööprotsessist.
Käsil siis velgede lihvimine ja poleerimine.
tuli teha ka vastav abivahend, ehk uus keskosa, et sobituks civicu alla ja et kärgedega vastu näppe ei saaks.
Ühesõnaga kulub palju liivapaberit, Aega ja nõuab suurt tahtejõudu .
Plaanin lasta keskosad värvida tavaliseks velje halliks, et ei muutuks liiga ``blingiks``.
Käsil siis velgede lihvimine ja poleerimine.
tuli teha ka vastav abivahend, ehk uus keskosa, et sobituks civicu alla ja et kärgedega vastu näppe ei saaks.
Ühesõnaga kulub palju liivapaberit, Aega ja nõuab suurt tahtejõudu .
Plaanin lasta keskosad värvida tavaliseks velje halliks, et ei muutuks liiga ``blingiks``.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: E28 520 87a Kristjan
Kuna avastasin järsku, et hooaeg polegi nii kaugel ja kolmesega pole eriti aega olnud tegeleda-tuli vastu võtta otsus ja asuda viiese juurde, et kohe kevadel sõitma saaks hakkata. Tundsin sügisel, et matid märjad ja puhurid ka ei tööta. Otsustasin põhjamati ja keskkonsooli välja võtta. See osutus päris tõsiseks ettevõtmiseks, sest matt päris paks ja kange- autot tuli kõvasti lammutada. Tulemusena sain tööle ka puhrid esmakordselt selles autos . Pilte tehtud tööst
Nagu näha siis pole olukord üldsegi halb esmapilgul, kui aga kasutada kruvikeerajat ja surkida saab ikka suure tahtmise korral läbi kere lükatud.
Nüüd juba keevitatud
Ja mis teha tagumiste vannidega, kas üks suur plaat?
Samuti sooviks teada, mis aineid kasutada sees ja põhjaall keevituste peale panemiseks.
Nagu näha siis pole olukord üldsegi halb esmapilgul, kui aga kasutada kruvikeerajat ja surkida saab ikka suure tahtmise korral läbi kere lükatud.
Nüüd juba keevitatud
Ja mis teha tagumiste vannidega, kas üks suur plaat?
Samuti sooviks teada, mis aineid kasutada sees ja põhjaall keevituste peale panemiseks.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi