BMW E28 525i 85. a Karmo

Foorumiliikmete autod.
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

hehe...ei tea jah, kui nad ikka nii hästi kohe liiguvad siis oleks vist igal M60/M62 mootoriga masina omanikul üks selline nurgas varuks projekti jaoks :D

aga noh, kui lahenduse välja mõtled eks siis kirjuta siia ka!
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

karmo kirjutas:no 3.0 V8 käimarid liiguvad vahemikus 2-5k eestis, ja pm 10k on selljuhul küll palju maksta.

unistada ma ei viitsi, suht mõtetu on selline asi, parem otsin erinevaid lahendusi kuidas odavamalt ja praktilisemalt läbi saada.
2-5k võib poolpiduse automaatkasti saada...uurisin ise kah enda autole vahepeal manuaali komplekti ning kasti eest 10k maksta pole üldse nii palju. Kui tahad odavalt kogu manuaali komplekti V8-le saada siis tuleks osta terve auto ning üle jääv juppideks teha. 3 aastat tagasi võis normaalse hinna eest manuaalkasti V8 mootorile leida, nüüd on need nii haruldaseks ja ihaldusväärseks muutunud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

komplekti hind jah 10k ja peale, aga ainult käigukasti eest on palju maksta 10k.
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

vahepeal siis nii palju muutunud et tagant sai istme raam välja võetud, ning ka igasugust üleliigset eemaldatud.
Pilt

Kuna plaanis viimane sõit 2.5 motoga teha laitses siis sai külge krutitud teine korralik pagasiluuk, ning sisse ehitatud BMW kelkudele Calibra istmed.
Pilt

Pilt

Pilt
karmo
Postitusi: 74
Liitunud: 03 Dets 2010 17:20
Asukoht: Vigala

Postitus Postitas karmo »

teema võib lukku panna, kuna sõiduvea tõttu kere kõver ja auto läheb lammutamisele.

Õnneks mootor ja muu tehniline pool jäi terveks ja rändab tagaveolise Calibra külge.

Kõike paremat.
Suletud