BMW E28 525i 85. a Karmo
BMW E28 525i 85. a Karmo
Auto mark : BMW
Mudel: E28
Aasta: 1985
Mootori maht : 2.5
Välimus: originaal
Veermik: originaal
Interjöör: originaal
Audio/Multimeedia: puudub
KW või klappide arv või mõlemad 12V ja 110kW
Plaanis on mootori vahetus, mootor juba olemas, puudu veel ainult hooratas, siduri komp. ja käigukast.
Kere oleks ka natukene vaja kõpitseda. nt juhipoolne küljekarp ja esimene poritiib. peale läheb ka klaasplastist kapott.
Mõni parem pilt ka siis
See siis teine mootor.
Tervitades Karmo.
Mudel: E28
Aasta: 1985
Mootori maht : 2.5
Välimus: originaal
Veermik: originaal
Interjöör: originaal
Audio/Multimeedia: puudub
KW või klappide arv või mõlemad 12V ja 110kW
Plaanis on mootori vahetus, mootor juba olemas, puudu veel ainult hooratas, siduri komp. ja käigukast.
Kere oleks ka natukene vaja kõpitseda. nt juhipoolne küljekarp ja esimene poritiib. peale läheb ka klaasplastist kapott.
Mõni parem pilt ka siis
See siis teine mootor.
Tervitades Karmo.
Selle V8 mootori kaal on võrreldes M30 omaga sama, juhitavus sellest ei muutu...fiziks kirjutas:see moto on 3 või 4 liitrine, mis sinna plaanid aretada?
käigukasti leidmisega läheb muidugi pehmelt öeldes keeruliseks sul ilmselt
...ja rajal hakkab hirmsasti otse minema kurvides kui just väga julgelt ja jõuliselt tagasilda koguaeg jõulibisemises ei hoia.
tegu siis M60B40 mootoriga, ja just nimelt jõulibisemine ongi põhieesmärgiks koos ohtra rehvisuitsugafiziks kirjutas:see moto on 3 või 4 liitrine, mis sinna plaanid aretada?
käigukasti leidmisega läheb muidugi pehmelt öeldes keeruliseks sul ilmselt
...ja rajal hakkab hirmsasti otse minema kurvides kui just väga julgelt ja jõuliselt tagasilda koguaeg jõulibisemises ei hoia.
Võiks ikka vaielda jufiziks kirjutas:hakkab pihta no okei, ma ei viitsi siin foorumis selle üle enam vaielda...las ta olla siis pealegi sama ja las see juhitavus jääb kah väga hea!
Kuna v8 on peaaegu sama raske ja raskuskese läheb natuke tahapoole kuna see paigaldatakse võimalikult vastu tuleseina, siis on juhitavus väga normaalne.
noo, kui paigaldatakse...see on omaette teema juba
mul on need mõlemad mootorid autodel peal olnud ja olen neid ka autodelt maha tõstnud ning tehke mis tahate aga sellega mina nõus ei ole, et too m30 2.5 moto kaalub sama palju kui m60...kui mõlemad mootorid võtta ikka koos kõigi juurdekuuluvate jubinatega. otseselt kaalu peale ei ole pannud muidugi, aga tunde järgi kuskil 25+kg on m60 vähemalt raskem.
lisaks tundus nii, et m60 raskus on mõnevõrra kõrgemal.
selles mõttes, et tore on küll võrrelda mingi bmwfansi põhiseid ploki kaalusid, aga no kapoti all on ikka muid asju ka kui see paljas plokk! okei, AC kompressori ja juurdekuuluva ehk võib antud juhul nimekirjast maha arvata
mul on need mõlemad mootorid autodel peal olnud ja olen neid ka autodelt maha tõstnud ning tehke mis tahate aga sellega mina nõus ei ole, et too m30 2.5 moto kaalub sama palju kui m60...kui mõlemad mootorid võtta ikka koos kõigi juurdekuuluvate jubinatega. otseselt kaalu peale ei ole pannud muidugi, aga tunde järgi kuskil 25+kg on m60 vähemalt raskem.
lisaks tundus nii, et m60 raskus on mõnevõrra kõrgemal.
selles mõttes, et tore on küll võrrelda mingi bmwfansi põhiseid ploki kaalusid, aga no kapoti all on ikka muid asju ka kui see paljas plokk! okei, AC kompressori ja juurdekuuluva ehk võib antud juhul nimekirjast maha arvata
neid numbreid ma tean juba ammu jah, aga need ongi ploki kaalud. päris paljus plokk ju autol kapoti all ei ole.
muidugi võibolla eksin oma pakkumisega ja M30 tõstes oli lihtsalt kuidagi parem vorm sees aga E28, kas sul oma masinal on see V8 vahele pistetud ja tead omast kogemusest juhitavuse kohta rääkida? kui on siis palju ümberehitamist oli...kere ümber lõikama, keevitama ei pidanud? tuleseina tuli häkkida ka mingitmoodi või paigaldasid lihtsalt nii "vastu" kui sai?
muidugi võibolla eksin oma pakkumisega ja M30 tõstes oli lihtsalt kuidagi parem vorm sees aga E28, kas sul oma masinal on see V8 vahele pistetud ja tead omast kogemusest juhitavuse kohta rääkida? kui on siis palju ümberehitamist oli...kere ümber lõikama, keevitama ei pidanud? tuleseina tuli häkkida ka mingitmoodi või paigaldasid lihtsalt nii "vastu" kui sai?
Mul on mõlemad mootorid auto(e28) peal olnud ja on ka praegu, aga v8 on olnud nii tagumises (tulemüür lõigatud) kui ka esimeses asendis.
Kaalu vahe on neil olematu, kui viitsid netist otsida, siis täitsa pilt olemas kus mõlemad kaalul. Raskuskese ei tohiks samuti kõrgemal olla kui m30 puhul, sest mootor ise madalam
Kaalu vahe on neil olematu, kui viitsid netist otsida, siis täitsa pilt olemas kus mõlemad kaalul. Raskuskese ei tohiks samuti kõrgemal olla kui m30 puhul, sest mootor ise madalam
On enda masinal V8 mis on ehitatud ainult võistlemiseks ja aru küll ei saa, et nokk raskem oleks. Tegelt mul ka masin kaalutud nurgakaaludega, kui leiaks kuskil võrdluse M30 näol, siis hea võrrelda. Mootori paigaldasin vastu tuleseina ilma ümberlõikamata.fiziks kirjutas: aga E28, kas sul oma masinal on see V8 vahele pistetud ja tead omast kogemusest juhitavuse kohta rääkida? kui on siis palju ümberehitamist oli...kere ümber lõikama, keevitama ei pidanud? tuleseina tuli häkkida ka mingitmoodi või paigaldasid lihtsalt nii "vastu" kui sai?
Muideks need pole ploki kaalud vaid mootori ilma agregaatideta.
Viimati muutis E28, 09 Dets 2010 10:01, muudetud 1 kord kokku.
tõsi, mootor on päris mõnusalt tagumises asendis selle pildi pealt vaadates. tundub nagu liigagi taga kui arvestada, et lõigatud midagi ei ole, aga ju ta siis mahub nii kunagi kui ise mõõtsin ja arvestasin siis tundus, et ei kannata päris nii "kaugele" toppida.
kusjuures just eile lugesin üht välismaise e28 foorumi teemat, kus olid kellelgi nurgakaalud leitud M30 motoga masinal. kuigi see ei olnud stock auto siis mingi info ikka. kui leian teema uuesi üles siis proovin siia kopida selle info.
redline, olen midagi sellist otsinud ka...aga pole taolist pilti ette jäänud
kusjuures just eile lugesin üht välismaise e28 foorumi teemat, kus olid kellelgi nurgakaalud leitud M30 motoga masinal. kuigi see ei olnud stock auto siis mingi info ikka. kui leian teema uuesi üles siis proovin siia kopida selle info.
redline, olen midagi sellist otsinud ka...aga pole taolist pilti ette jäänud
leidsin kah:
"My 535's nowhere near stock but I think the percentages are probably close.
With driver and wet, my last weighing was 43% over the rear, 54% diagonal (pass. front/driver rear) and 51% on the drivers side. In speaking with others who have weighed their track cars these numbers are pretty close with theirs. The stock e28 (535, anyway) may have a few more % over the rear but probably not much.
I might note that this weighing was to establish a baseline. Now it's time to start moving stuff around to tweak it."
teema ise:
http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=72 ... ner+weight
Nende numbrite järgi teatav vahe siiski on sees...diagonaalis siis kuskil nii 4-5% V8 kasuks ette ja juhipoole ratastelt ka ligikaudu 4% V8 kasuks ettepoole.
Eks muidugi lõplik efekt rajal oleneb juba ka kasutatavast vedrustusest, rehvidest jne.
"My 535's nowhere near stock but I think the percentages are probably close.
With driver and wet, my last weighing was 43% over the rear, 54% diagonal (pass. front/driver rear) and 51% on the drivers side. In speaking with others who have weighed their track cars these numbers are pretty close with theirs. The stock e28 (535, anyway) may have a few more % over the rear but probably not much.
I might note that this weighing was to establish a baseline. Now it's time to start moving stuff around to tweak it."
teema ise:
http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=72 ... ner+weight
Nende numbrite järgi teatav vahe siiski on sees...diagonaalis siis kuskil nii 4-5% V8 kasuks ette ja juhipoole ratastelt ka ligikaudu 4% V8 kasuks ettepoole.
Eks muidugi lõplik efekt rajal oleneb juba ka kasutatavast vedrustusest, rehvidest jne.
jah täpselt kasutaja E28 on eeskujuks võetud, ja paljuski küsin temalt nõu.
Ja üleüldse mis see siia puutub milline mootor on raksem, et see on juba suhteliselt OT teema siin.
Mootor vahele selle mõttega et madalatel pööretel on rohkem jõudu vaja.
ja V8 on kergem/odavam ülelaadida kompressori näol, kuna turbotamine on üüratlult kalliks aetud Eestis.
Ootan ka V8 mootori manuaal kastide pakkumisi koos hooratta ja siduriga.
Ja üleüldse mis see siia puutub milline mootor on raksem, et see on juba suhteliselt OT teema siin.
Mootor vahele selle mõttega et madalatel pööretel on rohkem jõudu vaja.
ja V8 on kergem/odavam ülelaadida kompressori näol, kuna turbotamine on üüratlult kalliks aetud Eestis.
Ootan ka V8 mootori manuaal kastide pakkumisi koos hooratta ja siduriga.