1. leht 6-st

BMW E34 M5 3,8 Nürburgring Jaks

Postitatud: 01 Jaan 2011 16:49
Postitas Jaks
Sellest aastast peaks E34 kuuluma ka sellese valdkonda, mida siin aetakse ja seega panen siis mõned read kirja.
Mingi hetk hakkas huvitama selline isend veidi rohkem ja sai hakatud vaatama, mida üldse müüakse.
Juhtus ka see, et teine viiene osteti ära ning siis sai hakatud aktiivsemalt selle auto otsimisega tegelema. Peab tunnistama, et ega see niisama lihtne polegi sellist autot soetada. Aga jõululaupäeval see Eestisse kohale jõudis :D
Aga panen siis mõne rea peategelase kohta kirja.

Andmed siis järgnevad:
Mudel - E34 M5 Nürburgring
Esmane regristreerimine - 22.07.1992a
Tootmisarv kokku - 2676tk
Värv - 237/7 Granitsilber metallik, alumine serv Diamond Black metallik 181
Läbisõit - 217 000km
Sisu - Must nahk
Mootori kubatuur - 3795cm3
kW: 250
Max vääne - 400Nm at 4750rpm
Tippkiirus - tehasest 250km/ piiratud, kuid sellel autol mingi lisa plokiga eemaldatud. Seega täpselt ei teagi.
Kiirendus 0-100km/h: 5,9sek
Kast - 5-käiguline manuaal
Difer - LSD
Veljed - hetkel talvel kasutuseks 17" originaalid 8-ja 9" laiad, suveks 8-ja 10" R18"

Nürbergirng pakett:
Jäigemad stabikad, erilaiusega valuveljed, ZF Servotronic sõiduki kiiruse tundlik roolivõimendi
Lisavarustus:
Konditsioneer, el.-aknad, el.-luuk, suusakott,pardakompuuter, 2x istme soendus, udutuled, taga kardin, H&R madaldus, Eisemanni roostevaba väljalase,
Varustuse nimekiri
Code Description (interface) Description (EPC)
S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Windscreen, green-tinted upper strip
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours
S530A AIR CONDITIONING Air conditioning
S661* BMW BAV. CASS. III
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system
S686A DIVERSITY-FUNCTION AERIAL Antenna-Diversity
S781A LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse BMW LA wheel M Kontur
S782A NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET Suspension system Nürburgring
Autol vaja mõningaid asju ikka teha ka ja nendega olen teinud juba ka algust.
Hetkel läksid vahetusse esimesed amordid. Kohe lähevad kõik vedelikud ja muud hoolduse tarvilik. Ära tellisin ka uste alumised liistud, mis lähevad vahetusse kevade poole koos mõningaste värvitöödega.
Mõni pilt ka, kus auto on pesemata, aga mingi ettekujutuse vast siiski saab.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pildid lisanduvad siis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album828

Postitatud: 01 Jaan 2011 17:15
Postitas raimo
Vinge värk!
Tuunimiseks võimalusi siiski on, 6-k kast ja lai neer :D
Kas amordid on EDC või tavalised?

Postitatud: 01 Jaan 2011 17:21
Postitas tõnis
Tore et lõpuks teema ka ära tuli. Olen saanud juba seda autot natukene näppida, kadedusest suht roheline nüüd :lol:
Üldiselt on päris hea toorik, kui eelmise omaniku tjuuning eemaldada ning pisut välimust siluda, on jälle üks kompu teedel juures 8)

Postitatud: 01 Jaan 2011 17:23
Postitas raunz
Tuunimiseks oleks kõvasti veel võimalust, päris palju isegi levinud lisavarustusest puudu. Siiski antud tehnika taustal on lisavarustus päris tühine näitaja :P
Kas tagaiste tavaline või siis 2-kohaline?
Eeldatavasti võib kevadisel rajapäeval autot sihtotstarbeliselt kasutuses näha? :P

Postitatud: 01 Jaan 2011 17:57
Postitas Jaks
Tuuningut siiski plaanis pole. Kui siis vast läheb külge taga spoiler mis autoga kaasas.
Selle 6-k kasti leidmine pole ka teab mis lihtne ja samas kui hetkel olev kenasti toimib pole ka põhjust vahetada.
Laia neeruga on selline lugu, et kui tehasest tuli kitsaga siis las olla selline tagasihodlik ja süütuke edasi.
Amortideks on jah teatavasti 3,8-tel EDC-d. Aga nende hind on üle mõistuse siis paigaldasin esimeste mitte kõige paremini toimivate asemele Bilsud.
raimo kirjutas:Vinge värk!
Tuunimiseks võimalusi siiski on, 6-k kast ja lai neer :D
Kas amordid on EDC või tavalised?

Postitatud: 01 Jaan 2011 18:05
Postitas Jaks
Ega ma pole teab mis sellesse lisavarustusse süvenenud ka kuid mõni asi meenus ja lisasin juurde.
Taga iste on tavaline ehk siis 5 kohta ( ARK-is saksa andmeid võrreldes olevat olnud kirjas 4 ) ja mulle sobib.
Kui midagi enne ei juhtu siis peaks see auto rajal nähtav olema küll.
raunz kirjutas:Tuunimiseks oleks kõvasti veel võimalust, päris palju isegi levinud lisavarustusest puudu. Siiski antud tehnika taustal on lisavarustus päris tühine näitaja :P
Kas tagaiste tavaline või siis 2-kohaline?
Eeldatavasti võib kevadisel rajapäeval autot sihtotstarbeliselt kasutuses näha? :P

Postitatud: 01 Jaan 2011 18:05
Postitas heigo
sachc-i toodangus peaks leiduma ka edc-id :wink:

Postitatud: 01 Jaan 2011 18:16
Postitas Jaks
Kindalsti leidub seal neid.
Kuid kahjuks mitte just sellele mudelile. Ehk siis kui päris kataloogist tahta on ainuke koht esindus kes neid vist müüb. Samas on mingi info, et e32 91a. ja edasi on samasuguse lahendusega amort. Kuid ei tea kas need ka koos sellel autol peal olevaga toimima hakkavad.
heigo kirjutas:sachc-i toodangus peaks leiduma ka edc-id :wink:

Postitatud: 01 Jaan 2011 20:04
Postitas jx
põnev masin... edu ja paksu rahakotti...

Postitatud: 01 Jaan 2011 20:20
Postitas fiziks
no sellise teema peale võib ilmselt kohe igati õigustatult öelda: UUEL AASTAL UUE HOOGA! :D
loodetavasti siis mitte koguaeg ja mitte liiga suure hooga, et see põnev masin paljudele eesti võimsamatele bemmidele väga tuntuks saanud kohas nimega lepik ei lõpetaks :wink:

mis korras masinal tehnika on kah, eelkõige mootor? mingeid imelikke helisid ei kostu ja käivitub, töötab eeskujulikult? selline moto on ikka paganama väärt asi, eriti kui ta lõplikult ära hooratud ei ole.
kui pole just suur saladus siis mis hinnaga umbes antud auto käest ära anti?

Postitatud: 01 Jaan 2011 21:30
Postitas meelis k
Nüüd ajasid mu küll aasta esimesel päeval väga kadedaks. Järelikult pean siin teemas terve selle aasta kadedust tundma :D.

Kust riigist Ta Eestimaale saabus ka?
Missugused need suveveljed on?

Postitatud: 02 Jaan 2011 09:10
Postitas Jaks
Lepikust katsun selle auto ikka eemal hoida, sest selleks liiga väärtuslik.
Tehnika on suht heas koras ja auto läbis 25 nov. Saksamaal ülevaatuse ja seda siis kaheks aastaks. Ei tea kas Saksas see ongi tavaline, et vanad autod saavad ka kaks aastat ülevaatust.
Mootor käib nagu M-seeria mootorile kohane ja loodan, et seda pisavalt kaua. Samas on ka mootor Saksas mõni aasta tagasi läbi elanud uuenduse ja seega sinna vast oma näppe toppima ei pea.
Auto hinna jätan siiski enda teada, aga kellel huvi siis saksa lehtedelt leiab kindlasti mingid hinna vahemikud millega neid müüakse.
fiziks kirjutas:no sellise teema peale võib ilmselt kohe igati õigustatult öelda: UUEL AASTAL UUE HOOGA! :D
loodetavasti siis mitte koguaeg ja mitte liiga suure hooga, et see põnev masin paljudele eesti võimsamatele bemmidele väga tuntuks saanud kohas nimega lepik ei lõpetaks :wink:

mis korras masinal tehnika on kah, eelkõige mootor? mingeid imelikke helisid ei kostu ja käivitub, töötab eeskujulikult? selline moto on ikka paganama väärt asi, eriti kui ta lõplikult ära hooratud ei ole.
kui pole just suur saladus siis mis hinnaga umbes antud auto käest ära anti?

Postitatud: 02 Jaan 2011 09:12
Postitas Jaks
Arvan, et kadetsema ei pea midagi, sest eks igal autol on oma väärtus :wink:
Soetatud sai see isend Saksamaalt.
Suve velgesi on tegelikut kaks jooksu, millest Rondelid rehvidega ja teised ilma.
Aga eks seda kõike siis kui lumi on läinud.
meelis k kirjutas:Nüüd ajasid mu küll aasta esimesel päeval väga kadedaks. Järelikult pean siin teemas terve selle aasta kadedust tundma :D.

Kust riigist Ta Eestimaale saabus ka?
Missugused need suveveljed on?

Postitatud: 02 Jaan 2011 19:45
Postitas raimo
Inglismaal on üks firma ka kes neid amorte remondib (teeb uuevääriliseks) aga kahjuks ei ole mul õnnestunud nendega kontakti saada.

Postitatud: 02 Jaan 2011 23:22
Postitas nuga
Salongipiltidelt ei jäänud silma, aga kus e34'l EDC režiimivaliku nupp on?

Postitatud: 02 Jaan 2011 23:48
Postitas Kivunz
nuga kirjutas:Salongipiltidelt ei jäänud silma, aga kus e34'l EDC režiimivaliku nupp on?
Pilt

Postitatud: 05 Jaan 2011 12:17
Postitas epm 12
Seal asub see EDC lüliti ainult M5-l ja US ning Kanada 540 sport-l, milledel 3,8 M5 sama vedrustus, teistel tavalistel e34-l see lüliti keskkonsoolis kus ASC lülitigi.

Postitatud: 05 Jaan 2011 19:39
Postitas Jaks
EDC lüliti on udutulede lüliti kõrval nagu siin on arutelus ka välja tulnud.
Täna sai siis auto pesulas väjast puhtaks :D
Lisaks läks sisse uus õli Liqui Moly SYNTHOIL RACETECH GTI1 10 W60
Paigaldatud sai ka valve seade, et veidi rahulikumat kuskile minna saaks.

Postitatud: 08 Jaan 2011 15:18
Postitas Jaks
Mõni pilt puhtast autost.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Jaan 2011 16:14
Postitas Priit
Kas neerud peavadki mustad olema? Ja tagaakna kohal see tuulesuunaja?