ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv
Postitatud: 23 Nov 2010 22:29
Tere,
Selle auto näol ei ole tegemist küll klassikalise BMW-ga, aga ühe huvitava autoga sellegipoolest.
Andmed siis järgnevad:
Tootja - ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG
Tootmisaastad - 1996 - 1999
Minu auto - 1997/2
Tootmisarv kokku - 88tk
Minu auto - #027
Värv - BMW Individual Petrol-Mica Metallic
Sisu - ALPINA bi-color
HJ / kW: 265 / 195 at 5800rpm
Max vääne - 330Nm at 4200rpm
Tippkiirus - 265km/h
Kiirendus 0-100km/h: 6,6sek
Kast - 6-käiguline manuaal
Seda värvi B3 3,2 kabrioid on veel vaid üks - #009.
http://www.alpina-archive.com/?p=6825&n ... abrio-#009
"Rohkem" võib seda värvi leida E34 ja E39 kerega Individual M5-tel
Ostes oli auto suhteliselt õnnetus korras. Veermik läbi, katus ei töötanud, mingi anomaalia jahutuses jne. Samas ei midagi nii hullu, et suure rahaga parandada ei saaks. Möödunud kevad ja suvi kuluski taastamistöödele. Kuna auto pole veel väga vana, siis nö molekuliks võtta polnud vaja (õigemini poleks originaalsusest lähtuvalt sobilik). Seevastu teostas MobileSPA väga põhjaliku puhastuse. Auto veetis nende juures terve nädala. Teostatud töödest huvitavamad olid mikropneumo pesuriga õmblusniitide puhastamine - ka roolil, kõigi sisepindade osoneerimine, laekatte aurupesu (4 korda), logarite läigestamine jne. Ühesõnaga - tehti auto korralikult puhtaks.
Tehnika poole pealt läksid uued šarniirid, rooliotsad, mingid suured puksid taga, amordipadjad, käiguhoovastiku plastpuksid koos sõrmedega, käigukasti simrid, mootori termostaat, radikas, väntvõlli andur, tuled, posu plastdetaile jne. Veljed sirgeks, sillad joonde ja kõik muu taoline, mis teile ilmselt vägagi tuttav on.
Tegemist jätkub ka järgmiseks hooajaks.
Auto ise on muidu täitsa tore. Ostetud ühe vana-tuntud Alpina diileri juurest, esimesed eluaastad veetnud lõuna-Prantsusmaal ilmselt suvekodu autona. Seejärel sattus, peale pisikest randevuud viinamarjaväljale, ühe juristi proua autoks. Viimane selle nii käest ära ilmselt lasigi. Ost oli ka suhteliselt huvitav - lühidalt öeldes - nägin 4 udust pisipilti, mille peale kandsin raha ühe BaurTC tuttava kontole saksas ja volitasin viimase auto enda nimele kirjutama. Sisuliselt oleks võinud härra autot seejärel enda omaks pidada.
Miks just see auto? Soovisin kindlasti kabriot - ülejäänud BMWd mul ju kõik neliveolised. B3 3,2 oli mulle teadaolevalt viimane kabrio, mis tuli Alpina tehasest. B3 3,3 (e46) tuli juba BMW liinilt. Seega viimane "päris" Alpina.
Miks mitte M3? Esiteks - haruldus - 88tk versus mustmiljon Teiseks iseloomustab seda mootorit vääne madalamatel pööretel. Ka on võimsuskõveraid võrreldes näha, et kuni ca 5500 pöördeni on selles mootoris rohkem umphi kui M3-l. Mitte, et seda kõike vaja oleks, aga nagu öeldakse - reservi peab olema!
Ah jaa - hiire pesa oli seekord mootori peal mati all
Selle auto näol ei ole tegemist küll klassikalise BMW-ga, aga ühe huvitava autoga sellegipoolest.
Andmed siis järgnevad:
Tootja - ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG
Tootmisaastad - 1996 - 1999
Minu auto - 1997/2
Tootmisarv kokku - 88tk
Minu auto - #027
Värv - BMW Individual Petrol-Mica Metallic
Sisu - ALPINA bi-color
HJ / kW: 265 / 195 at 5800rpm
Max vääne - 330Nm at 4200rpm
Tippkiirus - 265km/h
Kiirendus 0-100km/h: 6,6sek
Kast - 6-käiguline manuaal
Seda värvi B3 3,2 kabrioid on veel vaid üks - #009.
http://www.alpina-archive.com/?p=6825&n ... abrio-#009
"Rohkem" võib seda värvi leida E34 ja E39 kerega Individual M5-tel
Ostes oli auto suhteliselt õnnetus korras. Veermik läbi, katus ei töötanud, mingi anomaalia jahutuses jne. Samas ei midagi nii hullu, et suure rahaga parandada ei saaks. Möödunud kevad ja suvi kuluski taastamistöödele. Kuna auto pole veel väga vana, siis nö molekuliks võtta polnud vaja (õigemini poleks originaalsusest lähtuvalt sobilik). Seevastu teostas MobileSPA väga põhjaliku puhastuse. Auto veetis nende juures terve nädala. Teostatud töödest huvitavamad olid mikropneumo pesuriga õmblusniitide puhastamine - ka roolil, kõigi sisepindade osoneerimine, laekatte aurupesu (4 korda), logarite läigestamine jne. Ühesõnaga - tehti auto korralikult puhtaks.
Tehnika poole pealt läksid uued šarniirid, rooliotsad, mingid suured puksid taga, amordipadjad, käiguhoovastiku plastpuksid koos sõrmedega, käigukasti simrid, mootori termostaat, radikas, väntvõlli andur, tuled, posu plastdetaile jne. Veljed sirgeks, sillad joonde ja kõik muu taoline, mis teile ilmselt vägagi tuttav on.
Tegemist jätkub ka järgmiseks hooajaks.
Auto ise on muidu täitsa tore. Ostetud ühe vana-tuntud Alpina diileri juurest, esimesed eluaastad veetnud lõuna-Prantsusmaal ilmselt suvekodu autona. Seejärel sattus, peale pisikest randevuud viinamarjaväljale, ühe juristi proua autoks. Viimane selle nii käest ära ilmselt lasigi. Ost oli ka suhteliselt huvitav - lühidalt öeldes - nägin 4 udust pisipilti, mille peale kandsin raha ühe BaurTC tuttava kontole saksas ja volitasin viimase auto enda nimele kirjutama. Sisuliselt oleks võinud härra autot seejärel enda omaks pidada.
Miks just see auto? Soovisin kindlasti kabriot - ülejäänud BMWd mul ju kõik neliveolised. B3 3,2 oli mulle teadaolevalt viimane kabrio, mis tuli Alpina tehasest. B3 3,3 (e46) tuli juba BMW liinilt. Seega viimane "päris" Alpina.
Miks mitte M3? Esiteks - haruldus - 88tk versus mustmiljon Teiseks iseloomustab seda mootorit vääne madalamatel pööretel. Ka on võimsuskõveraid võrreldes näha, et kuni ca 5500 pöördeni on selles mootoris rohkem umphi kui M3-l. Mitte, et seda kõike vaja oleks, aga nagu öeldakse - reservi peab olema!
Ah jaa - hiire pesa oli seekord mootori peal mati all