E28 524td 1984, Steven
E28 524td 1984, Steven
Polekski uskund, et ma siukse auto endale kunagi soetan.
Aga nii saingi selle endale, et sõber ostis väidetavalt mingilt vanamehelt auto ära, auto seisis vanamehel umbes aasta aega tühja.
Sõber sõitis sellega ise vist mingi 3 nädalat vms, kui pakkusin talle vahetuseks vastu oma Passat B3, temale see sobis ja tegime ostu-müügilepingu ära.
Enne seda BMW'd oli mul E39 528iA ja enne seda siis E38 740iA.
Ja vahepeal on igast autosid olnud.
Hetkel on autol pidurid suht läbi, ning siuksed pisiasjad, mis on seismisega kaasnenud.
Paar pilti ka:
[/img]
Aga nii saingi selle endale, et sõber ostis väidetavalt mingilt vanamehelt auto ära, auto seisis vanamehel umbes aasta aega tühja.
Sõber sõitis sellega ise vist mingi 3 nädalat vms, kui pakkusin talle vahetuseks vastu oma Passat B3, temale see sobis ja tegime ostu-müügilepingu ära.
Enne seda BMW'd oli mul E39 528iA ja enne seda siis E38 740iA.
Ja vahepeal on igast autosid olnud.
Hetkel on autol pidurid suht läbi, ning siuksed pisiasjad, mis on seismisega kaasnenud.
Paar pilti ka:
[/img]
Viimati muutis Steven, 22 Okt 2010 01:02, muudetud 2 korda kokku.
Täna käisin autot kontrollimas.
Karbid kõige hullemad polegi, võiksid ka hullemad olla.
- Kütet lekkis, selle tegime kohe korda.
- Tagumised pooltelje kummid kõik katki...mõistlikum oleks vast vahetada ka poolteljed.
- Tagumine parem rattalaager on läbi.
- Esisillas juppe läbi, näiteks mõlemad kondid, parem rooliots, sarniire jne jne
- Tagumised piduritorud läbilõigatud.
- Esimese piduri parempoolne silinder on kinni.
- Esimesed kettad ja klotsid on läbi, need on ikka väga läbi, metallpuru on isegi velje randi peal ja velg on kollakas selletõttu.
Hetkel toimub siis pidurdamine aind esimese vasaku piduriga...ja need kahisevad korralikult.
Lähiajal on ikka plaanis need korda teha.
Karbid kõige hullemad polegi, võiksid ka hullemad olla.
- Kütet lekkis, selle tegime kohe korda.
- Tagumised pooltelje kummid kõik katki...mõistlikum oleks vast vahetada ka poolteljed.
- Tagumine parem rattalaager on läbi.
- Esisillas juppe läbi, näiteks mõlemad kondid, parem rooliots, sarniire jne jne
- Tagumised piduritorud läbilõigatud.
- Esimese piduri parempoolne silinder on kinni.
- Esimesed kettad ja klotsid on läbi, need on ikka väga läbi, metallpuru on isegi velje randi peal ja velg on kollakas selletõttu.
Hetkel toimub siis pidurdamine aind esimese vasaku piduriga...ja need kahisevad korralikult.
Lähiajal on ikka plaanis need korda teha.
Ega ta mugav ei ole jahRuut kirjutas:Sõber sõitis sellega ise vist mingi 3 nädalat vms,tuletab mulle meelde minu esimest autot M403. Ühe pidurdava rattaga oli väga kehva pidama saada.Steven kirjutas: - Tagumised piduritorud läbilõigatud.
- Esimese piduri parempoolne silinder on kinni.
Tartus ikka jahjossu kirjutas:Ega see masin Tartus ei liigu?
Nägin sarnast masinat sarnaste velgedega küttenäljas vana Bronxi poe ees, keegi kallas veel usinalt kanistrist kütet.
Mul sai küte otsa, ei läind enam käima krt
Jooksin kankuga olerexi ja valasin paaki, siis jebisin veel tükkaega, sest küte oli nii otsas, et võttis õhu vahele.
Jürgen kaevas hea hinnaga sileda isendi välja... kadedaks ajab kurat.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Palju õnne!
minu endine e28.....aasta tagasi umbes.
Väidetavalt pikalt sõitis sellega õpetaja, seepärast ongi hästi säilinud.
Ainus mis ma tegin: sillatala puksid said uued, keevitasin taga põlle, ja panin need samad valukad ja uus aku sai peale.
Pidurid juba tooaeg olid läbi, laager ka undas, pooltejed ja kummid ka olid läbi.
minu endine e28.....aasta tagasi umbes.
Väidetavalt pikalt sõitis sellega õpetaja, seepärast ongi hästi säilinud.
Ainus mis ma tegin: sillatala puksid said uued, keevitasin taga põlle, ja panin need samad valukad ja uus aku sai peale.
Pidurid juba tooaeg olid läbi, laager ka undas, pooltejed ja kummid ka olid läbi.
Tema sai jah selle suht moosi hinnaga.ArdoH kirjutas:Jürgen kaevas hea hinnaga sileda isendi välja... kadedaks ajab kurat.
No kurja, meeldiv kuuldadmk kirjutas:Palju õnne!
minu endine e28.....aasta tagasi umbes.
Väidetavalt pikalt sõitis sellega õpetaja, seepärast ongi hästi säilinud.
Ainus mis ma tegin: sillatala puksid said uued, keevitasin taga põlle, ja panin need samad valukad ja uus aku sai peale.
Pidurid juba tooaeg olid läbi, laager ka undas, pooltejed ja kummid ka olid läbi.
Kui kaua see auto oli sinu käes?
Üllatavalt hästi säilinud jah sellise aastaarvu kohta.
E28 524td
28 sekundit? kas selle auto tipp jääb siis kuskile 130km/h juurde või? ei tahaks nagu hästi uskuda.
iseenesest ilus auto, üks inimlikumaid rohelisi mida ma näinud olen loodetavasti siis väga pornotuuninguks ei lähe selle kallal.
muide, esisilla osasid saaksid minu käest. rooliotsa, õõtsasid ja värki...kui on tarvis.
iseenesest ilus auto, üks inimlikumaid rohelisi mida ma näinud olen loodetavasti siis väga pornotuuninguks ei lähe selle kallal.
muide, esisilla osasid saaksid minu käest. rooliotsa, õõtsasid ja värki...kui on tarvis.
Ei jah, ma olen siuke ulme tuuningvend, mulle meeldib tavaliselt kleepida siukseid kroom leeke auto külje peale..
Eile tellisin ebayst endale neonid autosse sisse, ulmeäge Pärast teen pilte ka.
Tegelt, kui ausad olla, siis mulle ei meeldi üldse siuke tuunimine, mina austan originaalsust. "Tuunin" ainult originaal juppidega.
Ja kasutatuid sillajuppe ma eriti ei taha panna enda autole alla, see oleks sama hea nagu osta kasutatud kütte või õlifilter. Aga kui näiteks terve auto on lammutada, siis oleks küll muid juppe vaja.
Esmaspäeval hakkan pidureid otsima ja ostma.
Homme on pühapäev, ehk lebopäev, seega tutvun niisama autoga igavusest.
Eile tellisin ebayst endale neonid autosse sisse, ulmeäge Pärast teen pilte ka.
Tegelt, kui ausad olla, siis mulle ei meeldi üldse siuke tuunimine, mina austan originaalsust. "Tuunin" ainult originaal juppidega.
Ja kasutatuid sillajuppe ma eriti ei taha panna enda autole alla, see oleks sama hea nagu osta kasutatud kütte või õlifilter. Aga kui näiteks terve auto on lammutada, siis oleks küll muid juppe vaja.
Esmaspäeval hakkan pidureid otsima ja ostma.
Homme on pühapäev, ehk lebopäev, seega tutvun niisama autoga igavusest.
E28 524td
ei loomulikult, kui finantsi on siis osta ikkagi poest ja uued, aga vaat et siis A-osad ostad, muidu võib juhtuda, et teise mehe kasutatud originaalosa kestab lõpuks veel kauem kui sinu uus B
terve auto on/oli lammutada tõesti...teema on ka varuosades üleval. muidugi väga palju enam asju järel pole, aga alati võib kirjutada ja küsida.
aga seda 28 sek 120ni 3'st diislit tahaks kohe ise näha, õigemini tahaks näha seda "originaalis" speci kus selline asi kirjas on.
terve auto on/oli lammutada tõesti...teema on ka varuosades üleval. muidugi väga palju enam asju järel pole, aga alati võib kirjutada ja küsida.
aga seda 28 sek 120ni 3'st diislit tahaks kohe ise näha, õigemini tahaks näha seda "originaalis" speci kus selline asi kirjas on.
Täna sai natuke autot lammutatud seest, nagu mul alati kõikide enda "uuete" autodega kombeks on.
Tagumised istmed kiskusin välja ja selgus, et kunagi on keegi akna sisse löönud, istme all on klaasikillud. Koera karvu leidsin ka suht palju.
Keskkonsooli kiskusin lahti, pesen ära ja panen uuesti tagasi. Samas otsin ka + juhe üles, et makile voolu saada.
Pagassi polstrid võtsin välja, hullult õlised on, need viin keemilisse koos autoga mingi aeg.
Rohkem vist lammutada ei viitsi, mõtlesin küll, et võtan esimesed istmed välja, et parem keemilist teostada, saab puhtaks ka istmete alt..eks näis, ega neid vist väga raske lahti võtta pole.
Igatahes, autoga ma enam ei sõida, kui saan sillajupid, esisillas on lihtsalt väga hull kolks ja ma ei imesta, kui varsti lendab ratas alt ära, seega oleks mõistlikum auto seisma jätta niikauaks.
Seni saan sees putitada.
Homme teen pilte ka.
Tagumised istmed kiskusin välja ja selgus, et kunagi on keegi akna sisse löönud, istme all on klaasikillud. Koera karvu leidsin ka suht palju.
Keskkonsooli kiskusin lahti, pesen ära ja panen uuesti tagasi. Samas otsin ka + juhe üles, et makile voolu saada.
Pagassi polstrid võtsin välja, hullult õlised on, need viin keemilisse koos autoga mingi aeg.
Rohkem vist lammutada ei viitsi, mõtlesin küll, et võtan esimesed istmed välja, et parem keemilist teostada, saab puhtaks ka istmete alt..eks näis, ega neid vist väga raske lahti võtta pole.
Igatahes, autoga ma enam ei sõida, kui saan sillajupid, esisillas on lihtsalt väga hull kolks ja ma ei imesta, kui varsti lendab ratas alt ära, seega oleks mõistlikum auto seisma jätta niikauaks.
Seni saan sees putitada.
Homme teen pilte ka.
E28 524td
Raimo.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900