BMW E34 M5 3,8 Nürburgring Jaks

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Auto on peale väikest värskendust uuesti sõiduvalmis saanud. Aga pildid ütlevad rohkem.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Naaaaiss
+61438856151
Hai
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Aug 2009 23:12
Asukoht: Paide

Postitus Postitas Hai »

Neljandal pildil üks naissoost isiksus kohe eriti ekstaasis M5'est? :D
Auto on ilus, häirib ainult tagaklaasi sirm.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Number 5 on luugilt puudu :roll:
5-seeria bmw ja M , neid on terve linn täis :lol:
Ja mis mulle isiklikult meeldib , et see elf on selle auto küljest kadunud , väga ilus :wink:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

rean kirjutas:Number 5 on luugilt puudu :roll:
5-seeria bmw ja M , neid on terve linn täis :lol:
Ja mis mulle isiklikult meeldib , et see elf on selle auto küljest kadunud , väga ilus :wink:
Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
Elf-i kirjad kadusid koos värvimisega.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Jaks kirjutas:Auto on peale väikest värskendust uuesti sõiduvalmis saanud. Aga pildid ütlevad rohkem.
Reaalses elus oma silmaga nägemine ütleb kõige rohkem :P Väga korralik töö, auto näeb super välja 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Muhv
Postitusi: 272
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Jaks kirjutas:Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
Kust selline inf? Kõigil vanadel piltidel e34 M5-test mida näinud olen on seal siiski M5. Seda ka kabrio M5 prototüübil.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Muhv kirjutas:
Jaks kirjutas:Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
Kust selline inf? Kõigil vanadel piltidel e34 M5-test mida näinud olen on seal siiski M5. Seda ka kabrio M5 prototüübil.
Lähtusin sellest, et bmwfansis näitab, et lihtsalt M käib taga. Aga nüüd vaadates siis jah 5 käib eraldi osana.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Vahepeal olen vaikselt ikka auto kallal tegutsenud ja tegevust on jätkuvalt.
Mingi hetkel otsustasin, et vaataks mis siis M-mootoris ülevalpool ka sees on ja vahetasin välja klapisääre tihendid mis ei oled ka just kõige hullemad kuid head ka mitte.
Autot on kimbutanud mõnda aega mingid anomaaliad ja päris lahendust pole hetkeks veel leidnud kuid loodetavasti saab see lahendatud. Vähemalt diagnostikas veakoode ei leitud ja seega ka vahel esinev viga jäi lahenduseta.
Otsustasin ise pusida ja sai puhastatud mootori tööga seotud pistikuid ja andureid üle mõõdetud. Selle kõige tulemusena asi paranes märgatavalt, kuid päris kindel pole, et viga sellega kõrvaldatud.
Laupäev sai ka rajapäeval autot provitud ja kõik toimis kuni viimaselt sõidult maha sõites auto hakkas mootor väga halvasti käima. Seisma jättes ei läinud isegi käima ja ei teadnud mis viga. Hiljem sain auto käima ja ka koju sõidetud, ning kodus töötas kõik jälle laitmatult.
Rajal sai käidud 16" ratastega ja rehvides oli rõhku ka veidi vähe. Kuid õppimise eesmärgil olen sõitudega rahul ja loodetavasti tulevikus aeg ka paraneb. Ja üritan järgmine kord veidi madalamat rehvi kasutada :wink:
Täna mõtlesin, et vaatan huvipärast mis ka paagis toimub ja leidsin pumba juurst piisavas koguses rooste puru ja muud sodi mis aja jooksul tanklast saadud ning mis realselt võis pumba filtri ummistada. Homme läheb vahetusse ka bensiini filter ja arvatavasti võtan maha ka pihustid, et need üle vaadata.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

Kui pihustid maha võtad, siis võiks nad juba puhastamisse ja kontrolli saata. Truumu juures peaks saama seda teha.
Pihusti o-ringe võiks ka tagasipaneku ajaks varuda.
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Vahetasin täna bensiini filtri ära ja huvipärast lahkasin ka selle lahti.
Puhusin filtri tagurpidi läbi ja ega see väga hästi õnnestunudki. Ja pilt mis avanes oli järgnev.
Pilt
Lõikasin ka filtri lahti vaatamaks mis seal sees toimub.
Pilt
Ise enesst sellest juba mis leidsin paagist ja lisaks veel filtrist peaks juba täiesti piisama olnud probleemide tekkimiseks.
Hetkel pole autot käivitada proovinud ja küljest ära on ka pihustid mis on küll nii suurte avadega, et ummistuda ei saa need kuidagi :D
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Vahepeal on auto ennast kenasti ja ilma probleemideta üleval pidanud ja selle üle on hea meel :D
Vahepeal sai soetatud EDC amordid koos originaal vedrudega ja täna kruvisin need alla. Siiani olid siis ees kasutusel Bilsteini B4 ja H&R vedrud.
Esimese väikse sõiduproovi järel võiks ütelda, et päris hea ja mugav :P
Niisama halvemal ( loe kruusateel ) on mõnusam ja pehmem kui enne. Samas kui nupp ringi lülitada S asendisse kipub päris jäigaks minema.
Seega tundub, et asi toimib ja loodetavasti saab rajal seda ka proovida :P
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Sai enne lume tulekut veel läbi sõidetud ülevaatuselt ja autole aastaks kehtiv sõiduluba hangitud.
Ja hetkeks autole alla kruvitud jälle originaal veljed. Kuid mõted on, et mingi aeg teen nendele värskenduse ja suveks ehk jäävadki alla.
Hetkel originaal velgi kokku 8tk. :D
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Pikka aega on olnud plaanis tehniline osa üle vaadata, kuid on saanud seda edasi lükkata.
Sais siis lõpuks see asi käsile võtta, et üle vaadata mootor ja käigukast ja seega need maha tõstetud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kui põhjalikult mootori ja kasti lahti võtad? Kas plaanis ühtlasi ka värskem välimus anda kapotialusele?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Hetkeks mootor juba legoks kistud.
Kast läheb kalaiali sest seal vaja kindlasti vahetada 2 käigu sünkro mis pikka aega riilulis seisnud.
Hetkel vähemalt tundub, et plokk on korralik ja kulumata, kuid uued rõngad lähevad sellegi poolest sisse.
Mis täpselt kõik uus läheb selgub siis kui kõik tehtud ja uuesti koos.
Välimusega hetkel plaanis uueks teha pole.
raunz kirjutas:Kui põhjalikult mootori ja kasti lahti võtad? Kas plaanis ühtlasi ka värskem välimus anda kapotialusele?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Vahepeal väike sissekanne teemasse.
Täna sai siis mootori alumine pool uuesti kokku tagasi ja selle üle on hea meel, et midagi nagu vaikselt hakkab looma.
Plokikaan on jätkuvalt tegemises ja vast see saab ka mingi hetk valmis :P
Suurem mure on see, et mootori osasi tellides suutis kauba kohale toimetaja plokikaane tihendi kahekorra keerata ja nüüd ootan selles osas nende vastust. Ei tahaks nagu nende halva suhtumise pärast ise uut tihendit osta. Loodan, et siiski tuleb mingi vastus ja nad maksavad uue tihendi kinni. Kuigi selle tarne jällegi 2 nädalat.
Hetke kõige suurem murelaps on käigukast mis pooleldi laiali ja edasi liikumine selles osas keeruline.
Võtsin ise kasti lahti ( olen erinevaid enne ka probleemideta remontinud ) kuid ei saanud ise sünkrodele ligi, sest alumisel võllid hmmakad tehases kuumalt paigaldatud ja kätte neid ise ei saanud.
Viisin lahtiselt kasti tutava juurde kes ühes auto esinduses tööl ja ka sealne kastimees ei saanud asja lahti.
Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Viimati muutis Jaks, 10 Veebr 2012 17:43, muudetud 3 korda kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kuno Talimaa on teada tuntud guru bemmi automaagiliste kastide osas aga ehk oskab ka käsikasti puhul abi anda
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

Jaks, ma tean kus on Tallinnast lausa uus tihend laos, soodne hind kauba peale, saadan info PS iga :D
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jaks kirjutas:Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Need bemmi vanemad sportkastid tunduvad olevat remondimeeste õudusunenägu, minu kast vedeles algul ca kuu aega Tartus ühe parima kastiremontija käes, lõpuks viskas üle ja tassisin minema asja sealt. Kuno Talimaa ei tahtnud ka seda kasti eriti ette võtta, ehk siis suht surnud ring. Nagu ma aru olen saanud on seal tarvis ühte spetstõmmitsat, et kast laiali saada.

Kui kuskilt abi saad, siis anna teada, tahaks omal ka asja korda saada.
E24 635CSi | E10 2002
Suletud