BMW E28 525i 85. a Karmo

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eesist pärit.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Jaks kirjutas:Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eestist pärit.
Täpselt.

Aga alati kui ma näen kapoti all lohakalt paigaldatud koonusfiltrit, ei teki mul kunagi mõtet, et auto on ülihästi hooldatud ning hoitud.
e28 528iA '84
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Selle teemaga tuleb vist põnev foorumi jutlustus.

Eks näeme kuidas siis projekt edeneb aja möödudes.

Eks me kõik ütleme oma arvamused ja näpunäited mis mingilmääral peaks olema sulle abiks.

Aga edu ja jõudu.. Sest seda kõike läheb sul päris palju vaja
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

meelis k kirjutas:
Jaks kirjutas:Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eestist pärit.
Täpselt.

Aga alati kui ma näen kapoti all lohakalt paigaldatud koonusfiltrit, ei teki mul kunagi mõtet, et auto on ülihästi hooldatud ning hoitud.
Olen ise ka keretöid teinud tean mis need on, pole väitnudki et kere ideaalne on, kindlasti tuleb mingeid üllatusi välja.
Ja ma pole maininudki et hästi hoitud, see auto alles natukene alla kuu aja minu käes, pole jõudnud eriti midagi tehagi veel.
Ja seda koonusfiltrit pole ka mina paigaldanud sinna, see nende nagade töö kellelt auto ära tõin.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Aga igaljuhu on hea meel kui sellest siin üks korralik aparaat valmis saab.
Seega jõudu toimetamisel.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

Loodame jah, et siit siis midagi tuleb kah, mitte ei lähe nii nagu Calibraga :lol: .
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

calibra alles ja mõte pole veel kustunud!
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

Nüüd põhjamatt ja muu üleliigne eemaldatud salongist.
3-4 auku on põhjas muidu korralik, need likvideerin ära, ning siis peaks salongist korras olema. siis veel vahetada juhipoolne tiib ja küljekarp, pagasnikuluuk(võimalik et tuleb klaasplastist) ning kapott(tuleb klaasplastist).

Uueks aastaks tahaks salongist augud ära eemaldada, siis oleks sellega korras ning siis peab minema raha teenima et edasi ehitada :)
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

pagassi klaasplastist teha on küll suht pointless, mis see kaaluski, kõva 6-7kg?

aga üldiselt, kas plaanid need kapotid ja luugid osta või ise valmistada kuidagi?
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

kapotti siin pakuti juba, arvatavasti peab ära võtma tolle.
pagasiluugi asi lahtine, kuna alumine äär suht roostes siis välja ta tuleks kindlasti vahetada.
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

Pole vahepeal midagi nagu osanud kirjutada.
Hetkel auto siis dieedile pandud ja eemaldan autolt üleliigset staffi.
Natuke kõpitsen kere ka, ilmnes paar auku põhjas, ja siis veel poritiib veel vaja ette võtta ja küljekarp, siis vast esialgu kerega kõik.

samas käib suurem mõtte töö käigukasti ümber, et mis moodi see mure lahendada.
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

mis selle käigukastiga siis mureks on?
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

mure seisneb selles et pole V8 mootorile käigukasti.
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

on küll müügis , otsida tuleb .

ütle kohe et selle rahaga(tasuta) pole saada , mida oled nõus maksma ?

hetkel üks 6-ene manuaal müügis 2500€

+ soome bmw foorumis on veel mõned pakkumisel

samuti on ühe 540-i pealt üks tremec müügis 1500€
Viimati muutis heigo, 22 Dets 2010 15:54, muudetud 1 kord kokku.
+61438856151
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

2500 euro eest saab juba palju parema kasti kui see BMW oma.

Tuleks ükskord foorumis postitamise asemel peaga mõtlema hakata ja näha, et on palju kättesaadavamaid lahendusi.
Aga kui mõelda ei viitsi, siis 5-käigulise võin raske raha eest isegi ära müüa :D
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

poolenisti nii uudishimust uurin, et kui raske see raha oleks? :D
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

Mis vanast mootorist saab?
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

2500 ja 1500 euro kast, et ma ei tea nii suur janu mul ka selle kasti järele pole et nii palju peaks sinna taguma.
Keegi pole väitnudki et tasuta.

Ja siiski otsitav kast on 3.0 V8 5 käiguline manuaal.

Rahas pole probleem vaid siiani mis ma kasti olen otsinud juba, romulad ja jutud läbi helistanud, BMW foorumist sama moodi, olen ainult ühe pakkumise saanud ja tal pole ka otsest vajadust müüa. ning pm 10k lihtsalt kasti eest on ikka palju, ennem ootan ja nokin keret, sest kastid ei saa otsas veel olla.
normaalne hind oleks 10k kast, hooratas ja sidur, vb natukene rohkemgi, aga põhimõtteliselt 10k kasti eest on liiga palju.

Ja on ka üks teine lahendus on ka olemas, et lihtsalt kuidagi istutada rida mootori käigukast V-mootori otsa.

Vana mootor tuleb maha pealt ja läheb müüki arvatavasti. pole veel mõelnud sellele.
reyo22 sa pole ainus kes seda juba küsinud on.

:roll:
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

no kui sa arvad, et 10k korraliku (mis ei tähenda mitte uue või ideaalkorras, vaid siiski kasutatud ent täiesti korralikult toimiva) v8 kasti eest on hirmus palju siis karta on, et sa jäädki seda keret nokkima ja unistama.

ridakuue kast sinna aretada mingi adapteriga tuleks ilmselt odavam ja kiiremgi.
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

no 3.0 V8 käimarid liiguvad vahemikus 2-5k eestis, ja pm 10k on selljuhul küll palju maksta.

unistada ma ei viitsi, suht mõtetu on selline asi, parem otsin erinevaid lahendusi kuidas odavamalt ja praktilisemalt läbi saada.
Suletud